Ik zou nr 1 en 3 tegen elkaar afwegen! Maar ik zie nu dat je 3 het geskipt dus ik zou voor nr. 1 gaan
ja maar dat is ook weer excuus om niet te gaan. En goedkope sportscholen zijn vaak ook minder sfeervol. Maar 50 euro, kom op zeg! Ik denk dat ik idd maar voor nummer 1 ga. Kan ik een lidmaatschap voor 3 maanden aangaan, als het niks is is dat ook zo weer om.
Joey, Demi en Ymke beterschap! FYnn stoere kerel! Guppie ik heb ook veel sportscholen van binnen gezien en voel me altijd meest op m'n gemak bij de dure....hier in de buurt zijn de goedkope echt van die ordinaire. En voor mij zijn groepslessen wel erg belangrijk, als ik mezelf een uur moet vermaken in een fitnesszaal ben ik zo klaar, groepslessen vind ik gezelliger en dan ga ik ook sneller. (en mijn broer werkt sinds een week bij achmea...MOOI!) Een lidmaatschap voor 3 maanden is ook wel ideaal!
citroentje wij begrijpen elkaar Maar ik wil gewoon niets aangaan voor 2 jaar. Zo stabiel is onze situatie niet en als het misgaat kan 36 euro opeens een boel geld zijn. Dus ik ga voor de fitnessschool die 22,50 p.maand kost. Is ook maar voor 3 maanden. Voordeel is dat het wel een mooie (en nieuwe) school is, en je fitnesst zonder begeleiding (er houdt wel iemand een oogje in het zeil). Schema's moet je zelf kiezen. Als je wel begeleiding bij die dingen wil moet je ervoor betalen. Daar hou ik van, want ik weet wel hoe ik moet fitnessen! Nadeel is gewoon dat het best ver is. Om er heen te fietsen moet ik eerst 2 maanden vol aan de bak daar Maar heb wel zin om weer te gaan sporten! Moonie begrijpelijk hoor, ik kijk niet bepaald uit naar die prik... Ga nu afsluiten. Sterkte vannacht voor wie het nodig heeft!
2 jaar vind ik ook lang hoor, ik zou dan idd ook voor die van 3 maanden kiezen, je kunt altijd nog duurder toch! En idd je moet het geld wel kunnen blijven betalen natuurlijk. Truste! (en jij ook sterkte vannacht...of slaapt Ymke wel goed ondanks dat ze niet lekker is?)
Ymke slaapt prima hoor Normaal gesproken zou ik niet eens nadenken over 36 euro, maar ga toch maar een beetje voorzichtig doen met dat soort dingetjes. En idd, kan er altijd nog voor kiezen!
Mogge dames, Hier een beetje gebroken nachtje gehad. Ze lag rond 12 uur te jammeren, ging gelukkig wel weer slapen, maar ja mama wel weerwakker natuulk. Rond 4 uur moest ik nodig plassen, dus er uit en vervolgens rond 5 uur lag Demi weer te jammeren. Ze ging wel weer even slapen, maar toch. Het was uiteindelijk rond half 6.. NOu ja vanmiddag maar ff proberen te slapen
Goeiemorgen! Mag zo weer zwemmen met Fynn... heb er zin in! Hier had ik gerekend op een slechte nacht na die prikken maar gelukkig heeft Fynn goed geslapen. Nou ja de rest van de week nog maar even afwachten want misschien wordt ie nog ziek ervan Vervelend Lexie! Ik lig ook altijd gelijk wakker bij iedere kik en dan weer moeizaam in slaap komen
Oh meiden wat een drama's zeg. Ymke heeft gewoon de hele nacht geslapen. Vanmorgen was ze wel hangerig. Ik ga vanavond even de sportschool uitproberen, heb nu al een gratis dagpas! Moet zeggen dat de snelheid me wel aanstaat
oh da's snel nu al een dagpas! Idd wat een drama's met slapen, Tim was weer om 8.45....gisteravond even een huil om een speen die buiten z'n bed lag en verder totale coma!
Morgen die van mij slaapt nu nog.. haha Maar pff vermoeiend hoor die nachbrakers! Hoop voor jullie dat het snel beter gaat! ZO ik ga ff wat werk doen.
Wij heben Ymke vanmorgen gewone brinta gegeven, maar dat wordt zo dik dat het niet meer uit de fles wil. Was zo zielig! Toen maar een boterham gegeven. Iemand anders die al brinta geeft en nog uit de fles?
Halloooo Wij zijn er ook nog hoor, maar heb op het moment weinig te vertellen, ben druk met een cursus en de gewoonlijke dingetjes, zit ook niet veel achter de pc eerlijk gezegd. Maar... ik ga niet weg hoor! Ik lees gewoon mee maar reageer even wat minder