Hier ook nog de 12 mnd bambix uit de fles, 's avonds dan, 's morgens eet Tim al een tijdje een boterham. Zwemmen was weer niks, de hele tijd huilen, pff ik weet het niet meer, op het zwemmen zeggen ze dat het een periode is en dat ik vooral niet moet stoppen maar gewoon Tim z'n gangetje moet laten gaan maar ja als hij steeds op de kant klimt is het ook weinig zwemmen lijkt me en dan went hij er natuurlijk niet aan.....
Balen Peggy.. Hier een kindje met 37.9 eten wil hij niet, alleen potjes fruit. (gewone fruit raakt hij nieteens aan) En veel drinken. Hij heeft nu een katoenen pyama aan, dat is luchtig genoeg toch?
lijkt me luchtig genoeg hoor Truus. Goed dat Joey wel drinkt en fruit eet, dan maar uit een potje hoor krijgt hij iig wel zijn vocht binnen en dat is het belangrijkste, eten komt wel weer.
Sterkte met Joey Truus. Niet fijn als je zelf ook neit fit bent ... Hahah Brenda, wanneer slaapt die van jou nou niet? VOlgens mij heb je weinig gebroken nachten gehad, of niet? Mensen aan d estudie, leerze! Peggy jammer dat Tim zn lol in het zwemmen kwijt lijkt te zijn. Ik weet neit wat ik zou doen. Zou ook een beetej gevoel van spek en bonen krijgen als hij het water al niet eens in wil blijven..
Truus sterkte met Joey Balen Peggy... maar misschien is tijdelijk stoppen inderdaad een goed idee! Je kan het over een poosje toch weer proberen... Guppie das snel! Succes met sporten! Heb verder nix te melden heb nog wel een grappige link: http://members.shaw.ca/anabw//grease.htm
Ik krijg zo mn nichtje op d ekoffie. Die heeft een kleintje van aug, was toen 6 wk te vroeg geboren. Gezellig bijkletsen
hoihoi, Wat hebben jullie toch allemaal mooie banners! Hier alles goed met mijn kleine meid! Ben zelf alleen ziekjes, dus zal blij zijn als mijn mannetje strax thuis is en hij voor haar kan zorgen,kan ik lekker languit op de bank. Das het nadeel van moeder zijn he, je kan niet echt ziek zijn, vind ik. Maarja das dan ook echt het enige nadeel Gaat het goed met jullie?
Heej die Melis! Leuk je weer te "zien" Nee als moede rkun je eigenlijk neit ziek zijn nee. Fijn dat het goed gaat met je dochter! Hier alles oké, kabbelt lekker door. ZO nu en dan wat hangerigheid ed door tandjes, maar verder gaat het wel relaxet eignelijk.
Melis, nog geen Mac Donalds verslaving? mijn moeder is net weg, Joey ligt te slapen. 38.2 en net nog een potje fruit op + 100 cc roosvicee ik ga even de was opruimen
MacDonalds smaakt nooit zo goed dan wanneer je zwanger bent idd wow als ik er alleen al aandenk hoe ik er van smullen kon hahaha
Oh de Mac hou op zeg! Ik ben een keer in pyama naar de mcdrive gereden met manlief. Zo erg Lieve scrap Moonie!
wahahaha zo erg was ik dan weer neit. WEl het laatste weekend voor de bevalling 3 dagen op een rij bigmacs gescoort