Goedemorgen! Deze mama gaat 05-09 naar Derek Ogilvie in Amsterdam! Verder heb ik denk ik blaasontsteking, das mijn reden van mijn vroege verschijning... Effe kijken waar de vervangende HA zit zodat ik nog even een flasje kan afgeven
wij gaan de 14e naar Frankrijk. Hardlopen ff wat minder ben gaan trainen tot ik het een half uur kon volhouden en verder ben ik nog niet gegaan. Doe nu voornamelijk bodypump en spinning. Ben eindelijk weer op mijn oude gewicht dus ik kan weer zwanger worden LOL haha jullie nog weg?
Hey, leuk, andere januari-mama's... (Ik ontdek dit topic nu pas ) Meer mama's met een 2 januari kindje hier toevallig?
Oh, misschien kan ik hier ook nog eens een bewering checken die iemand me ooit vertelde: Het schijnt dat er op 20 januari meer mensen jarig zijn dan op andere dagen in het jaar. Normaal gesproken zou je verwachten dat op elke willekeurige dag ongeveer evenveel kinderen geboren worden, maar op 20 januari zouden er dat dus opvallend veel meer zijn. Iemand die hier ook al eens van gehoord heeft, of zijn hier inderdaad ook zoveel mama's die op 20 januari bevallen zijn? Het dochtertje van vrienden van ons die ook op 20 januari jarig is heet Dewi Verder is mijn beste vriendin jarig op 20 januari, een vriendin van m'n zus, nog een kennis... Het lijken er wel wat meer dan gemiddeld te zijn bij ons dus...
Volgens mij was Demi in dit groepje de enige. Heb er ook niet eerder van gehoort trouwens. Ik ken verder niemand die ook op die dag jarig is.
Damani idd ook, en Sten. Kwam een lijstje tegen op blz 37 ongeveer geloof ik. Het aantal valt mee, er zijn meer dagen dat er 3 geboren zijn.
Hoi Eveline, Tim is van 13 dec maar was uitgerekend voor 1 jan...had dus ook 2 jan kunnen zijn. Ik heb wel een ook die 20 jan jarig is maar verder heb ik er ook niks van gehoord hoor.
Hier 6 jan en Faye was de enigste volgens mij. Was de 10e uitgerekend. Hm 20 jan volgens mij hebben wij dan ook een verjaardag van een oom maar daar ga ik nooit naar toe haha.
Mijn zoontje heet Jelle, en ik woon in Helvoirt, als je in de buurt woont kan het zijn dat we ooit een PM hebben uitgewisseld, heb een aantal maanden terug wel eens zitten snuffelen in dat buurtgenootjes-topic. Maar dat was misschien al wel een half jaar geleden, dus ik weet niet meer wie ik een PM heb gestuurd... Citroentje, ik was zelf 18 januari uitgeteld, dus 2 januari was ook eerder dan ik had verwacht