Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Nou Sam ik had een heel truttig jurkje verwacht maar dit is wel een heel leuk jurkje hoor.

Gets Ymke een gekneusde voet hoe heeft ze dat voor mekaar gekregen?

Fijn Roodakapje dat het wel meevalt allemaal.

Nou hier ook een geslaagde dag gehad. We zijn naar de verjaardag geweest en Tim heeft de hele middag buiten gespeeld met de andere kindjes, rennen, tikkertje, in het huisje, op de glijbaan, krijten, fietsen, steppen hij wilde alles mee doen, hij heeft het echt supergoed gedaan!
    Iedereen die er was had ook zoiets van hoe oud is hij? nou dan doet hij het wel heel goed..We zijn helemaal trots!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wow Sam mooie jurk! Voor jullie eigen trouwdag mag dat toch! Ik zou er zelf geen cent om besparen iig!

Ik heb er een heel tijdje over nagedacht, maar ik wil mijn verhaal eigenlijk niet vertellen.
    Ergens wil ik het wel, omdat ik het onzin vind dat ik me laat leiden door het gedrag van anderen, maar ik voel me gewoon niet veilig genoeg. Beetje knullige term, maar dekt de lading het beste.

Ik denk dus ook ergens dat het hier voor mij stopt. Al een tijdje vertel ik niks meer over mezelf en dat vind ik nergens op slaan!

Een aantal van jullie weten waarom dat zo is en meer wil ik er ook niet over zeggen.
    Ik ga zeker nog wel meelezen en reageren, want dat zit nu eenmaal in mn systeem ;)
    De gezelligheid wil ik ook niet missen.

Ik hoop dat de meelezer(s) nu in zijn/haar vuistje kan lachen, want je hebt blijkbaar gewonnen...

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier ben ik ook weer eens en wat lees ik nu weer allemaal, Ymke gekeusde voet oei hopelijk heeft ze er niet al teveel last van en Gup je gaat hier stoppen?

Hier gaat alles prima, Emi krijgt al een aantal dagen pap van koemelk en dat gaat goed!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Heej Esther wat goed van Emi!
    Kunnen ze er zo snel overheen groeien dan?

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Gup ik vind het jammer dat het zo loopt, dat er mensen zijn die zich niet veilig genoeg voelen om te vertellen wat ze willen vertellen :(
    Maarja het is blijkbaar zo en daar kan ik niets aan veranderen, maar jammer is het wel.
    Dat wou ik nog ff kwijt ;)

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Lex het heeft te maken met de ontwikkeling in de darmen, als je kma hebt kunnen je darmen de eiwitten uit koemelk niet verwerken. Dit kan ook te maken hebben met het te vroeg geboren zijn van Emi. De meeste kinderen zijn er voor hun 4de overheen.

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    He guppie idd vervelend dat je je niet veilig voelt om te zeggen wat je wil zeggen. Ik hoop dat idd hier nog wel voor de gezelligheid blijft!

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Jammer Gup.

Lexie, leuk dat jullie zo genoten hebben op de kinderboerderij! O naar ballorig, dat staat hier ook hoog op het verlangenlijstje. Veel plezier

Sam, ow wat een snoezig jurkje, wij mogen ook nog op jurkjes jacht. leuk leuk

Esther, wat heerlijk dat het met Emi zo goed gaat met de melk!

Ik heb lekker getuinierd vandaag, heerlijk kan niet wachten tot ik met Amber de tuin in kan!

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Esther fijn dat het tot nu toe goed gaat met Emi

Ik ga afsluiten onze visite zal er zo zijn!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja meiden, jammer de bammer... Maar je doet er niks aan!

Maar ik blijf wel gewoon hoor ;)
    Nadat ik mijn mail gecheckt heb typen mijn vingers automatisch www.zwang... dus ik kan er toch niks aan doen :)

Kijken jullie zeg eens Aaaa? Ik snap opeens niet waarom ik dat vroeger zo leuk vond!

11. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Guppie erg jammer! Maar snap je helemaal!

Enne die opmerking over de meelezers..... =D>

Zo Tim heb jij zo lekker buiten gespeeld! Ik heb samen met papa met de racebaan gespeeld, das ook leuk joh! -x- Sprookje

He Emi fijn dat het goed gaat met de "grote mensen" melk!

Hoe ist op je werk Esther?

12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Gaat wel ok Roodkapje, heb met niemand problemen en hopelijk krijg ik contractverlenging. Het is momenteel heel lastig om leuk werk te vinden dus ik hou oogjes open maar blijf voorlopig gewoon hier werken.

Hoe is het met je sprinkhanenplaag?

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hoe is het met je nek Roodkapje?

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Misschien ben ik wel erg blond hoor, maar ik vind het jammer dat er zo vaag gedaan word.
    Eerst heeft Guppie het over dat diegene het wel weten (ik neem dus aan dat dat "bekenden" van ons zijn) en dan gaat Roodkapje met een smiley klappen over die opmerking.

Eerlijk gezegd hoeft het op zo'n manier ook voor mij allemaal niet meer.
    Ik had niet verwacht dat we na bijna 2 jaar op zo'n manier met elkaar om zouden gaan.

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou Anneliesje ik dus ook niet.
    Ik heb een paar keer geprobeerd eerlijk te zijn en het open te bespreken, maar dat werd niet in dank afgenomen.
    Je mag het mij kwalijk nemen dat ik dat wel besproken heb met een aantal anderen en dat ik daarmee de sfeer verpest. Was absoluut niet de bedoeling. Verre van dat zelfs, want ik ben geen persoon die vaag doet over dingen.
    En ik had ook echt niet verwacht dat het zo zou "aflopen". Zeker gezien de sinterklaascadeautjes, verjaardagskaarten enz.
    Heb er bijna spijt van dat ik daar zo enthousiast aan meegedaan heb.
    Maar nogmaals het is niet mijn bedoeling om te klieken of de sfeer te verpesten, dus daarvoor wil ik mijn oprechte excuses aanbieden!

Heb een leuke scrapkit gevonden, even naar beneden scrollen, het is de 2e
    http://julydesigns.com/blog/

Jammer Esther, dat het lastig is om iets anders te vinden! Tot wanneer loopt je contract?

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Helemaal met je eens Annelies! Vind het ook maar raar en snap er ook niets van.

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Eind mei Gup maar goede hoop op verlenging.

18. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Met mn nek gaat t wel zolang ik geen ja knik tenminste. En slikken is een beetje pijnlijk, dat plasticke nek ding zat op mn strottenhoofd en was niet fijn! En buikslapen (ben ook een buikslaper) lukt niet....

Over die operking met smilie; Ik heb ook t idee dat de dames die hier niet meer komen nog regelmatig meelezen, maar niet reageren. Volgens mij hadden ze "geen tijd" meer om hier te komen (niet allemaal) maar als je dan wel tijd hebt om nog mee te lezen, mag je ook wel wat van je eigen laten horen!

Maar ik ga hier nu verder weer niet over door, want dan gaat het weer helemaal de verkeerde kant op!

Oke we zijn met erg weinig nu, maar gezellig is het nog wel de keren dat er nog gekletst wordt!

Esther ik had vandaag ook ff rond gekeken voor vacatures, maar er is idd niet veel, zeker niet voor minder als 23 uur!

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Inderdaad kapje, of het is weer heel weinig uurtjes.

Misschien is dit vragen om problemen hoor maar is het niet slim om voor eens en altijd alle verdenkingen en andere dingetjes die niet gezegd worden gewoon wel te zeggen zodat de lucht geklaard is en we gewoon verder kunnen?

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik snap ook van een heleboel dingen niets.

Deel Deze Pagina