Tja, het is weer mooi stil hier. Hoewel het ook niet gek is met dit weer natuurlijk. Maar veel warmer moet het niet worden wat mij betreft, want dan zit ik weer de hele dag binnen te puffen, en dan niet op de goede manier
Nee, niet bepaald. Ben nogal warmbloedig op het moment zoals ik het dan maar noem. Met 23 graden in de zon loop ik al te puffen. Gelukkig is papa thuis en kan hij achter de kleine aan rennen.
Ik ben vanochtend even met Jelle naar de speeltuin gefietst. Zijn jullie kleintjes al actief in de speeltuin? Jelle vindt eigenlijk vooral de zandbak leuk.
Hahahaha, ja maar wij hebben een klein balkonnetje... Ben allang blij dat we sinds deze maand een speeltuintje voor de deur hebben
hey meiden, dacht laat ik ook eens aanwaaien hier( na heel lang afwezig t zijn geweest) hoe gaat het met jullie? en met de kids natuurlijk . met micko gaat het super.geniet met dit weer volop van het zwembad buiten. sterkte voor de bolle buikjes.met dit weer is het zeker niks en echte koele plekjes zijn op gegeven moment ver te zoeken. liefs karina
Karina, hier doet het badje het ook goed! Heeft Binck veel last van de warmte of valt het wel mee? Truus veel plezier!!!