Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Dankjewel! Nee geen ontbijtje gehad, krijg ik morgen want Mike moest om 06.00 beginnen.
    Vanmorgen belde mijn moeder en samen met mijn broertje is er voor mij gezongen!

Joey had ook 2 kado's : 2 volle poepluiers!

Mike is lekker om 2 uur thuis, gister alle boodschappen al gedaan dus heb het in mijn hoofd gehaald om de meubels om t gooien..... weet hij alleen nog niet ahahahaha!

Anita, heel veel succes vandaag!

Valerie, ik dacht dat partner registratie hetzelfde was als een huwelijk zonder feestje. Als je wilt kan je dan ook Angelo's naam aannemen. ik ga even op google kijken voor je!

2. ProudMum

Een samenleefcontract of samenlevingscontract (verschillende schrijfvormen zijn mogelijk) is de overeenkomst om het samenwonen te regelen. Een samenleefcontract is niet te vergelijken met huwelijkse voorwaarden. Wel moet het notarieel worden vastgelegd door een notaris. Trouwen is veel ingrijpender dan samenwonen. Trouwen heeft allerlei gevolgen op het gebied van familierecht en erfrecht, die samenwonen niet kent

http://www.xs4all.nl/~advocare/folder10 ... rtnerschap

3. Niet meer actief

Rox: bedankt! dus partnerregistratie is dus eigenlijk hetzelfde als trouwen...kan ik net zo goed trouwen dan, je moet ook getuigen hebben en JA zeggen :)

Word waarschijnlijk dan samenlevingscontract, zal vanmiddag wel eens naar de notaris bellen, dit is wel belangrijk ook ivm je kleintje geloof ik he om dat te regelen?

4. ProudMum

Angelo heeft Romano erkend toch? Heeft hij ook bij de rechtbank de rechten geregeld?

In principe is het hetzelfde als trouwen (wat ik o zo graag zou willen) Maar met een samenleefcontract wil geloof ik niet zeggen dat als er wat met jou gebeurd Romano automatisch bij Angelo blijft.
    Dit moet bij de notaris worden vastgelegd worden, dan pas is het officieel.Angelo heeft Romano erkend toch? Heeft hij ook bij de rechtbank de rechten geregeld?
    Wij hebben dat wel laten doen , maar het geeft geen garantie dat Joey bij Mike blijft als mij iets overkomt.

5. Niet meer actief

nee angelo heeft romano niet erkend he..denk dat ik dan heel veel ruzie heb als ik dat laat doen, hij wil wel en ik ook maar ja...hij heeft dus helemaal geen rechten wat betreft romano. wil het wel laten vast leggen dat als er met mij iets gebeurt dat romano bij angelo kan blijven, is dat bij trouwen wel automatisch? maar wil nog niet trouwen hahaha wat een gedoe he...

En waarom geeft dat geen garantie als je het hebt laten vastleggen?

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    kost 4,95 per keer dacht ik en mark gaat ook mee dus die moet nog eens 4 euro betalen
    in de pauze maar eens op zoek naar luierbroekjes.. hebben ze die bij trekpleister of kruidvat?

7. Niet meer actief

Oke ook best prijzig dus! hier is het voor elke week 23 euro per maand en voor 2 x in de maand 11 euro, weet nog niet helemaal wat ik ga doen, een abbonement voor mij is ook al zo duur...

En volgens mij hebben ze luierbroekjes bij allebei!

8. ProudMum

Berna, ik heb gister zwemluiers gehaald bij kruidvat. 12 voor 8.euro dacht ik.

ik weet niet hoe dat zit bij trouwen valerie

9. 12309

12309 Niet meer actief

Roxanne: gefeliciteerd!
    Timo is weer de oude en kwam op 4.30 al, dus de fles gegeven en daarna sliep ie door tot 8.45, 9.00 flesje erin en meneer wilde meteen weer slapen. Tijdens het aankleden maakt ie nu meer en andere geluuidjes. Vooral voor de lol gilletjes maken vindt ie leuk! Vandaag wordt mijn vader geopereerd, we gaan er za heen. Hij is geloof ik 2,5 uur onder narcose, blijft spannend!

10. ProudMum

Dankjewel San, en heel veel sterkte vandaag!

11. Niet meer actief

San: oh dus sprongetje is voorbij? gelukkig! en succes met je vader!
    Hier hopelijk het sprongetje ook voorbij vandaag! hij heeft al een dag of 3 echt van een uur of 4 tot 7 dat ie niet wilt slapen terwijl hij echt wel moe is want ze ogen vallen dicht! hopelijk vandaag weer beter :D

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    goedemorgen dames!
    Heb lekker koffie gedronken op het KDV, mocht het eerste half uurtje erbij blijven. Ymke vond het prachtig, lekker gelachen en geluidjes gemaakt. Ze was wel heel moe. Ik had de bakerzak niet mee, dus heb haar lekker in de box gelegd en had geen moeite om weg te gaan!
    Goed gevoel dus!
    Nu vind ik het wel een beetje spannend, maar niet zo moeilijk als gisteren. Heb lekker met Sarah gefietst (lekker weer!) en over een half uurtje mag ik haar al ophalen!

Roxanne, gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt!

Berna, wat leuk babyzwemmen! Ben benieuwd hoe het je bevalt!

Oh nu ik jullie verhalen zo lees... Wij moeten de voogdij nog vastleggen! Wil dat goed geregeld hebben, no way dat ook maar iemand van mijn schoonfamilie haar met 1 vinger aanraakt als ons iets overkomt! (vinden we allebei hoor ;))

San, sterkte met je vader! Ernstige ingreep?

Ymke zit echt zeker weten in haar sprongetje! Vanmorgen ging ze alweer niet slapen en een beetje mopperen in de box als ik er niet bij was. Ze liet vanmorgen ook melk staan (30 cc ofzo), maar verder is ze niet extreem moeilijk gelukkig!

13. ProudMum

Guppie, wij moeten ook de voogdij nog vastleggen. ik wil dat als ons beide wat gebeurd Joey naar mijn moeder gaat

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Rox ze mogen niet naar mensen die ouder zijn. ALthans niet jouw of zijn ouders. WIj hebben het onlangs uitgezocht, maar eerst wat zou mogen is je broer of zus oid of idd ander aangewezen personen.
    Maar jouw of zijn ouders mogen dat niet doen. Heeft zijdelings te maken met het feit dat zij hoogstwaarschijnlijk al weg zijn als het nodig wordt..

Dus je zult verder moeten kijken vrees ik.

WIj hebben meneer Lex zijn beste vriend gevraagd en zijn vriendin. Zij doen het met alle liefde en zijn nu al bezig een band met haar op te bouwen. Zij nemen hun taak heel serieus, echt heel lief.

15. Niet meer actief

Oh dat wist ik ook niet dat ouders niet mochten! moet ik ook nog regelen ja naar wij romano gaat als we er allebei niet zijn!
    Wil absoluut NIET dat ie bij zijn vader terechtkomt! dan draai ik wel 6 keer om in mijn graf denk ik :)
    Regel je de voogdij ook bij de notaris? in een testament zeker?

16. Niet meer actief

Guppie wat fijn dat het meeviel!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mag dat werkelijk niet? Mijn ouders zijn hartstikke jong! mijn moeder is 44 en mijn vader 47.
    Anders zou ik mijn broertje moeten vragen, maar die kan haar niet opvangen. Die gaat zo'n dikke carriere maken dat ie echt geen tijd heeft voor haar!

Wat is de leeftijdsgrens dan?

18. Niet meer actief

Oh jij hebt zeker nog jonge ouders guppie! leuk zeg

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh ik zag dat die arme annika alweer opgenomen was om hetzelfde als toen bij haar vlindertje!
    pfff ik hoop zo dat het goed gaat voor haar!

Ik ga mijn meisje ophalen, jeeej!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    neee toch niet waar van Annika he :( en ze is nog zo pril pfff

Hier ook jone ouders allebei 47 wilde ook mijn ouders vragen.. mijn zusje is pas 12 dus dat zou nu ook nog noet vastgelegd kunnen worden mmm dan moet ik er maar eens over nadenken..
    Heb een jonge oom van 40 en zijn vrouw is 30 en hebben een zoon van 17 weken en zijn hele goede vrienden ook van ons.. maar ik vind het nogal wat om aan iemand te vragen...

Guppie succes met ophalen is vast heel goed gegaan!

Deel Deze Pagina