Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Gelijk heb je San, zo afwachten is ook maar niks he?

2. Niet meer actief

oh oke..ja wij kopen geen huis dus dat zal wel niet dan....

voor testamenten alleen ook 500 euro?

zou ook bellen san!

pff romano ligt zo lekker lang te slapen dat ik me zelfs verveel nu! normaal doe ik tussendoor wel wat dingetjes maar heb niks meer te doen.. :)

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

poeh wat een geld!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    slaapschema hier van
    8 tot 10
    12 tot 3
    half 5 tot 6
    en dan vanaf 19.30 tot de volgende ochtend met om 2300 een fles tussendoor

zo Mark komt me zo al ophalen met jesse

doei doei

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    voogdij alleen ongeveer 200 euro, testament (2 gelijken) en voogdij bij onze notaris 500 euro.
    Wij willen in onze testamenten alleen vastleggen dat alles naar Ymke (en evt. andere kinderen) of naar de bewindvoerder gaat. Ook dat als 1 van ons komt te overlijden dat Ymke (en evt. andere kinderen) pas recht heeft op haar kindsdeel als de andere ouder ook komt te overlijden.

Ymke hoeft ook niet bij naam genoemd te worden, als we er allebei niet meer zijn gaat alles in eerlijke delen naar alle kinderen als we meer kindjes krijgen.

Er gaat iig niks naar de schoonfamilie (ik val in herhaling) die hebben zich al genoeg toegeeigend ;)

Het is dus niet heel ingewikkeld bij ons, het gaat er gewoon om dat het goed vastligt.

Als jij of je partner komt te overlijden heb jij recht op de helft. De andere helft wordt in kindsdelen +1 verdeeld (bijvoorbeeld: 3 kinderen+1 is 4 kindsdelen. Alle kinderen krijgen dan een kindsdeel en jij ook 1). Als je niet heel ruim zit kan dat moeilijk gaan, om je kinderen te geven waar ze recht op hebben. Je kan laten vastleggen dat ze daar geen recht op hebben als 1 ouder komt te overlijden. Dat gaan wij doen, voor de zekerheid.

6. ProudMum

BV mama's!
    er is een nieuwe lactatiedeskundige, je kan nog geen vragen stellen maar ze heeft zich wel al voorgesteld!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ymke viel net 3 keer in slaap tijdens de fles. En gapen dat ze deed! Ik heb haar meteen maar weer in bed gelegd. Gezellig is anders, maar om haar nou wakker te houden voor mijn plezier...

8. ProudMum

agossie, het meisje heeft zoveel indrukken meegekregen dat ze gesloopt is

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

ik kom ook weer ff kijken.
    laptop gekregen van mn mannetje dus nu hoop ik echt dat ik weer wat meer meeklets en alles bij kan houden.
    pff jullie kletsen echt veel.

san is het jouw vader die geopreert wordt?sterkte meis dat wachten is ook niets.

roxy zag in de gauwigheid dat je lekker naar een ander filiaal bent gegaan.super meid.

zie ook dat erweer meiden aan het werk zijn.moeilijk om de pukkies achter te laten.

hier gaat het echt super.micko krijgt de laatste fles rond 19 uur en blijft dan nog even op en slaapt tot de volgende ochtend 6 uur ongeveer.echt zo lekker.

ben nog steeds niet ongi geworden...
    ff afwachten dus.wel krampen maar daar blijft het nog steeds bij.

fijne dag verder nog

10. ProudMum

San heb je al gebeld?

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou denk meer dat het komt dat ze de hele morgen maar een half uurtje geslapen heeft ;)

12. ProudMum

ja dat zou ook kunnen

13. 12309

12309 Niet meer actief

Hoera de operatie is klaar en mijn vader ligt op de verpleegafdeling. Hij is helemaal bij uit zijn narcose. Mijn moeder en zus gaan er straks heen en wij morgen.
    Timo slaapt vandaag ook al slecht. Uiteindelijk van 14.00 tot 15.00 geslapen en nu ligt ie te chillen op zijn woezel en pip kleed. Hij wordt niet wakker door de honger (geen signalen) maar wil er bij zijn. In totaal heeft ie vanaf 5.00 denk ik maar 6 uur geslapen (hij sliep van 5.00 tot 9.00 aan 1 stuk) .... Om 5 uur weer een fles en dan om 21.00/22.00. Hij oogt ook niet vermoeid, maar ligt vrolijk te brabbelen.

14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    San al nieuws van het ziekenhuis?

Ben blij, mag volgende week proefdraaien in een van mijn favoriete winkels!

Ben boos; krijg net email van het gezin waar ik werk, heb gisteren niet gewerkt ivm Emi haar darmtoestanden en had daar keurig netjes over gebeld woensdag. Kreeg toen het antwoordapparaat en ben niet eens teruggebeld.
    Maar goed, had ook ingesproken dat ik ze even op de hoogte zou houden van hoe en wat dus stuur vanmorgen een email dat ik maandag niet kom omdat ik dan weer met haar naar de dokter moet en dat ik zsm laat weten of ik dinsdag kom.
    Krijg dus net een email dat hun dat niet goed uitkomt, letterlijk deze vrije dagen zijn voor ons moeilijk in te plannen :rolleyes: verder vinden ze mijn berichtgeving hierover te vrijblijvend en willen ze daar graag van de week met mij over praten. Nou wilde ik toch een gesprek omdat ik wil stoppen maar vind dit wel een beetje rare en vervelende reaktie van hun en daarom ben ik boos.

Sorry moest even kwijt.

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Fijn San om te horen dat de operatie klaar is en hij weer bij is.

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    san fijn dat je gebeld bent en dat het in orde is met je vader.

miss frodo logisch hoor dat je bij emi wou zijn.ze hadden ook de moeite kunnen nemen even terug te bellen.
    waar ga je proefdraaien? zo te lezen komt het net op tijd.

groetjes

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik ga proefdraaien bij Lush en ben blij dat je hetzelfde erover denkt, ging al denken dat het aan mij lag.

18. 12309

12309 Niet meer actief

esther: rare reactie van het gezin, jij hebt keurig alles gemeld en je meisje gaat gewoon voor! Leuk Lush!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Missfrodo, leuk dat je mag proefdraaien! Spannend hoor! Kan me voorstellen dat het rottig voelt, maar kan me ook weer voorstellen dat het vervelend is voor dat gezin. Maar jij kan er niks aan doen dat Emi ziek is, dat is gewoon calamiteitenverlof toch? Staan 4 dagen per jaar voor dacht ik.

Vraagje over kinderopvangtoeslag: Ik kreeg van de week de papieren. Zal het nu deze maand rond de 20e al gestort worden of volgende maand pas? Als we het niet krijgen wordt het een hele krappe maand mei ben ik bang...

20. ProudMum

ik laat het mijn moeder het maandag voor je navragen!

Deel Deze Pagina