Lex, lekker eventjes bijslapen! Roodkapje, jeetje meid, dit duurt wel erg lang.... Sterkte ermee! Suuz, wow alweer 10 weken wat gaat dat hard. Amber ligt alweer op bed, of dat verstandig is rond deze tijd weet ik niet, maar ze was zo moe. Lekker een uur gewandeld net, heerlijk met dat zonnetje. Wel fris nog. Guppie, yoghurt met fruit is dan toch prima? Of gepureerde pastasaus met een hoop groente erin?
nou ze heeft toch zeker een halve opscheplepel spinazie op met de pannenkoek. Beter dan niks lijkt me! Gisteravond had al de yoghurt met melk gemixd en laten opdrinken, want ze wil ook niet meer gevoerd worden. Pittig dametje hoor! Net had ze ook nog wat... Ze liep naar de deur naar de gang en zei steeds "ed". Pakt ze opeens mijn hand vast trok me mee naar de deur. Nou dan maar naar bed he
hahaha wat schattig Maaike. En vervelend dat ze slecht groente en fruit eet. Zal vast een fase zijn, maar je zit er mooi mee. En idd dan maar een beetje creatief mee omgaan, je moet wat tenslotte. Ik heb Demi ook even een uurtje langer opgehouden en hoop maar dat ze doorslaapt vanacht. We zullen zien, voorlopig zijn di etandjes nog niet door, vrees ik. Of ze moet ineens ene flinke groeischeut maken. Vooralsnog is het hier flink vieze zure luiers en een hangerig en huilerig wijffie Hoe lang duurde bij jullie voor het over was met de hoektandjes of de kiesjes? Duurde wel wat langer dan de snijtandjes, geloof ik he? Nou ja ik houd overal rekening mee.. Ws gaan wij zondagochtend een paar uurtjes naar Ballorig LElystad met Demi. Lijkt me echt erg leuk.
ja snijtanden zijn niks vergeleken bij wat nog komen moet Leuk ballorig! Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden! Mijn zusje gaat bij Walibi werken dus mag ze 1 iemand gratis meenemen. Misschien dat we Ymke ook wel een keertje meenemen dan, vind ze vast leuk. Ik ga nog even op freebie jacht voor wie is de mol begint!
Volgens meneer Lex was dat onzin dat ze er nu meer last van zou hebben. Nou ze heeft er ngo niet eerder koorts van gehad, dus wat dat betreft...
Heej gup, ik zie nu pas voor het eerst dat jij je 1 dag voor mij hebt geregistreert hier op de pagina! Heb jij je zolang ingelezen voor jullie begonnen? Ik kan me niet herinneren dat jullie lang bezig waren geweest voor het raak was? In die tijd was ik zwanger van ons 3e sterretje, ik ben toen tussendoor weer van de pagina afgegaan omdat ik toen ff helemaal niet mee bezig meer wilde zijn. En ben toen later teruggekomen toen ik weer zwanger bleek.
Lex toen ik me aangemeld had wilden we graag een baby, maar toen ging ik ergens anders solliciteren en zijn we gestopt. Daarna was het een (on)gelukje. Dus uiteindelijk zijn we niet lang bezig geweest
Dank je Lex! Jullie ook Ik ga nu mn bedje in, ze is wat onrustig maar slaapt nog wel..... Er komen als we het goed zagen wel 3 tandjes aan Truste!
thnx Roodkapje En ohjee ook tandenleed dus, nou dan kunnen we helemaal de handen schudden idd Demi slaapt nu ook nog, maar gister begon het feest ook pas toen ik eenmaal sliep, dus ik reken nog nergens op. Ik ga me ook klaarmaken voor bed. Spreek jullie morgen weer.
hmm rustig geweest vanavond hier. Ik ben de hele dag bezig geweest, eerst Tim naar m'n oom en tante brengen, daarna zelf naar de kapper (kleurtje en beetje model knippen), daarna boodschappen gedaan, Tim opgehaald, bij m'n vriendin langs met wie ik vanavond naar Edsilia Rombley zou gaan om de kaartje op te halen want ze is ziek dus ze kon niet mee dus ben ik met m'n schoonzus geweest, was gezellig, net thuis dus nu naar m'n bedje toe!
Goedemorgen! Ik verdenk Nikita weer van een oorontsteking, maar ze heeft ook een hele rode wang, dus het kunnen ook tandjes zijn... Ze grijpt wel steeds naar d'r rechteroor en huilt met vlagen (gisteren dan). Aan de ene kant wil ik even met haar naar de dokter, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik voor jan joker ga. En hoe is de nacht verlopen Roodkapje?
Beter een keer voor niets dan eenkeer te laat, Sam. dat is mijn motto. Als je ongerust bent, gaan! Hier ngo een leuke gratis kit voor de scrappers http://boutique-digiscrap.com/boutique. ... OMINGCOLLA onderste kit Spring is Coming
Mogge dames! Hopelijk is het allemaal een beetje goed gegaan vannacht! Fynn slaapt op woensdag en donderdag altijd bij opa en oma dus ik heb dan altijd 2 bijtank-nachten Ben aan het werk en het is druk vandaag en vanavond Fynn ophalen dus ik ben er niet vandaag. Maar van het weekend klets ik weer gezellig mee en dan ga ik aan de slag met de pb-tjes van Guppie Fijne dag allemaal!
Hey ladies, Hier ben ik weer! Gezien mijn verkoudheid vrat mijn werk al mijn energie. Maar ik ben weer fris en fruitig! Joey gaat zo naar bed en dan komt Mike (kindje Missy) er uit voor zijn fruit. de slaapkop ligt er al in vanaf 8 uur! Suuz, fijn dat het goed gaat! Roodkapje, sterkte. Ymke, wel goed eten hoor! lexie, leuk ballorig! Peggy, lekker avondje uit geweest!
Wow Citroentje dat klinkt als een heerlijke dag! Nikita beterschap! Moonie toen ik het een paar dagen liet rusten lukte het opeens, zal jou ook gaan lukken!