Joey eet ook weinig hoor. Wat kan je je slecht voelen als ze zo slecht eten! Vraagje; Als je kleintje niet goed eet, trek je dan alsnog een potje open/maak je wat anders klaar?
Haha Truus, maar helaas was Zeeuws meisje al "bezet" Moonie jij scrapt met de spullen van pspkidzzz? Volgens mij drukt Gup ze af.... Toen ik die afdrukte kon het niet groter als 10x15 en dat was al niet super.... Om af te drukken moeten ze toch wel groter zijn als 1mb (1000x1000 pix) (ik maak alles 15x15 en druk het ook op dat formaat af) Esther erg jammer, maar ja t zat er volgens mij wel een beetje aan te komen.....
Bedoel je met avond eten Truus? ALs sprookje niet eet, eet ze niet, moet natuurlijk niet iedere avond zo zijn! En dan kijgt ze voor slapen gaan een fles melk. Sprookje eet tegenwoordig s'morgens erg slecht. 50cc pap en meer niet, dan krijgt ze nog wel een droge cracker.
Lexie, het is idd een fase. over een tijdje willen ze alles eten wat los en vast zit. Hihih klimmen op de bank! Joey heeft nu door dat op ieder flesje een dop past... en frusti worden als het niet lukt. Tjee Es, wat jammer. Wel heel begrijpelijk. Ik ga bewust niet in op hetgeen wat er gister verteld is, al ben ik het er wel met Roodkapje en Guppie eens. Ik wens je alle goeds met je gezinnetje, en hopelijk snel een brusje voor Emi! Moonie, ik vind het ook gezellig met jou meid! Ja het gaat goed hier hoor, nog een weekje en dan weet ik meer. Nog geen zenuwen, ik geniet nu juist extra van alle mooie dingen! En het is lente, echt MIJN tijd van het jaar!
Roodkapje, Hier gaat de pap smorgens juist heel goed. Maar de warme hap is een drama. De boterham wil ook niet echt meer op het moment hoor!
hier nu s'morgens 50ccpap 100cc sap en een droge cracker tussen de middag 1 boterham en 80cc melk en s'avonds warm eten maar geen idee hoeveel, ongeveer gelijk aan 12 maanden potje (ene keer gaat t op andere keer niet)
Joey eet op het moment; 210+7 + pap potje fruit of 2 stuks fruit los 1/2 tot 3/4 boterham soepstengel/nijntje koekje/rijstwafel paar hapjes warm eten + 100 gram kwark 90+3 en dan nog 4 tuitbekers met drinken
Nee ik scrap niet alleen met spullen van pspkidzzz. Ik haal nu overal wat vandaan zeg maar... Thanx voor je antwoord!
zo dames, als we allemaal zwanger zouden zijn, zouden de hormonen weer de schuld krijgen... Brenda lekkere verjaardag gehad! Nog mooie cadeaus gekregen? Ymke zit heen en weer te wiegen en te klappen op de kerkdienst op tv Er is geen land mee te bezeilen hoor, maar dat had ik wel verwacht. Ze probeert wel weg te komen vanuit zitten, maar dat doet al snel pijn. Sja en dan ga je maar steeds huilen als je niet kan doen wat je wil doen. Vannacht was DRAMA! Ik was even vergeten hoe dat ook weer was Ze wilde ook niets van manlief weten, dus ik was steeds het haasje. Wordt vast een leuke dag... Hoop dat het mooie weer hier ook nog even langs komt, het is hier nu grijs en grauw hoor!
Oh en de spullen van pspkidzzz druk ik niet af hoor. Sowieso omdat het lesjes zijn, heb het niet zelf bedacht... Alleen de weekendzip is een eigen crea en die vind ik leuk! De lesjes doe ik niet zo heel veel. De weekendzip spulletjes zijn ook niet verkleind.
Hier was het vanochtend ook grijs en grauw maar nu schijnt de zon dus hij komt ook vast nog jullie kant op!