Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    roxy, hebben ze dat niet in speelgoedwinkels?
    Ik heb ook wel zin om een keer te gaan zwemmen!
    Vanaaf iig aquarobiccen...

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bart Smit kan ze nog niet bestellen, gister gevraagd. we willen namelijk zondag eventjes gaan

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    wij hebben zo'n zwemband bij een tuincentrum gekocht (overvecht, weet niet of die landelijk is?)

4. ProudMum

die zit hier om de hoek!

5. Niet meer actief

Roxy, ik heb net de nieuwe "kinderen" binnengekregen.

Guppie, fijn dat het zo goed ging op het KDV, voelt het voor jezelf nu ook goed? makkelijk he van die luiers en kleertjes, hier is dat net zo, alleen fles en voeding mee.

Hier is het ook weer wennen voor onze hond Guus, dat is nogal een slopertje geweest en die moet nu dus in een bench als ik wegga. Dus vanaf vandaag moet ie weer langere tijd achter elkaar in de bench, of ik vind mijn huis gesloopt terug.
    Maar hij vind het helemaal niet erg, ziet het als zijn huisje, hij is gewoon 4 maand lekker verwend geweest toen ik thuis was.

Nou ik spring weer op de fiets!

6. ProudMum

O, dan zal ik die ook binnen krijgen vandaag! leuk!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Anita, jaaa het voelt helemaal top! De leidster is een heel leuk mens (die ik sprak dan ;)) en er zijn maar 5 kindjes in haar groep op vrijdag. Ze heeft ook zo lekker om zich heen gekeken en genoten. Nu nog even afwachten of ze daar ook goed slaapt en dan ben ik helemaal tevreden!

Ik hoorde net iets door de brievenbus vallen, kijken of het de kinderen is!

8. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Roxanne gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

9. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

O wat heb ik een baaldag vandaag zeg! Gatverdamme! :evil:

2 Zoons.......en ze verdommen het allebei om te gaan slapen!
    En zo ben ik al uren bezig.
    De oudste loopt dus mijn printer te mollensteren en luisteren ho maar! :evil:
    En de jongste was eindelijk net evne stil en ligt nu al weer te janken in zijn bedje.
    Ik word er eventjes helemaal schijtziek van! :evil:

Sorry hoor......moest het even kwijt..... :oops:

Teruglezen doe ik dus vanavond maar even...... :rolleyes:

10. 12309

12309 Niet meer actief

hoi!

hoeveel slapen jullie ukkies nog overdag? timo sliep vannochtend van 5.00 tot 8.45. fles erin. en toen heeft ie een uur geslapen, een uur gespeeld, 45 min slapen en sinds 13.00 is ie klaarwakker (zelfs na de fles)
    marlou: sterkte.

11. Niet meer actief

sterkte marlou! heb je geen slaapmiddeltje ergens liggen? ;)

Lekker weertje! maar nu slaapt romano zo lekker...moet dus nog ff wachten om naar buiten te gaan...helaas

12. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Nee geen slaapmiddel WEL een rubberhamer, is dat ook goed? ;)

13. Niet meer actief

:) rubberen wel marlou...maar niet te hard he ;)

14. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Oke! Bedankt voor de tip Valerie! :)

15. Niet meer actief

jeee net ff gebeld naar de notaris voor een samenlevingscontract op te laten stellen:
    500 euro! excl. btw en daar zitten dan 2 testamenten bij voor ons allebei...toch best veel geld... :rolleyes:

16. Niet meer actief

Oh en romano is hier meestal anderhalf tot twee uur wakker na de voeding en dan slaapt ie meestal tot de volgende voeding, dus ook een uur of 2 of wat minder...
    soms is ie ook eerder wakker hoor, half uurtje voor de voeding ofzo

17. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ja idd, het is ook schandalig duur. Wij kregen het terug van de belasting toen we ons huis kochten.

Weet niet of dat nu bij jullie ook het geval is, ik zou even informeren of zoiets aftrekbaars is als je geen huis koopt.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    San, Ymke gaat meestal een half uurtje na de fles weer naar bed en slaapt dan meestal! Af en toe heeft ze moeite met slapen en dan is ze een extra uurtje beneden, maar dat komt niet dagelijks voor!

Valerie, dat zijn dure dingen idd! Wij moeten ook nog testamenten op laten stellen, maar dat kan heel simpel. Het hele geintje gaat ons ook iets van 500 euro kosten.

19. 12309

12309 Niet meer actief

Ok, valt mee.
    Timo slaapt nu op schoot, snel in bed.....
    Nog niks van mijn vader gehoord, planning was tot 13.30 opereren. Als ik om 15.00 nog niks hoor, ga ik bellen....

Deel Deze Pagina