Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oooh ja romano word hier ook meestal rond half 6 wakker...valt dan ook weer in slaap met speen tot half 8/8 uur...

Zou het ook gewoon proberen als ik jou was! lukt het niet doe je het weer gewoon als normaal toch! hoe zwaar was ze?

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    je kan het eens proberen, ik doe het niet zolang de fles van 2300 op gaat krijgt ie hem al is ie 8 maanden.. maar JEsse slaapt wel tot een uurtje of 7 's morgens dat scheelt wel...

les duurt een half uurtje en dat is lang zat op zo'n leeftijd vind ik...

3. Samama

Samama Niet meer actief

Roxanne, beetje laat maar : Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Lees vanavond even bij, reageer morgen weer!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    goedemorgen! Wat een rust op zaterdagmorgen zeg!
    Ik heb weer spierpijn en een zere nek, maar ja... alles voor het goede doel!

Ymke is vanmorgen om 4 uur al wakker geworden, toen om half 5 en daarna om 7 uur weer.
    Ik ga toch maar iets meer op verzoek voeden, want om 23:00 wakker maken is ook niet op verzoek he! Het kan natuurlijk ook dat ze deze week vaker wakker wordt omdat ze in haar sprongetje zit, maar ik vind het wel het proberen waard.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Marieke, zwaai je wel even als je langsrijdt? ;)

Zo ik ben eindelijk ongsteld geworden vandaag. Flink wat krampen ook pfff. Dus de test met de nuvaring is begonnen. WEl een beetje onsmakelijk idee dat je die in moet brengen op je 1e dag menstruatie, maar ja.

pff ben behoorlijk moe van het weer werken van de week, dus geen puf gehad te reageren op iedereen.

Fijn weekend allemaal

6. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    goeie zonnig morgen allemaal :) hier schijnt volop

roxy van harte meid , beetje laat maar beter laat dan nooit he :)

ymke al omrollen zo zo mijn jongen ligt hele tijd op zijn buik maar dat doet hij nog niet hoor :)

vannacht kwam selmen om 3 uur al
    :confused: nou eerst speen geprobeert want hij kom nooit om 3 uur zijn laatste fles is altijd 22 uur of half uur later , maar menner was niet stil te krijgen , dus maar fles gegeven , en gelijk in slaap gevallen dus duidelijk honger ;) tot uur of half 8 toen kwam hij weer en wel wakker met dikke lach op zijn gezicht , fles gehad even bij papa opschoot en beetje spelen en toen weer in box slapen tot nu nog dus , zo wakker denk ik flesje tijd

ik denk om vandaag wat makkelijks doe , eten halen patat of chinnes haha heel ongezond en hele verstandig als je af wil vallen maar ja ik heb hele tijd gezond gegeten en niks afgevallen :( dus netzo goed af en toe patatje toch

7. Niet meer actief

haha meesa: ja hoor net zo goed een patatje, het is toch weekend he ;) En zonnig? hier zeikt het al de hele morgen! echt regen niet normaal bah :( hoop dat het bijtrekt!

blegh lexie: ongi...idd niet zo smakelijk idee die ring op de 1e dag haha maar jahet moet he.. ;) Viel het mee verder met het werken van de week?

Hier was romano ook vroeger wakker dan normaal...maar goed weer terug in bed gelegd rond 8 uur en geslapen tot 11 uur...dus is niet zo erg he..valt nog mee

8. Niet meer actief

Haha ze zijn hier vanmorgen volgens mij allemaal te vroeg wakker geworden. Stef was ook al om 5:30 uur wakker, terwijl ie normaal pas om 7:00 uur wakker wordt! Ach ja, hij krijgt van mij gewoon zn flesje als ie wakker wordt hoor! Daarna heeft ie nog lekker geslapen tot 10:30 uur, dus ik vind het wel prima.

Wilde ff naar de bakker lopen en de slager, maar het regent!

9. Niet meer actief

Hallo, Enzo werd om 7.30 wakker!

Wat ie wel heeft sinds 2 dagen is wel 3-4 x een poepluier en normaal maar 1. Elke keer na zijn flesje poept ie direct zijn luier vol, het is ook dunner dan normaal. Wat zou dat zijn?
    Verder niks aan het handje, geen koorts ofzo.

10. Niet meer actief

Enzo heeft goed geslapen :)

Geen idee Anita... Stef heeft meestal ook één poepbroek, soms twee. Maar wel altijd heel dun!

11. Niet meer actief

weet het ook niet anita...heeft ie het al lang? ff in de gaten houden dat het niet te lang duurt als het dunne poep is, zolang ie plast en drinkt is het prima!

En wat heeft ie lekker geslapen! :D

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    moesten Jesse om 8 uur wakker maken hahaha
    en om half 12 weer zal wel moe zijn van het zwemmen denk ik haha!

vandaag is mijn moeder jarig dus gaan we eind van de middag al gezellig heen

13. Niet meer actief

Gefeliciteerd met je moeder Brenda!

14. Niet meer actief

gefeliciteerd Brenda! veel plezier

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    dank jullie wel ben benieuwd wat ze van het knutselwerkje van Jesse vindt hihi

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Berna: gefeliciteerd met je moeder en fijn dat het zwemmen goed is bevallen, nog wat gehad aan mijn tips?

Kristy: Tim is heel wisselend in hoeveel uren hij tussen de flessen laat zitten de ene keer komt hij al na 3 uur en de volgende keer kan er rustig 5 uur tussen zitten, ik voed gewoon op verzoek en zo kom ik af en toe op 4 flessen, hij mag er nog steeds 5 dus we bekijken het gewoon per dag, laat hij er 5 uur tussen dan krijgt hij 210+7 en anders 180+6 zodat hij wel aan zijn hoeveelheid per dag komt.

Guppie: leuke he zo'n mijlpaal!

17. Writer

Writer Niet meer actief

sh&&&&&tttt heb lekker gewandeld , beetoe vroeg want normaal ga ik ergens na 2 uur maar vandaag had ik dus geen sigareten :) nou lekker naar buiten beetje boodschappen natuurlijk pakje sigareet , die had ik in mij jaszak gedaan en nu thuis is nergens pakje te vinden :cry: denkt dat hij gevallen is ofzo , nou moet weer naar buiten :(

18. Niet meer actief

hhahahaha lach me rot :) ;)

19. Writer

Writer Niet meer actief

beetje medelijden is ook op zijn plaats :evil: :D #-o

20. Niet meer actief

Haha niet slim Meesa!

Deel Deze Pagina