Naja is er nou weer gedonder dan? Wat een toestand weer zeg, ik dacht dat het klaar was? Idd kinderachtig, zal straks even kijken... Citroentje lijkt me indrukwekkend om mee te maken die paragnost, vertel vooral hoe het geweest is. Fijnd at Sprookje lijkt op te knappen. En wow wat gaaf zoveel geld terug! Wij rekenen ons ook helemaal rijk, want meneer Lex krijgt nog 3 jaar nachttoeslag uitgekeert deze maand en idd ook belgeld zo'n 1400 euro en volgend emaand vakantie geld en dan nog belgeld van een ander jaar ook iest van 1500 euro, dus wij zijn ook helemaal blij. Hebben een en ander af te betalen, maar houden ook zeker over om leuke dingen van te doen. Willen sowieso leuk buitenspeelgoed kopen voor die kleine
hebben jullie mij niet gemist? Er is iets met me aan de hand en ik maak me zorgen... Gisteren ben ik met Ymke (vrije middag genomen) naar het tuincentrum geweest. Daar kwam ik normaal alleen voor een kerstboom. Ik heb het hele karretje volgeladen met plantjes. Niet van die potten die je meteen neer kan zetten, nee van die plantjes die je ook nog moet planten. Eenmaal thuis heb ik ze met mijn blote handen in de aarde gezet! Samen met Ymke, want die heeft heel goed geholpen. Ik liep in dat centrum ook nog tegen een klok aan, al 3 jaren wonen we hier en nog nooit een goede klok gevonden. Ik moest onwijs wennen gisteravond, maar vanmorgen voelde ik het, de klok maakt het af. Vervolgens ging ik.... DE STOEP VEGEN! Het begint behoorlijk te rieken naar burgelijkheid hier... Moet nu erg wennen aan mezelf. Mn huis ziet er (denk het speelgoed even weg) uit om in de VT wonen te zetten, de tuin is gezellig (ging vanmorgen kijken of de krokussen al uit waren gekomen). En vanavond ga ik met mijn man gourmetten! Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, maar het voelt wel spannend hihi Kapje wat heerlijk zoveel geld terug! Demi en Joey en Sprookje niet zo best geslapen, Ymke ook niet hoor! Het is geen drama, maar het is ook geen nachtje lekker bijtanken... Oh vergeet ik: YMKE LOOPT WEER! Niet los hoor, dat lukt niet met het lengteverschil. Al denk ik dat het haar over een paar dagen wel zal lukken. Maar ze gebruikt haar been weer volop en ook met haar hele gewicht erop! Wat voor kinderachtige dingen zijn er gebeurd op hyves? Ik denk dat ik het wel weet, zijn Marieke en Anita een eigen clubje begonnen? Ik sta erboven hoor, mijn nieuwe ik maakt zich daar niet druk om
tuurlijk hebben we je gemist maare WOW Guppie ik zou maandag ff langs de ha gaan hoor, als ik dit allemaal zo lees.......plantjes planten, gourmetten, stoep vegen, net huis en wat betreft hyves, ik wilde vanmorgen kijken of er wat geklept was en zag tot mijn verbazing het welbekende plaatje van de blauw met witte slab niet, dus ik nog een keer kijken en ja hoor dat plaatje met dat grote witte vraagteken was toch echt wel de jan hyve en omdat het plaatje dus weg was viel het mij ook ineens op dat er maar 38 leden waren en er 2 beheerders (idd die) weg zijn......(moet eerlijk zeggen dat wanneer het bekende slabje er had gestaan het me waarschijnlijk niet was opgevallen) maar goed, dat is alles wat er is gebeurt........en nu KLAAR!
oh ja lekker zeg zoveel geld terug krijgen van de belasting, wij krijgen ook elk jaar wel wat terug maar zoveel.... Lekker Lexie die meevallers! enne Goed zo Ymke! komt vast goed met die doorzetter van je Guppie!
oh en nou vergeet ik nog iets.... we hebben een geboorteboom besteld voor Tim, het certificaat is net binnen en op 14 november worden de bomen geplant, daar krijgen we nog een uitnodiging voor om dat zelf te komen doen! En het geboortebos waar de boom komt is hier bijna om de hoek!
leuk zeg citiroentje! En dat nette huis moet natuurlijk wel, maar om de tuin heb ik nog nooit ene zier gegeven. En nu zit ik manlief achter de vodden dat hij het gras opnieuw moet inzaaien enz enz. Maar dat ik er zelf nog iets aan zou gaan doen... Volgens manlief komt het omdat ik bijna 30 wordt (onzin natuurlijk!) scrapje... http://i19.photobucket.com/albums/b160/ ... elimit.png F*** ik hoor net een speen vallen, dat wordt een lange middag!
Oh dikke zucht... Manlief is er nog niet! Ben zo moe en voel me chaggie worden, dat was niet de bedoeling! Ymke pakte net de bumba dvd hoes en zei "buba buba buba". Wie bumba kent, kan ook begrijpen hoe dit gezegd wordt (geroepen door die kindjes) en precies dat deed Ymke. OMG wat is het toch een bijdehand kind! Nou ja dan maar tv kijken, ik ben ook zo makkelijk om te kopen. Lopen gaat echt goed trouwens! Heb haar zelfs al betrapt op 2 losse stapjes
yeah Ymke weer aan de wandel, wat fijn! En lekker burgerlijk hoor Gup haha. Ja het overvalt je zonder dat je het aan ziet komen, herkenbaar haha Bijzonder, Peg , zo'n geboorteboom!
Haha Gup! Ik herken het ook wel ja! Was ik 3 jaar geleden nog het tegenovergestelde van dit! Maar ik moet zeggen bevalt me goed hoor dat burgelijke Sprookje ligt te slapen, temp is niet meer boven de 38 geweest. We zijn nog even naar de gastouder geweest en Mike was ook erg positief dus we gaan maandag toezeggen!
Haha die Guppie, burgerlijk Kan je mijn huis niet even omtoveren tot een vt wonen huis? Mag je ook gelijk de tuin doen haha. Wat fijn voor Sprookje, geen hoge koorts meer! De geboorteboom klinkt leuk Peggy! Ik ben vanmiddag lekker met mn meissie de stad in geweest, Adriaan had 's morgens gewerkt en was moe, wilde vanmiddag gaan liggen. Dus ik zeg; ah dan ga ik wel winkelen met die meid haha goed excuus om weer nieuwe kleding in te slaan, en het was lekker weer dus een super middagje gehad saampies!
Goh jij ook al Lex! Zag het een tijdje geleden al..... He Nikita lekker op stap geweest met mama Stel dat het straks allemaal door gaat met Mike zn baan dan zeggen we kdv helemaal op en houden we die gastouder aan. Lijkt ons een stuk makkelijker. We wilen dus de zolder ombouwen tot studio zodat ik thuis ga fotograferen en dan is het ook wel handig als Faye daar even naar toe kan als ik klanten heb, bedachten we net. Maar goed dit gebeurd dan allemaal pas over een paar maanden hoor!
Hoi meiden, ik heb teruggelezen maar 't is niet blijven hangen... Wij zijn de hele dag druk geweest in de tuin en zijn helemaal stuk! Fynn heeft een hele poos in zijn campingbedje zitten spelen want we hebben nog geen hekje... zo lief Ik ga hubbie wakker maken (ligt naast me te snurken... haha) en dan maar lekker vroeg slapen! Bye bye...
spannend hoor Kapje! Als het doorgaat dan maak ik wel een afspraak bij je! Toen manlief thuiskwam ging hij meteen grasmaaien! Blijkbaar was ik besmettelijk. Ging net al overleggen wat ik morgen kon doen in de tuin, hahahaha! Sam, ons huis is nog niet af hoor, ik wil nog een nieuwe vloer en de muren glad maken en gedeeltelijk behangen. En Ymke haar kamer opnieuw doen. Maar ben er al 3 jaar mee bezig en het voelt steeds meer als mijn plekje. Had vanmiddag ook weer zo'n openbaring. Ik zal het even uitleggen; ik ben opgegroeid op een boerderij en heb altijd gedacht dat op het platteland, vrijstaand, wonen het summum was. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer het me gaat tegenstaan. Sowieso bevalt het mij prima hier, maar ik heb het als kind helemaal niet zo fantastisch gehad op de boerderij. Hier is alles in de buurt, sportverenigingen, muziekschool, bieb, scholen enz enz enz. Waarom zou ik dat mezelf en Ymke afnemen? Toen ik vanmiddag naar de stad reed dacht ik, wat woon ik eigenlijk in een leuke stad. Wow ik woon hier, dit is mijn woonplaats. En ik woon hier al 6 jaar! Belachelijk toch! Ik weet wel dat ik soms raar in elkaar kan zitten, maar voel me op het moment wel heel goed, alsof mijn geest heel sterk zeg maar. Genoeg geouwehoerd, ik zal eens kijken hoeveel vriendjes ik minder heb op hyves. Ik had de dames er zelf al afgekickt, dus die zal ik niet missen
ja das moeilijk he Gup! ik zit ook al te puzzelen wie ik mis haha. Moet zeggen je straat t wel allemaal uit hoor hier! Alsof je de zomer in je bol hebt haha. Gezellig Hier ook nog van alles in de planning, maar eerst de zolder!
Maare "de dames" zijn dus weer lekker bezig. Zouden ze ondertussen een eigen "sekte" hebben opgericht haha Oke en nu zeg ik er niks meer over! IK ga een drankje pakken en dan slaap ik lekker straks. Mike is weer weg, ze hadden weer verloren gister dus vanavond de echte finale! (snap er niks meer van ondertussen maar goed als ze vanavond verliezen is het klaar als ze winnen is er morgen nog een overwinningsfeest en dan is het seizoen over!)
Leuke plannen, Kapje met de zolder. En fijn die gastouder want dat geeft flink meer vrijheid lijkt me. Zo iemand is vast veel flexibeler idd dan een kdv.. En idd, Guppie het is wel aanstekelijk hoor hahaha Enneh ik heb geen idee wie die ene is, maar ik miste er al meer en nu heb ik van 2 gemerkt dat die er af zijn idd.