Gup, zal ik wat jou kant op blazen? Gister kreeg ik mijn H&M bestelling binnen. WAT EEN TEGENVALLER! Ga het ruilen voor een spijkerrokje, een top en 2 paar oorbellen.
kletskippen ineens moest gewoon weer een pagina of 4 bijlezen, ben ik niet meer gewend! over het eten, als Tim 's avonds niet goed eet maak ik niks nieuws, ook geen potje, wel doe ik dan wat meer schepjes bambix in z'n avondfles zodat hij niet midden in de nacht wakker wordt en dat hij honger heeft Zo sneu voor Ymke, je kunt het haar ook niet uitleggen he dat het pijn doet als ze gaat staan..... Haha en de kerkdienst kijken misschien hoopt ze op een wonder wij hebben vanmiddag 2 verjaardagen, de vriendin van m'n neef en de oma van Luc bij m'n schoonouders thuis........gezellig Dusse Moonie ik heb ook geen zin (en dan met name in die 2e verjaardag) :-$ Esther jammer, veel geluk met je gezinnetje
welke klussen bedoel? Maare het klussen nav het lek is bijna klaar, de vloer beneden moet nog bekeken worden en waarschijnlijk vervangen... maar ik denk dat je dit niet bedoelde.... we hebben nog pauze maar nu m'n schoonzus zwanger is kriebelt wel heel erg, vanaf mei zou het mogen dan ben ik max 17 weken als ik trouw (maar liefst nog iets minder eigenlijk vanwege m'n buik)
Je hebt een mooie pendel staan! Dat bedoelde ik! Schijndelsvolk had haar combi test gedaan. 1;15! punctie gedaan en morgen krijgt ze de 1e uitslagen! pff, eerst verlies je je kindje en dan zo'n uitslag!