Vanochtend naar CB geweest, de laatste cijfertjes 9900 gram en 76.5 cm. Prikjes gehad Ze liep een beetje achter qua spraak, ze moeten blijkbaar al woordjes zeggen nu zoals bah en dag. Nu eerst een boterhammetje en dan lekker slapen!
Mooie cijfertjes, Annelies. En wat een onzin dat ze achter zou lopen zeg. Dan Demi ook die zegt ook nog geen woordjes. Zal mij benieuwen of ze daar volgende week wat van zeggen dan.
Goedemorgen, Nou ik vandaag genoeg tijd om met jullie te kletsen! Heb vanochtend een autoongeluk gehad, kom net uit het ziekenhuis en zit nu dus thuis. Had gelukkig Sprookje net weggebracht! Er remde een auto voor mij, dus ik rem, maar die achter mij zag het te laat en reed bij mij erin en die daarachter ook. Dus heb 2 flinke klappen gehad. In totaal 5 auto's. Onze auto en de auto achter mij zijn flink beschadigd. Ik heb geluk gehad met de trekhaak, die heeft veel opgevangen. Omdat ik erg last van mn nek en hoofd en had en misselijk,moest ik naar het ziekenhuis en zijn er foto's gemaakt, maar ze zagen er gelukkig goed uit! Nu flink aan de pijnstillers.... Mike was er gelukkig snel bij want was vlak bij zijn werk (dongenseweg Citroentje) Ik was echt zwaar overstuur, snap niet dat het is gelukt om hem te bellen!
Nu ik zo zit gaat het wel maar net in de auto over de hobbels was niet fijn! Moest net ook de hele tijd zo'n ding om mn nek van plastic, maar ze hadden de juiste maat niet (mn nek is te smal) en dat is geen pretje! Morgen zal ik ws nog de meeste pijn hebben zeiden ze Komen we bij de ehbo binnen zijn ze opnames voor traumateam aan het maken! Gelukkig niet van mij
waarschijnlijk zul je morgen echt je spieren voelen, vanavond zorgen dat je je nek goed warm houdt, tijgerbalsam smeren ofzo en een lekker warm bad....haha was je nog bijna BN-er geworden dan!
Jeetje Roodkapje! Ik hoop dat het allemaal meevalt qua pijn. Annelies, mooie cijfertjes! Joey zegt ook nog niet zoveel, gekke mensen
idd Annelies ze doen toch alles op hun eigen tempo hoor, Tim zei een maand geleden ook echt nog niet veel en nu ineens roept hij alles wat wij zeggen...
Jee Roodkapje, wat zul je geschrokken zijn! Wat goed dat de kleine niet ind e auto zat. En idd dat wordt morgen overal spierpijn Betersschap!
Hm mn armen worden nu ook wat pijnlijk en had nog wel gehoopt lekker te gaan scrappen in bed.... Ik sluit toch weer ff af! Tot straks!
Tjeetje Roodkapje... sterkte meis. Wel fijn dat je je meisie al had weggebracht! En super dat ze de nacht heeft doorgeslapen... Anneliesje wat een onzin zeg... Ik ben afgelopen dinsdag met Fynn geweest en ze vroegen er bij mij niet eens naar. Hoe kunnen ze dat nu zeggen
Oh roodkapje wat schrikken! Hou het maar in de gaten zeg! Ik heb nieuwe schoenen aan, 1 schoen al helemaal een los stiksel! Halve schoen ligt open, tsss! Die gaan zeker terug! Nu even op zoek naar ducktape ofzo...
Moonie, Amber zat op haar gemakje alles aan te wijzen, en zei dan tat. Toen zei de arts ze praat nog niet echt he? Ach ze zegt mama, dat is toch het belangrijkste als je 14 maanden bent Roodkapje, dat is schrikken zeg. Doe maar rustig aan. Citroentje, heeft Tim last van de BMR gehad?
Bedenk me zelf nu ook ineens iets, Guppie wij moeten 19 maart met Tim naar de GGD voor hep A ivm onze vakantie, heeft Ymke die ook gehad toen jullie vorig jaar naar Turkije gingen en zo ja heeft ze daar toen last van gehad. Voor ons zelf is het al een hele tijd geleden dat we zijn gevaccineerd maar kan me herrineren dat ik er wel last van heb gehad.....maar kan ook de DTP zijn geweest...
tat is toch een woordje? Ymke zegt alleen "uit" "op" en "ed" (=bed) Vind het weer een typische cb uitspraak hoor... Zag de BMR er ook zieliger uit? Ik kijk eigenlijk nooit, maar zie wel een beetje op tegen die stomme bmr hoor. Doet het ook meer pijn?
Citroentje, daarom hebben we het weekend ook maar vrij gehouden, want Amber heeft meestal wel koorst na de prikken. Amber is wakker, wij gaan een bakkie doen bij mijn schoonouders!