BRENDA, Gefeliciteerd! Knuff voor Demi Joey heeft niet gegeten op zijn pap van vanmorgen en een half potje groenten en 2 danoontjes na. Dus net een fles pyamapap gegeven en nu slaapt hij. Heel de nacht op gezeten, ga nu foto's bestellen en dan afsluiten. Na GA lekker slapen
ahum we hebben eigenlijk niet veel meer gedaan.....maar we hebben al best veel geregeld, we zitten nu te wachten op een afspraak bij de notaris ivm huwelijkse voorwaarden, verder moeten we nog: kaarten taart .... ....
Lichtelijk agressief.. ikke is zwaar agressief Ik heb ook vista idd maar ik snap er helemaal nix meer van! Wat en waar moet ik alles dan verwijderen en hoe moet ik het dan aanpakken? Kan jij het me mss uitleggen? PB-tje?
ik ga het morgen voor je uitleggen okee? Ik heb ook vista en desnoods maak ik die opdracht wel voor je want bij mij doen de filters het wel. Is echt de moeite waard hoor! Lekker he weer greys anatomy kijken! Manlief vraagt zich af wanneer Ymke zelf haar speelgoed kan opruimen, jullie enig idee? Ik ga nog even programaatje afkijken, douchen en slapen! Doeg!
O peg bijna alles klaar dus al voor de grote dag! leuk! Enige wat Jesse zelf opruimt zijn zijn blokjes Gup haha! Vandaag is het goed gegaan op KDV met JEsse. Gelukkig maar bijna weer de oude!
Ik weet wel hoe het werkt met de insteekfilters, dat wel, maar weet niet welke filter wat allemaal doet enzo, dan zou ik er weer helemaal in moeten duiken. Geen zin in.. Ojee arme Joey ook niet helemaal fit? Arme jongen. Dikke knuf!
ik denk dat ik nog wel wat vergeten ben hoor maar daar kom ik dan vanzelf achter hahaha Fijn dat het Jesse weer beter gaat!
hahaha die moet mij niet vergeten op te halen! We hebben een maserati als trouwauto en ik denk dat ik maar een briefje naast hem op de stoel leg waar hij heen moet We zijn trouwens (nog) wel relaxed over de dag, we zien wel hoe het allemaal loopt en gaat er iets anders dan gepland...ach ja komt allemaal goed!
Mogge dames, Nou Demi is een stuk vrolijker en gevoelsmatig denk ik niet dat ze nog koorts heeft (heb neit getempt het lijkt me duidelijk) Ze is niet zo warm meer als gisterochtend. Ze heeft goed gegeten net ik verwacht dat ze straks lekker zal gaan spelen. Dus het leed lijkt geleden, gelukkig.
goedemorge! hihi Peggy, net als die reclame met dat briefje "ga naar je werk!" Lexie mooi dat Demi weer wat beter is! Brenda ook mooi dat Jesse weer de oude lijkt! Nog een leuke dag gehad gisteren? Al cadeaus gekregen? Ik vind insteekfilters juist wel mooi om te gebruiken, voor net dat beetje anders. En welk effect het geeft, ik gebruik tijdens het scrappen echt onwijs vaak ctr-Z, om weer ongedaan te maken wat ik gedaan heb. Beetje uitproberen
goedemorgen, Tim heeft toch lang geslapen, hij lag er om 19 uur al in en werd pas om 9 uur wakker! NOu ja hij zal het wle nodig hebben. Guppie ik probeer ook heel veel uit met scrappen maar wat ik doe heb ik dus gewoon zelf uitgevonden op wat basisdingetjes na die heb ik van Roodkapje geleerd, kan dus goed zijn dat ik wel die insteekfilters gebruik maar ik weet gewoon niet wat je ermee bedoelt en idd zoals in die reclame met dat briefje op de stoel. Lexie fijn dat Demi weer de oude lijkt te zijn!