Alleen omdat het in haar armpje was leek het zeerder te doen, maar ze was het binnen 2 minuten weer vergeten
nee Ymke heeft geen enkele inenting gehad omdat ze nog geen jaar was. Behalve brood heeft ze ook alleen maar eten uit NL gehad hoor, potjes fruit en groente hadden we meegenomen. (en melkpoeder en drinken)
Oh en advies WBT inentingen; bel de entdienst om advies! De GGD roept maar wat, ze willen geld verdienen en dus prikken zetten. (zegt mijn nicht de arts!) Grote kans dat ze je ook een hep B willen verkopen en wellicht een BMR ofzo!
ik heb zelf al uitgezocht wat Tim moet hebben en daarna een afspraak bij de GGD gemaakt omdat dat het dichtste bij is, Tim krijgt alleen de hep A en misschien de combi met hep B omdat we toch regelmatig reizen en mocht hij in het ziekenhuis komen of een tetanusprik nodig hebben (onze brokkenpiloot) of wat dan ook vind ik het zelf ook een fijn idee dat hij is ingeent tegen hep B. Hij krijgt verder echt alleen het hoogst noodzakelijke en meer niet hoor. (en de BMR heeft hij al dus een 2e keer trap ik echt niet in!) De vloeistof van de BMR is volgens de arts hier wel gemeen hoor en idd in de armpjes lijkt me gewoon vervelender omdat er niet zoveel 'spek' op zit als op de bovenbeentjes
Ik heb Fynn laten kijken toen de arts de prikken in zijn armpjes zetten en heb het idee dat het schrik effect daardoor weg was waardoor hij nauwelijks een kik gaf! Denk alleen wel dat Fynn een harde is want hij huilt sowieso niet snel als hij valt of zich stoot...
Jeetje Roodkapje wat schrikken zeg! Gelukkig valt het allemaal mee en heb je niks gebroken. Je mag wel uitkijken voor een wiplash. Heb net wat leuke zomerkleertjes gekocht voor Nikita, zo schattig! Met van die witte balerina's eronder, echt een meid!
zooow, Joey en mama hebben geshopt' 3 shirts en een superman pyama voor Joey Lonka caramel voor mama hihii LOL
haha lijkt wel shopdag hier. Meneer Lex en ik en Demi zijn vanochtend ook wezen shoppen. Zomerjasje en nog meer leuke kleertjes voor Demi Echt erg leuk! En een nieuwe wcbril voor beneden. DDaar zit een bril op van hout zeg maar en de bedrukking gaat schilfferen en ik krijg em daardoor niet goed schoon bah. Dus wilde ik nu een van dat harde plastic zoals bv bij Xenos te krijgen is. Dus daar een gekocht. OW en ze hadden leuke wc-verkleiners voor de kids! 1 met pooh plaatjes of 1 met princesjes! Dus hebben wij die ook maar alvast meegenomen, eentje met prinsesjes
zo shopdag idd, wij hebben ook geshopt maar dan gewoon de boodschappen...... En weer een typische Luc actie hier, we hebben een nieuwe vriezer gekocht en toen we er om gingen vroeg ik al aan Luc hoe breed moet hij zijn? Euh heb ik niet gemeten maar als ik ze zo zie weet ik wel hoe breed hij mag zijn was zijn antwoord.....dus wij een nieuwe gekocht die kwamen ze vandaag brengen, nu staat hij maar hij past dus niet waar hij zou moeten......GRRRR dus nu maar de plakplint gesloopt, de gewone plint gesloopt en de vriezer op blokken gezet zodat het bredere gedeelte boven de kastjes uitsteekt. Nu moest de deur nog omgedraaid worden en daar is hij nu dus maar mee bezig gegaan anders kan dat ding morgen nog niet aan en ik mis de vriezer toch echt wel!
ik kom even op visite bij jullie wil sab heel veel sterkte wensen , , meid toch wat moet dat schrikken zijn , dikke knuffel en gelukkig heb je niks gebroken joey grote vrolijk binkie ben je zeg
gezellig visite Oh lekker aan de shop meiden! Haha die diepvries... Zo'n antwoord zou ik nooi accepteren tot irritatie van manlief natuurlijk Hier net even hectisch. Ymke was knettermoe en toen ik haar eten aan het geven was kwam manlief thuis met mijn zusje en de hond van mijn ouders. Sarah knettergek natuurlijk, zusje struikelt over de kinderstoel. Ah arme Ymke, die trok dat niet hoor. Wat is ze dan eigenlijk nog klein...
Is ook wel veel even dan op zo'n momentje voor zo'n kleintje idd. Lekker slapen straks Ymke! Heej die MEesa gezellig dat je even langswipt, alles goed? Haha Citroentje dat is ook wel typisch iets voor manen hoor. Je zou eens wat opmeten van te voren haha Heej Binkie Joey! Leuke foto!
ach leuk foto van Joey! Guppie ik wilde z'n antwoord ook niet accepteren maar dan was de vriezer er nu nog niet geweest denk ik. Hij mag het ook zelf oplossen hoor en dat dus wel vandaag nog al duurt het de hele nacht! Idd soms heb ineens van die momenten dat je ineens ziet van oei eigenlijk zijn ze nog heel klein maar andersom ook dat ze ineens zo groot lijken.....(vooral met het lopen) He Meesa gezellig alles goed bij jullie?
hey meiden ja hier gaat alles wel oke , weinig nieuws haha , selmen is happy en vrolijk , de nachten gaan iets beter , ene keer wakker en huilen en andere nacht beetje doorslapen . verder niks bezonders , ja deze weken veel visite gehad dus ben beetje moe en blij dat het weekend is ik lees wel mee hoor dus ben jullie niet vergeten , allen energie gebrek laatste tijd .om nog smakkelijker te maken ben ook nog ongesteld dus voel me ziek en moe dus even tukje doen op de bank fijne avond meidenx
en toen was Mike thuis en moest er gegeten worden. Daarna douchen met Joey en toen ik weer wilde spammen kwam er inene 3 politiewagens en 3 bramdweer auto's aan.. geen idee wat er aan de hand is in de straat achter ons...
nou dan wachten we wel even joh Citroentje, klinkt herkenbaar hoor! Ik heb wel zin om snel een weekendje weg te gaan! Ik zag dat landal veel aanbiedingen heeft! Morgen eens vragen of mijn ouders ook zin hebben en anders gaan we ook wel