Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik denk dat Jesse vooral gekeken heeft naar het knutselen hoor haha

Ik heb een HBO opleiding ja. Een juridische opleiding dus kreeg enorm veel vrijstelling waardoor ik maar iets van 4 of 5 vakken hoefde nog om mijn prop. te halen..

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh dat scheelt nogal!
    Ik krijg maar voor 1 vak voor de propedeuse vrijstelling, maar wel helemaal voor de vrije ruimte. Dat zijn 6 modules in totaal, dat is een jaar ongeveer! Ik vraag het toch maar aan.
    Wel een gedoe dat de diploma's gewaarmerkt moeten zijn zeg...

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oja ik ook vrije ruimte natuurljk

ja ik heb het bij de notaris laten doen koste 15 euro geloof ik?

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    mm ben meteen weer gemotiveerd haha!

oo ik zit nu gewoon een boodschappenlijstje te maken hier haha

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oohhh dat valt mee hahaha!
    Ik schrok al van het woord notaris.

Ik ga het maar eens laten bezinken en als ik er morgen nog zo over denk ga ik actie ondernemen ;)

Ymke zal zo wel wakker worden, lekker bankhangen met haar!
    Rinaldo belde dat hij een cadeau heeft gekregen van zijn collega's (voor Ymke) en dat het heel mooi is. Ben benieuwd!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo leuk! ben benieuwd
    Mark had zo'n leer/speelhond gekregen die liedjes zingt en hand, roooooode hand haha

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o en een tegeltje van zijn geboortekaartje dat was ook wel erg gaaf

8. Niet meer actief

Nou, Marit heeft het weer overleefd....
    Er zat een of andere invalarts, erg lieve vrouw, maar echt veel kennis had ze niet!
    Over de pruttelde oogjes moest ze advies vragen aan de verpleegkundige en van de voedingen wist ze ook weinig, maakte steeds rekenfouten. :confused:
    En ik heb gister bij Marit een bultje op haar hoofd ontdekt, nou daar kon ze ook niets van maken. Ik ga wel ff naar m'n ha daarvoor :(
    Gelukkig kon ze wel goed prikken!
    Marit reageerde al weer heel anders, ze schrok veel meer en moest erg huilen, ook bij het aankleden was ze erg boos nog, nou was ze ook moe.
    In de wagen is ze gelijk in slaap gevallen.
    Getsie, ik vond het nu ook veel erger dan de eerste keer, trek het erg slecht dat prikken. Mijn kleine meisje :(
    Ze is goed gegroeid, joepie!

Mijn voorkeur gaat uit naar Burgers Zoo btw!

Enzo, je krijgt een lief kusje terug van Marit :D
    Goed dat je mama al zo afgevallen is!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Arme Marit, alweer prikjes!
    Klinkt niet leuk die arts Marieke. Zou eigenlijk niet mogen he!

Hoeveel weegt ze nu en hoelang is ze?

Berna, wat gaaf een tegeltje! Waar heb je dat laten maken?

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    weet ik niet zal het eens aan Mark vragen waar die collega dat heeft laten doen. Het is handgeschilderd zal er eens een foto van maken van de week..

nog half uurtje en kan mijn schatje ophalen!

Marieke ik hoor van meer dat die tweede prikjes lastiger zijn.. zou inderdaad naar de huisarts gaan! Knuf voor je meissie!

11. Niet meer actief

Knufjes kan ze wel gebruiken ja....
    Ze schrikken nu veel meer, echt niet leuk! :(

Marit weegt 6100 gr en is 58,9 cm Guppie, een beste meid, hihi! Vond het ook wel vaag van die arts, was dat ze zo lief was, maar anders had ik er wat van gezegd denk ik.

Berna, kun je daar naar uitkijken he, je kindje ophalen! Ik kan me al verheugen op haar uit bed halen, haha :D

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jazeker
    wij zeiden heel stoer als Jesse 3 maanden is gaan we met z'n tweetjes lekker een weekend weg maar moet er nog niet aan denken om hem een weekend te missen hihi

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, das een beste meid zeg! Goed hoor, dat ze zo lekker groeit!

baah een weekend weg, moet er niet aan denken zonder Ymke!
    Ik vind het al lang duren als ze 3 uur slaapt, ben idd blij als ze wakker is!

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ben helemaal bijgelezen, reageren doe ik later!

15. Samama

Samama Niet meer actief

Berna; Wij hebben een Snoopy babykamer, maar dan meer de zichbare dingen; dekentje, waskussenhoes, luieremmer, badje, boxkleed, badcapes in het ecru. Heb de rest van het kamertje ook vrij rustig gehouden met die kleurtjes.

Sollicitatie gesprek was super! Het bedrijf waar ik eerst naar toe moest voor de secretaresse functie, waaaaah daar wil ik werken!Haha het was zo'n leuk gesprek! Helemaal niet stug, maar gewoon leuk! De functie is ook helemaal super, echt hetgeen wat bij mij past! Ik hoor morgen of ik ben aangenomen, ben zo zenuwachtig! Zie het helemaal zitten daar!

Kom ik net terug, Nikita achter gelaten bij dr vader, heeft ze zich helemaal ondergepoept! Diarree! Kan het al zijn dat ze tandjes krijgt? Want ze heeft; diarree, hele rode wangetjes ( heeft ze normaal niet ) sabbelt op dr vuist en dan kwijlt ze behoorlijk. Zou wel een beetje vroeg zijn, toch?

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Samama zal voor je duimen!
    Hier dekentje en luieremmer uiteindelijk gekocht!

OO Jesse heeft het weer super gedaan! Van kwart voor 8 tot half 10 geslapen en van 12 tot half 3!
    en nog wat hazeslaapjes
    en het knutselwerk zit ingepakt... denk iets met zijn handjes een afdruk ofzo hij vond het niet heel leuk het knutselen heeft ie van zijn moeder hahah

oo hij roept ga hem in bad doen papa gaat boodschappen doen

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Samama, ik zal voor je duimen!
    Mijn ervaring is meestal als een gesprek echt lekker loopt, dat de uitkomst ook vaak positief is ;)

Berna, wat leuk dat hij echt iets "gemaakt" heeft joh!

18. Samama

Samama Niet meer actief

Thanks meiden! :D Ik duim ook voor mezelf ;)

De prijs van die snoopy dingen was wel belachelijk, vond jij niet Berna? Dekentje was gewoon 50 euro, en het waskussenhoes met waskussen ook! Het is dat de meubeltjes goedkoop waren hoor, anders had ik het niet genomen.

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Nou we hebben het overleefd vandaag. Hij was erg onrustig heeft gehuild en uiteindelijk na zijn flesje een uurtje geslapen. daarna weer onrustig tot mama er weer was!

20. Niet meer actief

Hé meiden,

Stef heeft het goed gedaan op het KDV. Heb hem vanmorgen zelf nog in het bedje gelegd en toen ik naar mn werk ging, lag ie te huilen :( Maar gelukkig was dat maar even en heeft ie het de rest van de dag goed gegaan :D

Van t weekend ben ik er wat vaker hoor!

x Linda

Deel Deze Pagina