Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh haha Esther, ik ben al begonnen iig!

2. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Denk dat ik het nu begin te snappen Gup.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    want? ik ben wel benieuwd waarom ik genegeerd word namelijk!

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha nee geen idee maar ik bedoel jou reaktie. Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je genegeerd word op, gokje, het scrapforum of hoe dat daar ook heet.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    en toen was het stil...

6. Writer

Writer Niet meer actief

hier ben ik dan even
    wil even ook wat zeggen , ik heb laatste ook geschreven dat ik mee stop , en heb mij reden ook duidelijk gezegd dat ik weinig te vertellen had , dat is niet altijd zin had en beetje klaar mee was , duidelijker kon het volgens mij niet , en had ook neer gezet dat ik wel mee zal lezen en als gekke dingen gebeuren of leuke foto's voorbij komen zal reageren , en dat heb ik gisteren ook gedaan , toen ik las dat sab ongeluk had gehad schrok er van en heb daarom ook aangemeld om sterkte te wensen , maar kreeg helemaal geen reactie van sab terug ,maakt ook niks uit hoor , maar om nou te zeggen meiden die wel mee lezen en niet reageren , waar is dat verplichting vandaag gekomen? het gaat duidelijk om mij dus , had niet eer moeten reageren want dan lees ik mee en dat is fout fout :(
    ik lees overal mee of nou op deze forum of andere site , daar zijn openbare site voor ,ik lees ook op loung of bij baby's enzo , of moet ik een andere naam nemen zo dat ik me eigen niet verraad? flauw zeg zeg het nog eens als je niet wilt dat mensen iets mee lezen dan die je toch in pb , want je kan mensen niet verbieden om niet meer mee lezen
    gelukkig was ik hier al gestopt , want het begint echt raar te lopen hier

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    lieve meesa, ik ga niet met naam en toenaam noemen wie en wat ik bedoel, maar geloof me nou dat niemand jou iets kwalijk neemt!
    Ik iig niet...

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Je bent me net voor met die opmerking ;)

Maar goed ik vind het erg jammer en ik denk dat doordat dingen niet gezegd worden, al dan niet terecht, de sfeer ook niet beter wordt. Sorry als ik mij een beetje krom uitdruk maar krijg beetje het idee dat we elkaar niet meer vertrouwen en overal van alles achter zoeken juist omdat dingen dus niet of half gezegd worden. Dat wilde ik even kwijt en ik hoop dat we de lucht kunnen klaren door duidelijk en open te zijn.
    Pffft nu ben ik de muts natuurlijk.

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ja ik weet niet wat er aan de hand is dus geef hier ook maar geen reactie op.

Er blijft op deze manier toch iets in de lucht hangen.... dus mits er niemand nu echt eerlijk wil vertellen wat er aan de hand is blijf ik bij mijn vorige post.

En al zou er iemand mee lezen die hier eerder wel kwam? Ik voel geen bedreiging daardoor hoor. Ik ben altijd eerlijk geweest hier en heb voor niemand iets te verbergen

10. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Euhm Meesa sorry dan heb ik je berichtje helemaal gemist geloof ik! Anders reageer ik wel! Het is echt niet zo dat als je hier (bijna) niet meer komt dat je dan meteen word genegeerd als je een keer een berichtje post!
    En jij bent idd duidelijk geweest in je reden om hier niet meer te komen!

11. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    idd!

Zo ik dacht dat Mike zn ijshockeyforum heftig was, maare wij kunnen er ook wat van ;)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Esther jij slaat de spijker op zn kop.

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Daarom zei ik in mijn eerder post ook dat het zo jammer zou zijn als het zo na bijna 2 jaar lief en leed met elkaar delen moet eindigen.....

14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Misschien moeten we stemmen dan?

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou ik zie me nog in mn ziekenhuisbed midden in de nacht posten dat ik (eindelijk) bevallen was met mn mobiel :)

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hihi ja dat kan natuurlijk ook, ophouden met dat vrouwengedoe en het een beetje politiek aanpakken!

Sja sorry hoor, maar ik zoek altijd de humor in dingen die niet leuk zijn...

17. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nee je bent de muts niet!

Even bij het begin beginnen..... Lang geleden toen het nog gezellig was hier ;) Ging eerst Marieke weg..... Kort daarna was er een date in Ballorig met Marieke, Antia en Valerie en na die date kwamen die 2 dames ook opeens niet meer! Sorry maar dan is het toch niet gek dat wij dan gaan denken dat er iets is hier?

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Dat bedoel ik toch zonde als we dan zo eindigen, begint op een slechte soap te lijken intussen.
    Ik wil nu wel eens weten wie er van welk gekronkel beschuldigd wordt.

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    We hoeven niet meer te stemmen, kapje is al begonnen ;)

Thanks voor het beginnen!

Maar kapje kan het geen toeval zijn?

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Oh en ik niet de muts? Hihi gelukkig ;)

Deel Deze Pagina