Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Truste Lex!

Ja ik hoor ze ga maar ff flesje doen!

Miss tot zo anders tot morgen!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    mogguh dames

3. Samama

Samama Niet meer actief

Nou inderdaad. Goh goh, wat zijn we volwassen zeg. :)

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    dat er bepaalde dames onder een andere naam hier aanwezig waren was volgens mij al bekend toch!? (ik heb het al eerder opgemerkt misschien alleen via pb dan...)

maare dat liedje schoot me ook ineens te binnen en ik heb volgend mij de rest van de tekst hier al eens een keer getypt........klopt nog ook dan ;) sorry hoor maar ik kan nu niet meer subtiel blijven en zeker niet nu ik weet dat het toch wordt gelezen dus bij deze

HEEL VEEL PLEZIER MET Z'N 10EN! =D>

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik doe zeker niet subtiel meer, ik heb immers niks te verbergen!
    Zij beginnen hun clubje waar wij niet bij mogen omdat we niet aardig genoeg zijn, en uiteindelijk zijn wij beter af :)
    En wij zijn nog de volwassenen ook.... Voordat ik toch zoiets kinderachtigs zou gaan doen, had ik ze toch hoger zitten, al zaten ze al vrij laag.

Ymke loopt weer los!

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
  7. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Lieve meisjes,

de reden dat ik hier de laatste tijd niet zoveel meer te vinden ben heeft NIET te maken met dat ik bij het groepje van 10 zou horen. Ik zit totaal niet lekker in mijn vel. Dat is eigenlijk al heel lang aan de gang, had zo zijn ups en downs, maar nu met de hormonen wordt het er bepaald niet makkelijker op. Ik heb voor mezelf besloten dat ik er nu iets aan wil gaan doen, en niet langer te wachten, ook al heb ik zo mijn momenten dat het wat beter gaat.
    Ik ben erg moe, komt mede door de zwangerschap natuurlijk, maar dit resulteert er wel in dat ik vaak niet de fut heb om dingen met Joya te ondernemen en om van haar te genieten. En dat geeft dan weer een schuldgevoel, wat het cirkeltje weer rond maakt. Ik ben het mezelf, Joya, mijn hubbie maar ook ons beebje verplicht om nu mijn schouders eronder te gaan zetten. Het kan gewoon zo niet langer. Maar dit kost wel ontzettend veel energie!
    Gelukkig geeft het goede weer wel weer wat extra energie. Vanuit mijn werk krijg ik ook volop steun, dus het gaat goedkomen, maar het zal wel erg zwaar worden.
    Ik lees wel heel trouw mee hoor!

Wat ik over de hele kwestie nog even kwijt wil. Ik vind het jammer, en vraag me af waarom? Wat is er fout gedaan, gezegd of misschien juist iets niet. Bijna 2 jaar is er lief en leed gedeeld. Dan is het toch jammer dat het zo op zijn einde moet komen.
    Tuurlijk, er is een moment van komen en gaan. En met de een heb je meer dan met een ander. Maar op het moment dat je ervoor kiest om met anderen over te stappen naar een ander forum (zoals blijkbaar het geval is) kun je dat toch eerlijk zeggen. Tuurlijk, het kan vervelende reacties oproepen, maar je kunt jezelf wel eerlijk in de spiegel aankijken. En volgens mij is er een hele tijd terug juist afgesproken dat alles bespreekbaar moet zijn.
    Nu achteraf blijkt dat de redenen van vertrek niet eerlijk zijn geweest, logisch dan toch dat mensen boos worden. Maar om vervolgens weer binnen te komen vallen en een trap na te geven vind ik echt te ver gaan.
    Ik vind de manier waarop het nu gelopen is echt heel erg jammer. Ik krijg het idee dat bepaalde mensen dus schijnbaar iets verkeerd gedaan zouden hebben, maar ik zou niet weten wat. En dat houdt me bezig, meer dan goed voor me is.
    Aangezien jullie toch nog wel meelezen: heel veel geluk in jullie verdere leven! Jammer dat het op deze manier moest :(

Zo, en nu iets positiefs. Met Joya gaat het erg goed! Volgens het cb weer niet goed gegroeid, maar Joya heeft daar zelf geen last van :D. Ze begint nu door te krijgen hoe ze zelf moet gaan zitten, kan zichzelf in haar bedje tot staan optrekken, in de box nog niet omdat haar bedje nog net iets hoger staat en ze beter bij de rand kan. Af en toe kruipt ze 2 pasjes op haar knietjes, en dat alles in een paar dagen tijd. Donderdag de entingen gehad, dus ze zal wel ziek worden van de week, aangezien ze altijd wel last heeft van de spuitjes.
    Donderdag ook de 12-wekenecho gehad. Alles was goed, alleen de echoscopist was wat minder. Totaal geen duidelijk beeld gehad, geen mooie foto's en hij wilde ook geen hartje laten horen. Dus dat wordt dan toch weer een pretecho, wat erg :). Hubbie is nu onze angelsound ophalen welke uitgeleend was, dus we kunnen vanavond lekker zelf luisteren.

Dit mooie weer zorgt trouwens wel voor meetingdrang bij me :). Gaan we weer wat afspreken?

Ymke, goed hoor! Jij bent echt een bikkel!

Oh, de bel

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Fijn wat van je te horen suus! Geweldig dat het goed gaat, 12 weken is toch wel een bijzondere grens he!
    En dat je moe bent vind ik niet meer dan logisch. Dat is voor mij ook een issue, want als ik weer zo moe word als toen ben ik bang voor de gevolgen op mn gezin.
    Maar goed, voor mij is het nu toch niet aan de orde... Ik zal me er niet door laten tegenhouden!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh en ik zal meteen even open kaart spelen, voordat ik straks voor mn voeten gegooid krijg dat ik me tot hetzelfde niveau verlaag.

Ik wil niks meer met een aantal dames te maken hebben en het gaat ze dan ook geen reet aan wat ik te vertellen heb. Sinds vandaag ben ik verhuisd naar een prive plekje en wie daar mee praat moet dat zelf maar vertellen.
    Het aantal doet er iig niet toe, want ik hoef me heus niet beter te voelen omdat ik meer of minder vriendjes heb.

10. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Haha, het was Joya die aanbelde :)

11. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Haha Joya! Die is hard gegroeid dan :p

Fijn dat het met beebje goed gaat! Vervelend dat jij zo moe bent. Kan wel zeggen het is voor een goed doel, maar daar heb je ook niks aan ;) Lijkt me erg pittig voor je ja! Enne meeten moeten we zeker gaan doen!

En ik klets ook mee op het andere plekje!

Oh nu hier de bel haha maar das mn zusje en man :D

Daaaaaaaag

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik start op en kijk hier en denk... WOW er is veel gekletst sinds gisteravond dus zal veel moeten onthouden om te reageren!
    Maar dat viel wel mee... ;)

Wat een kinderachtige dame die Knuffie! Als je dan zo volwassen bent reageer dan in ieder geval met eigen naam 8)
    SIMONE heeft gesproken... zoiets zeg maar...

Suuzje vervelend dat je je zo voelt! Hopelijk wordt je vermoeiheid wat minder nu je de 12 weken voorbij bent.

Guppie ik heb nog wel erg moeten lachen om je dat je vertelde dat er iets met je aan de hand is... dat noemen ze nou burgelijk :)
    Geeft niks hoor... ik ben 32 en doe er ook graag aan mee... haha
    Heerlijk toch met je dochter bloemetjes planten... das genieten!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja genieten van kleine dingen heeft Ymke me geleerd ;)

14. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Heb het ook van Fynn geleerd idd... :)

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Moonie en Samama, als jullie even je email aan mij pb-en kan ik jullie uitnodigen voor ons prive hoekje, als je wilt tenminste ;)
    Kan al wel verklappen dat het daar erg gezellig is ;)

16. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
  17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb niet bijgelezen hoor...

18. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006