Oke dan Rox! Super geweldig nieuws voor jou, gefeliciteerd! Dames ik ga de flessen klaarzetten voor gebruik en dan mijn mandje in, ben moe en heb het koud! Tot morgen voor zover dat lukt met een baby en een adhdtje! Trusten alvast meiden!
Marlou, op zich reageert ze niet erg heftig, ze is wat van slag en ik dacht lief haar beentjes te masseren, hihihi, ging dus niet door. Ik trek het echt megaslecht als ze zo moet huilen, dan sta ik zelf ook bijna een potje te janken.... Gelukkig heeft ze geen koorts, anders had ze wellicht een zetpilletje gekregen. Idd arme kleintjes, ik ga er verder maar niet over denken wat ze nog allemaal moet meemaken.... Maarten heeft vandaag de klachtenservice van Dixons aan de lijn gehad en gaat nu een klacht indienen tegen die medewerker die hij daar aan de lijn had. De honden lusten er geen brood van, echt slecht!
weet niet hoelaat de visite komt morgen maar doe mijn best om even mijn feestneus te laten zien! maar ik ben er nog wel even nu, mike is er toch niet!
Mariek, echt balen van je laptop! Ik hoop dat het snel opgelost is. Roxy, ik hoop dat het echt wennen is van Joey en dat het de volgende keer beter zal gaan. Esther, he wat ontzettend vervelend dat ze niet weten wat er met Emi aan de hand is, gelukkig is ze zelf nog wel vrolijk, ik hoop dat er snel uitslag komt. Sterkte ermee. Citroentje, lekker gegeten, leuk zeg en goed dat Tim lekker sliep. Berna, wat leuk een knutselwerkje! ben benieuwd wat erin zit. Morgen begin ik ook weer met werken, heb er wel zin in. Ik reageer tussen de middag wel even hier op het forum. We kunnen en mogen wel internetten maar ik kan natuurlijk niet gaan forummen op het werk.(werk in een apotheek)
Ik denk het wel Anita, Joey is 2 maanden gewend geweest om continue mij om zich heen te hebben. Het is echt een heel lief vrouwtje en ze is nu al stapel op Joey, haar dochter en man trouwens ook gelukkig!
Rox, wel lekker dat hij dan veel aandacht krijgt van lieve mensen. Komt vast goed! Ik heb net op m'n hyves iemand verwijderd, dan vraagt het programma: weet u zeker dat u deze vriendschap wil verbreken? Hahaha, lekker dramatisch....
Linda, fijn dat het goed ging! Lijkt me moeilijk om weg te gaan als hij huilt... Missfrodo, goed dat ze het even gaan onderzoeken. Ben benieuwd of er daadwerkelijk iets aan de hand is. Citroentje, leuk dat Tim meeging! Ymke doet dat ook heel goed. Fijn is dat he! Mamalou, gelukkig dat het iets beter gaat! Ymke heeft elke ochtend spuug tot in haar haar, maar om haar nou elke dag in bad te doen Roxy, dat is inderdaad heel lief zeg! Marieke das echt niet normaal zeg, alweer niet goed! Heel zonde van je geld dan... Werkze Anita! Willen jullie nog op Ymke stemmen bij baby van de maand (slijm slijm...) Al denk ik niet dat ze kans maakt, er zit zo'n leuke foto bij!
Ik heb op Ymke gestemd en wilde ook op Joey stemmen, maar dat pikt ie niet. Dus ikke cookies verwijderen, maar helaas, gaat op IPadres denk ik. Solly Rox!
Guppie, dat maakt helemaal niet uit! Ymke heeft net zoveel recht als Joey hoor! ( kunnen we kijken wie het populairste is! hihihi)
Ik ga afsluiten! weet niet of ik morgenvroeg nog langskom, want heb nu al de bibbers voor de eerste keer wennen. Ik neem maar aan dat alle versbakken mama's dat hebben, anders zullen die meiden op het KDV me raar aankijken! Ben ook zo benieuwd hoe Ymke het vindt!
Anita succes vandaag! Citroentje: wij gaan morgen babyzwemmen met Jesse wat neem je allemaal mee? en neem je de mc ook mee naar het zwembad? Ik vraag me af hoe is me moet omkleden eigenlijk met Jesse bij me.. eerst hem dan hem in de maxicosi en dan zelf? verder nog tips? Zo ik ga werken papa en Jesse slapen nog heerlijk, ze komen me straks wel vroeg ophalen we gaan nog even op visite...
Roxanne: gefeliciteerd! en je ontbijtje op bed gehad? Guppie: heeel veel succes vandaag! komt helemaal goed! Anita: succes met je 1e werkdag weer! Brenda: vandaag babyzwemmen? veel plezier! wij gaan vanaf mei! wat kost dat bij jullie? ik vond het best prijzig nog! Wat is het verschil tussen partnerregistratie en een samenlevingscontract? moet dat beide bij de notaris en zo ja wat zijn dan de kosten daarvan? en bepaal je zelf wat je er in vast legt of zijn dat standaard dingen? sorry voor de vragen hoor