oh das super roxy! bleh, ik krijg altijd zo'n rot gevoel als ik denk dat we te weinig geld hebben. Ik ga vanaf maandag minder verdienen, omdat ik voor 50% met ouderschapsverlof ga en we krijgen een dikke rekening van het KDV. Wat mij betreft mag de geldkraan blijven stromen, maar dan ga je het ook niet meer waarderen he...
Guppie inderdaad is het vervelend voor het gezin maar om dan zo'n email te sturen vind ik wel erg raar. Blijkbaar is het voor haar niet vanzelfsprekend om thuis te blijven als je kleintje ziek is. Enne ik werk voor mijzelf, dan heb je geen officieel calamiteitenverlof.
Esther, ik vind het ook niet normaal van die mensen! Zo zie je maar dan er ook mensen zijn die minder begaan zijn met hun kindjes
Tja moet eerlijk zeggen dat het ook swel echte carrieretijgers zijn zeg maar. De man in huis is een jaar thuis geweest, had even geneog van zijn werk, maar toch werkte ik daar 30 uur per week voor de kids. Ik zou zelf denken als het financieel kan wil je toch zelf voor je kids zorgen, in ieder geval dat ene jaar lijkt mij. Maar goed ieder zijn ding, maakt het misschien wel makkelijker om snel weg te kunnen daar
Esther: hmm vreemde verhalen over je gezin, als ik dat zo lees snap ik wel dat ze jouw niet snappen maar ik snap je wel hoor maar hun niet, snap je hem nog? Lekker er voor je meisje zijn hoor! Hier is het weer een vreemde dag, Tim lijkt zo langzamerhand zelf naar 4 flessen te gaan. Tijden van vandaag: 8 uur 11.30 14.30 en nu ligt hij lekker te pitten.....maar ja als hij nu wakker wordt en een fles wil en dan om 20 uur weer? Ik denk dat hij het wel trekt tot 19 uur dan zou hij morgenochtend om 7 uur komen...nou ja op zich een mooie tijd!
citroentje micko zit al een poosje aan de 4 flessen.gaat goed hoor.zo af en toe zijn ht er zelfs maar 3
Berna: ja tot nu toe denk ik dat ik een goede beslissing gemaakt heb. Ben nog niet helemaal het werk aan het doen zoals het uiteindelijk de bedoeling wordt, maar heb het wel al goed naar mn zin. MissFrodo: ben heel benieuwd naar de uitslagen... Heeft Emi een paar keer per dag diarree of gewoon af en toe een hele dunne poepluier? Hmmm, beetje rare reactie van dat gezin ja... Marieke: wat slecht zeg van die winkel! Anitadejong: hoe was je werkdag? Gefeliciteerd met die gave functie Guppie: ga zo op Ymke stemmen Is Annika weer opgenomen? Jeetje zeg, hoop dat het goed met dr gaat... Oh lees dat ze alweer thuis is, zal dr eens een mailtje sturen. Roxy: ben je jarig vandaag?! GEFELICITEERD! San: sterkte met je vader... Stef slaapt de ene keer nog na iedere voeding tot aan zn volgende voeding en soms heeft ie dagen dat ie wat minder slaapt. Rond 17:00 uur is ie eigenlijk altijd wakker en 's avonds slaapt ie altijd als een blok! Mamalou: sterkte met je mannetjes die het je vandaag maar moeilijk maken! Dikke knuffel! Vandaag had Roy voor het eerst papa-dag, hij vond het een beetje spannend maar het is heel goed gegaan! Ze hebben genoten saampjes!
Hier had Mark ook zijn eerste papadag was ook goed gegaan Babyzwemmen was heerlijk! JEsse is 2 keer onder water gegaan en gaf geen kick! was erg rustig zat alles goed in zich opgenomen heeft geen 1 keer gehuild maar nu bekaf haha en mama ook na 2 dagen werken... O guppie geld werd bij mij heel snel gestort hoor dont'worry!
San, fijn dat het goed is gegaan met je vader! Missfrodo, wat een reactie zeg van het oppasgezin zeg, nou ja! je kindje gaat toch voor alles of niet? pfff Ik hoop dat je snel iets anders leuks vind. Linda en Berna, fijn dat de papa dag goed is gegaan! Berna, leuk dat het zwemmen zo goed ging! Guppie, hier kregen we het geld ook heel snel! Nou de 1e dag heb ik er weer opzitten. Pfff het was druk! maar de tijd vloog voorbij. Met Enzo is het ook goed gegaan op het KDV, alleen hadden ze hem per ongeluk 180 cc drinken gegeven i.p.v 150, alleen zaten er dus wel maar 5 schepjes in. (want dat had ik meegegeven per tonnetje) Enzo heeft het nog gewoon opgedronken ook, vreetzakje. Ze schaamde zich heel erg en vond het heel erg dat ze het verkeerde had gegeven.
Uiteindelijk is Timo tot 20.00 wakker gebleven en moet om 21.00 zijn fles. Die geef ik wel als ie wakker wordt en anders maak ik m rond 22.00 wakker.... Anita: wel goed dat ze het zeggen van de fout op kdv. Wat een schatje is Enzo toch! Bedankt voor jullie medeleven omtrent mijn vader, altijd fijn een virtuele schouder.......
San ook namens mij sterkte heb nu pas tijd beetje bij te lezen allemaal Anita fijn dat het goed is gegaan op het KDV! Jeetje Kristy soms maar 3 flessen? mag dat al dan?
San, sterkte! Anita, wat leuk zeg een nieuwe functie En lekker dat het goed is gegaan op het kdv. Missfrodo, spannend hoor de uitslagen.... Vandaag bij mijn ouders gegeten, gezellig en makkelijk Gisteravond had Marit koorts van de prikjes en ze kwam ook om 5 uur. Ach, klein beetje gegeven 70 cc forte en ze heeft heerlijk verder geslapen tot 9:30 uur. Ff kijken hoe vannacht gaat. Morgen naar de NOP, zoontje van vriendin wordt 3 jaar, gezellig, kinderfeestje
Ymke kan omrollen Ik legde haar vanmiddag op haar buik, woeps daar ging ze! Legde haar weer terug op haar buik en toen nog een keer! Kan geen toeval meer zijn!
Linda, fijn dat je werk goed bevalt! Berna, mooi dat het leuk was! Hoelang duurt zo'n les nou? Knap van Jesse ook hoor, dat hij het volhield! Gelukkig dat jullie het geld snel kregen. Dan ga ik er maar vanuit dat we het deze maand gewoon krijgen! Arme Marit, vind het zo zielig he die stomme prikjes! Maar het is gelukkig voor een goed doel! Over die flessen he: Ik ben weer aan het twijfelen geslagen. Wij maken haar altijd wakker rond 23:00 voor de laatste fles. Ze komt 's ochtends wel vroeg deze week. Ik heb eigenlijk het idee om haar door te laten slapen en de laatste fles 's nachts te geven als ze eraan toe is. Wat denken jullie? Ben alleen bang dat ze de nacht doorslaapt tot 5:00 ofzo. Dat is eigenlijk te lang toch?
guppie: hoe laat heeft ze de laatste fles gehad? heeft ook beetje met het gewicht te maken toch of dat te lang is of niet? En Ymke ook al omrollen! wat goed zeg...en zo snel! vind het zo snel gaan allemaal! Aaah knuffel voor Marit! hopelijk slaapt ze lekker vannacht! Anita:Leuk een nieuwe functie! Missfrodo: belachelijke reactie van dat gezin...lekker in die winkel gaan proefdraaien! Morgen waarschijnlijk naar prenatal... heb de bon voor de babydoos ook gehad..
hee ik heb die stomme bon nog steeds niet! We houden haar nu in het schema van 7-11-15-19-23. Dat trekt ze wel hoor, maar ze wordt meestel om 5:00 al wakker. Valt wel weer in slaap met speen. Stel dat ik haar om 5:00 de fles geef en ik maak haar niet wakker om 23:00 dan wordt het 5-9-13-17-21 Op zich niet verkeerd, al is om 5 uur de fles wel erug vroeg, hoewel we dan wel eerder naar bed kunnen. En als ze dan langzaam steeds wat later wakker wordt komt ze automatisch op 4 flessen. Hoef je die fles van 23:00 niet zo abrupt over te slaan. Als ze morgenvroeg weer om 5:00 wakker is ga ik het maar gewoon proberen!