BEst wel lekker al heb ik het nog erg rustig... Jesse is in goede handen en heeft nergens last van is net heel lief gaan slapen niet overprikkeld of iets dus komt helemaal goed Maar ben je blij dat je deze baan hebt genomen?
Dames ben er ook weer even! Emi's diarree wordt naar het lab gestuurd, moet de komende 3 dagen buisjes vullen en maandag brengen. Ze weten het gewoon niet, gelukkig voelt ze zich verder goed en is ze vrolijk dat scheelt wel maar ja goed is het natuurlijk niet. Heb Babymassage, zou morgen beginnen, maar weer afgezegd...
Jee missfrodo: wat moet jij je zorgen maken! als hun al niet weten wat het ! sterkte hoor! gelukkig dat ze vrolijk is, denk dat het dan niet zo ernstig is he als ze er zelf geen last van heeft! Samama: Ben benieuwd hoor, duim voor je en lekker snel dat je het morgen al weet! ik miss ook! En het komt wel eens voor he dat ze zo snel tandjes krijgen! dus wie weet! Linda: fijn dat het stef het zo goed heeft gedaan! Aah gos marieke: wat zielig he? hoe gaat het nu is marit al wat bijgekomen? pfff nog meer schrikken, hij was de eerste keer al zo over zijn toeren! blegh zie er ook echt tegenop Ander vraagje: voor degene die niet getrouwd zijn, hoe hebben jullie het geregeld? samenlevingscontract en hoe werkt dat allemaal? Ik wil alles een beetje geregeld hebben nu ook als er wat gebeurt met een van ons zeg maar..
MissMe, wij hebben voor partnerregistratie gekozen. San, hier ook hoor, kwijlen en rode wangen en maar op die handjes kauwen. Knuffel voor Marit.
Berna: he spannend een ingepakt knutselwerkje! Linda: fijn dat het goed is gegaan roxy: hopelijk is het alleen maar wennen en gaat het volgende keer weer beter. Esther: ben benieuwd wat het nu is, gelukkig voelt Emi zich niet echt ziekjes.
oh ja toch iets vergeten: San hier ook kwijlen, dunne poepluiers, luieruitslag, handjes (kapot) bijten en gillen! Wij zijn trouwens net lekker gaan eten bij een eetcafeetje, Tim mee en heeft lekker in de wandelwagenbak geslapen!
Hey meiden, Ik meld mij ook weer even. De kids liggen inmiddels heerlijk te slapen en ik ga zo lekker vanuit mijn bedje tv kijken want manlief kijkt toch voetbal beneden. Met Romano gaat het alweer beter. Van de fles van 9.00 dronk hij maar 80 cc ofzo, meer kreeg ik er niet in. (Hij had om 5.30 zijn eerste fles gehad). Maar om 11.00 melde hij zich weer met flinke honger en toen heeft hij 135 cc gedronken. De rest van de dag was hij rustig en dronk hij weer 150/165 cc. 's Middags bij het wakker worden had hij een klein beetje gespuugd maar dat komt volgens mij omdat hij enorme trek had en daarom flink blèrde! Toen ben ik na die fles maar met hem in bad gegaan want zijn kleertjes waren vies door het spugen en hij had het ook lekker in zijn haar gesmeerd. In bad heb ik hem op zijn buik gehouden en daar had ie flinke schik in! En maar trappelen met die beentjes en 'lopen' over de bodem, waaahaa, geen gezicht met die spillepootjes. Daarna lekker in gecremed en toen was hij ook helemaal stuk en kon ik hem zo in bed leggen. Dat was om 16.00 en pas om 19.00 melde hij zich weer. Ik kruip zo weer lekker naast hem voor hij weer in zijn eigen bedje gaat. O en sinds deze week ligt hij heel vaak met zijn handje in zijn mond, heeft dat iets te betekenen? Of mist ie dan gewoon zijn speen op dat moment. Het is nog veel te vroeg voor ander voedsel dus daar waag ik mij niet aan.
Misschien heeft Romano zuigbehoefte. Joey doet het namelijk ook vaak. Vandaag afscheid genomen van mijn collega's! Kreeg een enorme bos rozen mee en en mag mee uiteten op hun kosten! zooo lief!
ok gillen kan dus tandjes zijn? Timo wilde vandaag amper slapen en alleen maar bij mama zijn (duidelijk weer een sprongetje). Eind van de dag was ie bekaf en begon echt te gillen en hij kwijlt ook behoorlijk. Eerst liep manlief met 'm, gillen, toen kwam mama en hij viel in slaap. Na 15 min werd ie wakker en maar de fles gegeven. Ik ben daarna maar boodschappen gaan doen en manlief heeft m in slaap gekregen (in een uur tijd heb ik m wel 4x gebeld, erg he, terwijl het een superpapa is).
@ Citroentje, heerlijk toch? Even lekker er tussenuit! En dan is het helemaal fijn dat hij zo rustig is! @ Valerie, wij hebben samenlevingscontract afgesloten toen we ons huis kochten. @ Rox, balen joh dat Joey zo onrustig was! Hopelijk hoort het bij gewenning en is hij snel op zijn plekje daar. Is voor jou ook veel prettiger anders maak je je alleen maar zorgen. En voor jou is het misschien al extra moeilijk omdat je een moeilijke start hebt gehad met hem. @ Esther, jeetje ik hoop dat ze wat kunnen vinden zodat je tenminste weet hoe het komt dat ze die diarree heeft. En ik hoop natuurlijk dat het verder niks ernstigs is en dat ze er snel weer vanaf is. Gelukkig dat ze er zelf niet zo'n last van blijkt te hebben. @ Samama, ik hoop dat je aangenomen word, maar je gevoel zegt een hoop hoor. Ik denk dat het wel goed komt aangezien je een leuk gesprek had, toi toi toi! Hier word hard geduimd!
Missme, gaat wel goed met Marit, mag alleen niet aan haar beentjes komen. En ze slaapt veel meer, papa kreeg een grote lach toen ie haar in bed legde, ons schatje. Maar ff zien hoe het verder gaat.... Ik zit dus weer op mijn laptop, maar niet voor lang Morgen wordt ie weer opgestuurd Het touchpad werkt niet goed, waarschijnlijk toch een hardware probleem. Ik wil de koop terugdraaien, maar dat doen ze niet zomaar. Als het hierna nog niet goed is, ga ik rechtsbijstand inschakelen! Bah, zitten m'n spaarcentjes in
Ow en van dat kwijlen: nu beginnen de speekselkliertjes goed te werken, daardoor kwijlen ze meer! Hoeft dus niet van de tandjes te komen....
@ Marieke, wat klote van je laptop zeg! Ik zou ook balen hoor, als ze de koop niet terugdraaien laat ze dan gewoon een nieuwe geven! Die garantie heb je toch, je hebt tenslotte betaald en dan moeten ze ook service geven, wel zo netjes, je hebt het hier niet over een pakkie boter! En wat naar dat Marit zo heftig reageert op de prikjes. Hier laat ik zijn beentjes ook met rust hoor na het prikken. Die zijn dan zo gevoeilig. Arme kleintjes als je bedenkt wat ze in het eerste levensjaar allemaal moeten doorstaan. Krampjes, groeien, aankomen, prikjes.....en dat is maar een fractie van alles! Ik hoopdat ze zich gauw weer beter voelt!
ik word overgeplaatst daar dat filiaal wat nog in de steigers stond. 10 min van huis vandaan op de fiets, vaste dagen en geen geouwehoer meer met mijn oude baas! En de assistent filiaalmanager van mijn oude winkel word daar de manager! laat ik nou bij hem heel veel voor elkaar kunnen krijgen! 24 April hoef ik pas te beginnen!