heb je terug gepeebeet moonie! Balen dat sprookje alweer wakker is! Citroentje kan dat al met vleugeltjes? Ymke wil zo graag lopen in het zwembad, maar vind dat zooooooo eng. Met als gevolg dat we nu niet meer geweest zijn
ik heb er die vanaf 1 jaar zijn, ik vind het lopen in het water dus ook doodeng haha vandaar mijn zoektocht ernaar, nu bleek dat we ze al hebben gehad toen Tim net ging zwemmen (met 3 mnd dus) zaten in het tasje wat hij toen kreeg als welkomkadootje
hmm binnenkort ook maar weer eens zwemmen JEsse vond het de laatste tijd ook niet zo leuk als vroeger.. maar van Tim had ik het nooit verwacht Peggy zo'n waterrat. Misschien snel weer over? Sab sterkte deze nacht!
ik heb hier mogen slapen tot 2uur (vanaf half 11) en om 6u sliep ik weer en om half 7 papa zn wekker Durf me nu echt niet buiten te vertonen, maar ja zal toch om boodschappen moeten....
Oh ik heb echt medelijden met jullie! Ik denk dat jullie wel gebroken zullen zijn! Weten jullie ook waardoor het komt? Hier zijn we dinsdag naar het babyzwemmen geweest. Lotte vond het echt superleuk en ze heeft zelfs over een drijvende mat gelopen. Alleen de rest van de dag was ik zo moe dat ik samen met Lotte heb geslapen...Hoop dat dat wel bijtrekt hoe vaker we gaan.
fijn dat Lotte het leuk vind! Pff Sab wat een nacht weer oh Lexie ook al zo'n nacht..... Brenda, ik had dat idd ook nooit verwacht van Tim, maar hij is de laatste week wel erg tegendraads (hij heeft me vorige week zelfs gebeten) dus misschien is het idd een periode
Goedemorgen! Sjemig roodkapje dit hou je niet vol hoor! Is manlief ook wakker 's nachts? Anders zou ik zeggen, oordoppen in van het weekend en stug blijven liggen! Ik heb de boel al aan kant hier. Ymke mag wakker worden Moet vanmiddag naar de HA met haar, omdat iedereen zegt dat ze zo hoest. Maar heb haar nog geen 1 keer horen hoesten vandaag! Sta toch compleet voor lul daar! Oh ik haat het als andere mensen zich met me gaan bemoeien... Wat zal ik doen, afbellen?
Guppie bedankt voor je pb-tje. Ik was idd al weg maar ik ga er mee aan de slag! Over de HA je kan altijd voor de zekerheid even naar d'r longetjes laten luisteren toch? Je staat echt niet voor l*l dan! Roodkapje dit hou je niet vol hoor! Probeer iets met je hubbie te regelen dat je elkaar afwisselt ofzo...
Ja wat jullie zeggen doen we ook, maar ik zit bij ieder kuchje al recht op in bed. Ben een erg lichte slaper. Moet hem ook altijd wakker maken, want hoort niks. Maar idd van het weekend kan ik uitslapen! We zitten nu brood met roerei te eten SMULLEN!
Heb net zo'n magnetisch tekenbord gekocht van Nijntje. Dat is ook helemaal super! Ze had er al ergens mee gespeeld en vond het toen al erg leuk. Maakt echt tekeningen en er zitten ook stempels bij die ze goed gebruikt.
Herkenbaar! Ik slaap ook heel licht en moet hubbie dan wakker maken... Nou ga dan in het weekend maar een beetje bijslapen. Kan je ook niet overdag meeslapen als de kleine een tukkie gaat doen? Geniet van de roerei
Nee dat kan ik dus niet Voordat ik slaap is zij alweer wakker! Ze slaapt nu ook en zonder mopperen! Maar goed overdag was ook niet echt het probleem....
Bij ons is het juist omgekeerd, ik word 's nachts niet wakker van Ymke. Vind ik heel erg hoor! In de tijd dat ze zo slecht sliep was het anders, maar nu slaap ik weer gewoon door. Citroentje, ik ga er eens naar op zoek en dan kan Ymke zich ook wat vrijer bewegen in het peuterbad! Ymke heeft net pap met peer gegeten. Ik weet soms niet hoe ik haar groente en fruit moet laten eten, dus dan maar een beetje foppen. Krijgt ze vanmiddag wel een beetje brood. Vanavond pannenkoeken met spinazie, hoop dat ze het eet!
Oh heb de afspraak afgezegd hoor! hoesten mag best een week duren, maar het is nu toch over... Ymke begint behoorlijk vervelend te doen, volgens mij is het slaaptijd!
He dames, van hieruit maar even een teken van leven . Alles gaat goed hier, maar ben veel moe, en zit weer net voor een examen dus het is zo'n beetje werken, leren, slapen en dan natuurlijk ook voor Joya nog wat tijd vrij maken. Maar ik beloof beterschap! Ik lees wel met regelmaat bij hoor (gaat op het moment niet zo heel veel tijd in zitten gelukkig )
Fijn dat het goed gaat, Suuz! Roodkapje, pittig hoor. Ik hoop dat ze gauw weer wat doorslaapt! Maaike, eet Ymke niet goed op het moment dan? Heb ik even gemist denk ik... Demi is dol op haar fruit en de groente gaat over het algemeen ook prima. Wel eet ze nu weinig door haar tandjes, maar fruit gaater altijd wel goed in. Poeh heb net best diep geslapen, ik dacht dat het half 3 was, bleek het al half 4 te zijn en Demi was ook nog maar net wakker hahaha *bloos* Nou ja nu heb ik weekend, dus als ze nu besluit snachts een poosje niet te slapen, vind ik dat minder erg.
wow 10 weken zwanger al suuz! Vind het best spannend voor je! Ymke eet heel goed, zolang het maar koolhydraten zijn Dus pap, brood, crackers enz... Fruit en groente blieft mevrouwtje niet. Alles krijgt hier kusjes behalve ik. Sarah heeft al wel 100 kusjes gekregen, en ik nog maar 1 Was ook nog per ongeluk geloof ik. Ze is ook nu alweer moe, en pas een uur wakker! Moet ze maar niet zo druk doen