Ja is goed, de badkamer moet een grote beurt, en de keuken kastjes kunnen ook wel een sopje gebruiken, als je dan klaar bent en je hebt nog tijd kun je de ramen nog zemen, alleen binnenkant is goed hoor de glazenwassers hebben gisteren de buitenkant al gedaan...
Mogge dames! Ik open hier want ik zit op mijn werk Niet veel te melden want Fynn heeft vannacht bij opa en oma geslapen! Heb gisteravond nog even bijgelezen in de andere kletshoek maar was te moe om nog te reageren en was ook aan het stoeien met psp om filters te laden maar dat lukte weer es niet...GRRR! Was al om 6.45 uur op mijn werk dus kan lekker om half 4 naar huis Effe vraagje: Een collegaatje van mij is 2 weken geleden bevallen en we willen haar graag een aankleedkussen XL van Kidzimpulz cadeau geven. Maar nu kan ik al een paar dagen niet op de site? Hebben jullie dit probleem ook? Test: www.kidzimpulz.nl
Echt waar...! Snap er niks van... heb het zowel thuis als op mijn werk geprobeerd maar kom er niet op
Hmm wat raar... Misschien dat iemand anders het ook even kan proberen. Wat geeft die dan aan bij jou?