Lekker binkie die Joey! Vanmiddag heerlijk naar de kinderboerderij geweest. Toch wel een voordeel als je man 80% werkt Ja kan me voorstellen dat dat eventjes teveel voor Ymke was! Meesa, leuk weer wat van je te horen. Haha moet wel een beetje lachen hoor Citroentje om de vriezer actie. Leuk Lex, even lekker shoppen! Amber is geijk gaan slapen dus ze lijkt geen last van de prikken te hebben.
http://i245.photobucket.com/albums/gg73 ... C04112.jpg http://i245.photobucket.com/albums/gg73 ... C04101.jpg Lekker badderen
Zo daar ben ik weer ff. Zijn vanmiddag nog even bij de man langsgeweest die achterop was gereden, want die gaat morgen op wintersport. Dus dat is allemaal geregeld. Zondag alleen nog ff naar de vrouw die voor mij stond. En woensdag gaat de auto naar de schadeexpert. Sprookje ligt op bed met 39gr koorts (jaja daar gaan we weer) en knalrode wangen. Onderste 2 tandjes zijn steeds beter zichtbaar gelukkig. Dus denk dat t daar door komt. Mike gaat zo mn nek enzo ff insmeren met soort tijgerbalsem en dan proberen te slapen!
Nee nog niet, had t op cb nog nagevraagd en als ze gewoon alles eet is dat echt overbodig. Dat is eigenlijk voor moeilijke eters. Dinsdag moeten we weer (prikjes) en dan zal ik het er nog eens over hebben, was laatste keer niet genoeg tijd voor met inloopspreekuur
Ik merk dat Joey er veel baat bij heeft! uitslag is bijna weg en hij slaapt weer normaal door! WAAR IS ESTHER?
wat betaal je voor een pak? Zag ze nu in de aanbieding voor 1,77 voor een literpak geloof ik. En hoeveel geef je dan?
Amber krijgt nog steeds een fles groeimelk voor het slapen, en dat was prima volgens het cb. Misschien ook omdat ze niet zoveel eet?
ik haal de poeder variant. die kost 10,69 maar daar doe ik nu al 2 weken mee en ben nu pas op de helft. smorgens een flesje pap van 210+7 en voor het slapen gaan geef ik 90+3 Dan heeft Joey iig zijn vitamines binnen want hij eet slecht op het moment
Sprookje eet ook niet veel, maar wel alles wat we dr geven. Ze eet minder als de helft van wat ze zou moeten eten. Ga t er dinsdag nog eens over hebben. Ze zeiden (net als de ha) dat het gewoon door het jaargetijde komt dat ze nu zoveel ziek is.
Dat is met Amber ook, ze eet alles en lust ook alles, maar als ze 10 hapjes eet 's avonds is het veel. Daarom nog een fles groeimelk (180+6)
Zit ff naar Amber dr cijfertjes te kijken en scheelt nog wel wat met Sprookje. Maar in lengte ook. En ze zeiden laatste keer dat Faye niet te licht was oid. Ach ik wacht dinsdag ff af en anders zal ik ook eens een pak halen. De weerstand zou er dan dus beter van worden?
in de peutermelk van Nutrilon zit immunofortis, Joey heeft altijd na het koemelk gedoe Nutrilon gehad en is nu pas voor de 1e keer goed ziek geweest!