Jullie? Ijshockey is nog niet voorbij vanavond finale dan afgelopen.... He een ondertrouwdatum! Gefeliciteerd
Dankjewel meis. ochjee, nou, dat word een latertje voor hubbie! Dan hoop ik dat jij mooi nog een paar uurtjes kan meepakken!
Ach arm Sprookje, vreselijk zeg als je kindje zo reageert op familie. Ja wat moet je dan....lastig hoor. Knuf voor jou Kapje!
Ow en hier is het ook weer sprongentijd heb ik de indruk. Ze heeft al 3 avonden op rij dat ze enorm huilt de eerste ker dat ik dr savonds op bed leg. Echt compleet over de zeik, dan neem ik dr nog een uurtje mee naar beneden en dan is het vaak wel weer over. Als ik dr dan op bed leg, gaat ze wel slapen. Ik probeer dr iedere keer later op bed te leggen, maar iedere keer is het mis. En het driftige en uitdagen he. Ze mag geen tissues pakken en dan express doorgaan als ik al heel stellig nee heb gezegd. Wat ook wel grappig is; het viel mij op laatste tijd dat Demi vaker echt knuffelt met dr knuffels en/of poppen. Nou wordt dat ook apart bij deze sprong genoemt als kenmerk tijdens deze sprong. Grappig he. Klopt dus weer als een bus. Ze eet ook weer neit echt joepie
Ik kijk even om het hoekie hier en zie dat iedereen lekker z'n bedje in gaat. Goed idee...! Heb net een scrapje gemaakt voor een collega. Zij is vorige week bevallen van een dochter. Hoop dat ze hem mooi vindt... Kapje kan me voorstellen dat je je nu zwaar K*T voelt dus voor jouw een dikke knuffel! Slaap lekker allemaal...
Goedemorgen, Hier was het 5 uur. Joey in bed genomen met flesje pap want ik had nog geen zin om om 5.10 op de bank te zitten. Flesje lekker leeggedronken bij Mike en hij ging lekker liggen te duimen dus ik blij; we gaan lekker slapen! FOUT! Joey dacht dat hij mocht keten; Mike bespringen, wakker maken en gillen. Heb ik hem maar in zijn eigen bed gelegd maar toen ging hij helemaal over de rooie. (Arme buren!) Dus er maar uit, Joey zijn badjas aan en ik maar effe snel aangekleed, zometeen douchen... Word een hele lange dag vrees ik gezien dat ik moet werken tot 22/23 uur... Ik heb gelukkig nog niets gelezen over Kapje en Sprookje, hopelijk hebben jullie lekker geslapen!
Zo Truus, jij bent zeker vroeg! Fynn was om half 6 wakker en wil dan ook niet meer slapen. Dus flesje drinken daarna ontbijten en nu ligt hij weer te ronken... Straks naar Intratuin
Jee balen zeg dat Joey zo vroeg was Hier was het tegen half 8! Weet neit wat ik meemaak joh! NOuja ze is natuurlijk gister later op bed gekomen omdat ze niet slapen wilde en over de zeik ging, dus wellicht dat ze dr slaapuurtjes verschoven heeft vandaag. NOu ja voor mij ook weleens lekker... Afgelopen dagen valt het overigens reuze mee met de zure luiers. Ze heeft ze erger gehad. Tandjes zijn nog steeds neit door
Hier was het 8uur! Maar ze sliep dan ook pas om 0.00. Temp is gezakt en de extran vliegt naar binnen zelfs een halve boterham nu! De belastingman komt zo dus ben weer weg!
hier was het 8 uur (vroeg voor Tim...) maar Joey wint het vandaag denk ik...vervelend Truus, hopelijk mag je vandaag met gezellige collega's werken dat maakt het vaak wat makkelijker. Pff Fynn ook al zo vroeg.. Sprookje heeft in ieder geval dus wel wat uurtjes slaap gehad, goed dat ze wel drinkt nu en wat eet! Ik zal hier verder niet meer zijn, we gaan straks Tim weg brengen, die gaat logeren, en wij gaan met m'n broer en schoonzus naar Peter van den Hurk (van het 6e zintuig)
Goedemorgen! Citroentje, daar gaat een vriendinnetje van mij morgen naartoe! Rox, werkse vandaag. Fijn dat het de betere kant op gaat met Sprookje en ze lekker geslapen heeft! Ik heb op het moment weinig te melden, alles gaat z'n gangetje. Wilde wel even Nikita's nieuwe zomerjas showen, ik zag hem gisteren hangen en moest hem gewoon hebben haha http://www.junglekids.nl/images/product ... iginal.jpg
Dames, ik wil niks oprakelen maare weet iemand hoe het zit met de januari 2008 hyve? Plaatje is weg en 2 beheerders zijn verdwenen......
huh zal zo eens kijken of hyves dan! Heb wel een vermoeden...... Mag ik even GILLEN! Mede danzij mn baas krijg ik bijna 3500e van de belasting! En dat nog dat van Mike...... WOW! Wij zijn blij Ik heb nooit loonheffing ofzo gehad. Ga ff op hyves kijken. Sprookje slaapt weer. We gaan straks wel ff wandelen hoor, ze heeft nu geen hoge koorts en t is zoooo lekker buiten! Citroentje veel plezier!
Tja ik zie het idd heb maar 1 woord. KINDERACHTIG! Ga er verder niet op in want dat hebben we al genoeg gedaan hier! En de zon schijnt dus daar ga ik lekker van genieten