Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    het was alleen van korte duur :( Ze heeft weer wat verhoging en is nog steeds hangerig en huilerig.
    Tandje is ook nog niet door natuulk. Nou ja, we houden het in de gaten...

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Zo ik kom me ook weer even snel melden, anders gaan jullie straks nog denken dat ik ook weg ben ;)

Slapen is nog steeds drama hier, dus heb echt geen puf om steeds mee te lezen en te reageren. Gisteravond anderhalf uur bij dr gezeten om dr rustig in slaap te krijgen. Denk toch sprong, want herken sommige dingen wel van tijdje geleden.
    Ze slaapt nu weer dus ga even wat doen hier, heb vanavond vergadering van mn werk :(

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Poeh vervelend Roodkapje! Dat is zo slopend he.
    Nou sterkte ermee meis!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou we hebben net even goed kunnen kijken, maar mevroi krijgt dus mooi dr beide hoektandjes boven he! Niets benedentandjes eerst of kiesjes eerst zoals het in het boekje staat.
    Heel apart hoe de tandjes qua volgorde komen bij Demi.

5. Samama

Samama Niet meer actief

Goedemiddag!

Druk op het werk, dus eigenlijk geen tijd gehad om te reageren...

Wij hebben morgen de afspraak bij de notaris voor de huwelijkse voorwaarden! Nog 2,5 maand en dan ben ik een married woman :D haha

Logisch dat Demi dan niet lekker is Lexie! Twee hoektandjes nog wel!

Hmmm... Nikita slaapt momenteel weer niet uit, vanmorgen was het 06.30 uur, terwijl ze pas om half 8 of zelfs nog later naar bed gaat. Zal wel de 13 maanden sprong zijn (denk ik).

Vervelend hoor Roodkapje, die nachten bij jullie!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh 2 hoektanden! Ymke had bij haar hoektand heeeeeel erg last. Veel erger nog dan de kiezen. Nu zit volgens mij de 2e te drukken. Kan ook zijn dat ze daar koorts van had...

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Tim heeft idd ook meer last van de hoektanden dan van de kiezen....

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hmm nou ja we zullen wel zien. Ze heeft volgens mij nu geen koorts meer.
    Wou ook slecht eten en zit steeds met vingertje in dr mond bij die hoektand.
    En wat d ekiezen betreft, geen idee, die heeft ze dus nog niet, dus kan neit vergelijken...

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou hier is het ook weel bal. Het arme schaap weer koorts en amper gegeten. Elke keer als ze iets in haar mond stopte vertrok haar gezicht van de pijn.
    Wat een ellende is tanden krijgen toch...

Ook ellende is mijn sportschool-onderzoek. Het moet er nu toch echt eens van komen! Aangezien ik alle sportscholen wel van binnen heb gezien wil ik weten wat ik per maand moet betalen en wat de inschrijfkosten zijn. Dat kan blijkbaar niet even over de telefoon verteld worden! Moet meteen een afspraak maken. Ja ik wil graag eind van de week kunnen sporten! Gedoe grrrrr!
    Ik probeer het nog 1 keer (wordt zo teruggebeld) en als ik geen antwoord krijg, ga ik sowieso niet daarheen!

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ach arme Ymke ook alweer aan de beurt :( Sterkte!

En wat irritant zeg dat ze niet gewoon kunnen zeggen wat het per maand kost. Belachelijk

11. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Guppie bedankt voor je reactie van gisterenavond! Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar was al naar m'n bedje.
    Maar als je me wilt helpen heel graag... :)
    Ik heb wel Winrar en dat werkt prima vanaf les 7 loop ik vast :(

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Leuk al die voorbereidingen voor jullie huwelijken! Ik ben zelf voor de tweede x getrouwd dus ik heb het 2x allemaal mogen regelen. Heb het de 2e x ook heel anders en uitgebreider gedaan want ik had al ervaring ;)

Roodkapje wat vervelend toch... hoop voor jullie dat het sprongetje snel voorbij is.

Moet nog wel even als zeer trotse moeder vertellen dat Fynn vandaag zijn vervelende prikken heeft gehad en geen kik heeft gegeven. Hij heeft gekeken wat de arts aan het doen was dus waarschijnlijk was er daardoor ook geen schrikeffect... ben zo trots op mijn Superman :D

En morgen weer lekker peuterzwemmen!

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Maar hopen dat hij er ook geen last meer van krijgt, Moon, want dat kan later nog he.
    Maar top dat ie zich zo goed heeft gehouden.
    Wij mogen met 14 dagen ongeveer weer.

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hey meiden,

Joey is nog steeds niet topfit.
    Schor, hoesten en snotteren. Geen koorts maar weinig willen eten

15. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    De arts vertelde inderdaad dat hij volgende week nog koorts kan krijgen. Ik ben zelf alleen als de dood voor naalden en prikken dus vandaar dat ik zo trots ben op mijn mannetje ;)

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ach arme Joey ook nog niet fit.
    Dikke knuf X Demi

17. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Jeetje allemaal kindjes niet lekker... lijkt wel of ze elkaar hier aansteken ;)
    Beterschap kleintjes...

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Het heerst echt verscrikkelijk meiden. Je wil niet weten hoeveel medicijnen we verkocht hebben de afgelopen 2 dagen...

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou ik ga morgen gewoon een afspraak maken bij de HA. Madam hoest nog steeds en donderdag is dat een week.

Heb nog geen telefoon terug van Achmea. Baal daar flink van eigenlijk. Zit te dubben tussen 2 anderen en achmea.
    Willen jullie even meedenken?
    nr 1 is 15 min met de auto, 22,50 per maand en geen groepslessen
    nr 2 is 10 min met de auto, 32 euro per maand, wel groepslessen maar geen gunstig rooster (moet echt moeite gaan doen om er op tijd te komen)
    nr 3 is achmea, heel duur, maar om de hoek en veeeel groepslessen.

Wel allen zonnenbank, niet geheel onbelangrijk ;)

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    achmea valt af. 51 euro, ze zijn echt gek geworden daar...

Deel Deze Pagina