wow ik had opeens gevoel in mn buik alsof er een baby inzit. Van die bubbeltjes die ik als allereerste voelde. Lijkt me toch niet mogelijk
Roodkapje ik ben inmiddels geslaagd! Ze hadden ze niet in de kleine kv maar wel in de grote, gelukkig.
haha dat zou raar zijn als het zo zou blijken te zijn, Maaike Nou Demi heeft amper gegeten. Huilt steeds om niets, is duidelijk niet fit. Maar eens kijken wat de nacht straks brengt... Ik heb wel verse zetpilletjes gehaald, dus als ze echt pijn lijkt te hebben, kan ik die altijd nog gaan geven.
inmiddels 40 gr koorts , het arme ding. Hebben dr een zetpil gegeven en op bed gelegd. Maar kijken hoe het gaat
Nou ik weet wel dat het niet kan hoor. Was vorige week nog ongi, dan kan je geen baby van 18 weken in je buik hebben Demi hoop dat je tandje of kies snel door is! Wij denken dat Ymke er ook weer last van heeft. Ymke is vanavond onder het eten weer eens bijna in haar eten gestikt. Manlief geeft haar maar zo stukken vlees en luistert niet naar mij. Ymke was helemaal overstuur en wilde niet meer eten. Voor de troost heb ik haar maar een papfles gegeven. Leer haar nu al troosteten bedacht ik me net...
Ik kom niet verder bij PSPKidzzz Ik loop vast op de DLL en insteekfilters en niemand daar kan mij tot nu toe uitleggen wat ik verkeerd doe helaas! Nou is mijn vraag: Gebruiken jullie de insteekfilters wel bij het maken van jullie scraps?
Ben wel blij met jullie reacties hoor Het is zonde dat ik niet verder kom op PSPKidzzz maar dan weet ik in ieder geval dat ik ook mooie scraps kan maken zonder insteekfilters!
ja hoor ik gebruik dat wel. Heb je vista? Ik werd daar ook lichtelijk agressief van, maar het is vrij simpel eigenlijk. Vergeet vooral geen dingen uit te pakken. Ik heb toen alles verwijderd en ben weer vanaf het begin begonnen en toen lukte het wel.
Moonie het is wel echt de moeite om door te zetten hoor Alleen al de materialen die je bij de weekendzip krijgt, die vind je ergens anders niet hoor! En je vindt er heel veel inspiratie. Er zijn ook zoooooooveel lesjes en gratis maskers enzo. Ik heb daar de mooiste spullen vandaan!
wooow ik heb stemmen! En dat voor een beginneling. Best tof dat er 3 mensen op mij stemmen, terwijl er echt kunstwerkjes tussen staan! (mijne is ook een kunstwerkje natuurlijk....) Het hoogste aantal is ook 3 stemmen dus sta nog bovenaan