Ik heb net de school gebeld en wij gaan 23 maart voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding. Ik laat het wel op me af komen, heb geen idee wat me verder te wachten staat. Alles is zo enorm veranderd tov vroeger.
Nou ik zit inmiddels thuis... Ymke is toch ziek geworden. Heb ik dat even goed aangevoeld zeg Sneu hoor, rode wangen! Ze ligt lekker in bed, maar wel een beetje te kermen. Heb haar alleen in een shirtje in de slaapzak gedaan met het raam op een kiertje.
Haha dat is ook stom toeval zeg! Dan komen ze waarschijnlijk ook bij elkaar in de klas omdat ze hetzelfde jaar naar school gaan. haha. Zo leuk! Zie het nu al voor me Nee Meesa, zo heet die Katholieke school bij ons in Utrecht, de Ludgerschool.
leukkkk hoe kan je toch bedenken he , ga je forumen maak je vrienden en ook nog een die zo vlakbij woont ,leuk lijkt me nu ga ik , mij vriendin komt zo en heb weinig in huis , dus vanavond ben ik ook niet x
dankje samama, we gaan lekker sieraden maken de nieuwe hobby dus ,, selmen is net wakker , dus we gaan nu boodschappen doen xx
O leuk! Maaike, hoe is het met Ymke? Volgens mij hangt er iets in de lucht hoor, Nikita heeft traanoogjes, slaapt ontzettend veel, is hangerig maar geen koorts. Misschien dat het nog moet doorkomen?
Toevallig he Meesa! Sam, die kans is groot. Zie je ze al lopen? Hand in hand over het schoolplein? Mike van Missy gaat ook naar die school