Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Ja lachen man! Denk idd dat de kans groot is dat ze bij elkaar komen.
    Maar ik denk dat Mike van Missy in een andere groep komt omdat hij jonger is... maar zie je ons al staan; alle drie aan het hek te wachten op de kids haha.

2. Samama

Samama Niet meer actief

Ik ben net wakker ;) Heb vanaf half 2 lekker op de bank gelegen.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dat denk ik ook hoor!
    Maarreh, voorlopig nog even van genieten dat ze nog zo klein zijn hoor!
    En vast aan mekaar laten wennen LOL, anders zetten ze de hele klas op stelten!

Slapen doe ik bijna nooit smiddags, anders slaap ik s'avonds niet

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    OW nou ik wel hoor Truus, slaap regelmatig smiddags nog even als zij ooki ligt te slapen ;)

Zo de belasting is weer klaar voor 2008 en we krijgen vet terug dankzij ik nu moeder ben en werk. Halleluja. Krijgen mooi alles terug wat ik al betaald heb in december haha! Stomme bel.dienst.

Wat de schoolkeuze betreft zonder het racistisch te bedoelen; wij kiezen voor een christelijke school omdat d eopenbare school heir vlakbij voornamenlijk zwart is. Ik vind het prima dat ze wat meekrijgt van diverse culture, maar wil wel graag dat onze nederlandse cultuur de hoofdmoot is op de school.

5. ProudMum

Daarom gaat Joey ook naar de Ludger. Bovendien wonen wij ook in een voornamelijk zwarte wijk, dus Joey krijgt cultuur genoeg mee.

6. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb net te vroeg gejuicht; Nikita is ziek. 40.1 koorts :(

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ach arme Ymke en arme NIkita. Beterschap hoor~!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou het is hier flink mis.
    Ymke heeft het echt goed te pakken. Ze hangt alleen maar bij me, maar kan nog geen 5 min in dezelfde houding blijven zitten. Als ze moet hoesten begint ze te huilen van de pijn. Ze maait maar om zich heen en mept me de hele tijd, pure frustratie! Heb haar maar wer in bed gelegd, en zie dat ze net is gaan liggen.
    Heb hier echt veel moeite mee! Ze is ook zo weinig ziek dat ik niet echt weet wat nu normaal is en wat niet. Ik denk dat ze iets van een luchtweginfectie heeft, maar hoelang moet je dat aanzien?
    Nou ja, als ik het niet vertrouw bel ik gewoon hoor...

Hier twijfel ik dus heel erg over de scholen. Op de openbare school zitten idd wel allochtone kinderen, maar ik vind die kinderen niet slechter.
    Meesa heeft daar ook weer een sterk punt in vind ik. Toch is de identiteit van een openbare school heel erg anders. De enige openbare VO is de school waar die loverboyrechtszaak tegen loopt, dus dat is een no go! Dus ik neig wel naar katholiek. Maar de openbare school is de enige waarbij je geen drukke weg hoeft over te steken en hij ziet er wel heel leuk uit van binnen.
    Vind het moeilijk hoor!

9. ProudMum

knuffel voor Ymke en Nikita

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ach jee arme Ymke! Naar he als ze zo zijn, ik heb er ook moeite mee hoor Guppie. En idd als je het niet vertrouwt: bellen!

Ow en ter aanvulling op de schoolkeuze, de christelijke school waar ik Demi naar toe wil hebben strookt gewoon meer met onze Normen en waarden dan die van de openbare school. Dat weet ik van mensen om mij heen. En Demi heeft hier in de wijk en straks op school zat allochtone kids om dr heen, ik vind ze ook niet slechter. Zo moet je dat niet zien, maar op die openbare school wordt er dus meer aandacht besteed aan hun culturen dan aan de nederlandse cultuur en daar heb ik wel moeite mee. We leven tenslotte in Nederland.

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Overigens ligt Demi nu al! Ze was zo moe, gapen onder het eten al. NOu ja maar kijken hoe vroeg ze morgen is.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Klopt hoor Lexie, maar ik vind openbare scholen ook vaak wat wereldser. En Zwolle is ook nog aardig verzuild.
    Hier in de wijk amper allochtonen, hooguit aan de andere kant waar huurhuizen staan.
    Maar ik vind het ook een beetje hypocriet om mijn kind elke dat te laten bidden, terwijl wij nog niet eens naar de kerk gaan! Of dat ze liedjes leert over Jezus terwijl ze daar nog nooit van heeft gehoord. Beetje overdreven, maar ik vind het een moeilijke keus iig!

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    kan ik ook begrijpen, maar ik ben er zelf ook niet slechter van geworden, vandaar dat ik het geen punt vindt

14. ProudMum

EGOBERICHT!

Joey stapt aan de hand mee. Met 1 handje vast!

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Yeah go Joey!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    goedzo Joey! Dat gaan vast niet lang meer duren...

17. ProudMum

ik weet het niet, hij had het zelf niet door volgens mij. Toen ik Mike erbij riep had hij het door en was het klaar.

Joey is nog zo onzeker. Hij zakt gelijk in elkaar zodra ik een poging tot proberen te lopen doe.

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ach wat sneu voor Ymke en Nikita

Yeahhh Joey!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pff we wachten al anderhalf uur op ons eten. Hoe ascociaal!

20. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    ESTHER:
    (of eigenlijk Jan) volgens mij is dit echt GEEN krekel zoals de bestrijdingsdienst zegt. En deze is 3x zo klein als van vorige week

Deel Deze Pagina