Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah sigaretjes laten vallen? en moest je weer naar buiten? aaaaaaaaaaaaaaah zielig..... zo goed?
Goedemiddag! Eindelijk even tijd! Rox gefeliciteerd meis! En Ymke ook al omrollen, goed zeg! Hier was Luna overgens om 7:30 wakker dus geen nachtbraak hier hahaha! Mama heeft veder heerlijk uitgeslapen tot 13.00 uur 8) Heerlijk! Veder niet zoveel bijzonders druk met het bedrijfje ik zal er meer over vertellen als het eenmaal pooten heeft enz hahaha! Mystery mystery!
whahahahah nee niet goed genoeg [-( en ben nog niet weer weg geweest hoor [-X ga wel straks ,het is toch mooie weer
nee hoor bij ons gaat niet regenen , het is echt super weer lekker warm voordeur is open en mooie helder wolken , en sigareten zijn al gehaald kreeg nog aansteker kado erbij maakt het weer goed
ja hoop het ook voor je , ik hoor ook van andere dinnetjes op msn dat bij hun heel somber weer , nou hier echt lente hoor , we gaan straks weer even buiten zitten
Meesa; mooi moment om te stoppen! Missme; ja het werken ging wel. Viel me eigenlijk best mee. Ik miste Demi neit supererg, maar tegen 12-en was ik wel blij dat ik haast naar huis mocht
lexie wel moelijk als je man hebt die veel rookt he , tijdens zwangerschap goed gelukt hoor helemaal gestopt maar nu is toch verleidelijk was weer wezen wandelen met dochter en selmen , straks bij buuf eten , pannekoeken en wat pasta van gisteren bij haar
Hoi! Berna gefeliciteerd met je moeder. Met mijn vader gaat het super, hij is nog wel moe, maar als alles goed blijft gaan, mag ie morgen naar huis! Timo sliep gisteren thuis slecht, nu bij mijn ouders thuis gaat ie zonder morren slapen, wat ben ik dan toch trots op m! Ik ben trouwens in amersfoort en arnhem geweest vanwege mijn studie ongeveer 8 jaar geleden en arnhem is een veel mooiere dierentuin. Ik heb nl voor leraar dier geleerd en elke dierentuin in Ned wel gezien. Zo mocht ik in Artis in het hok bij de krokodillen (schreef ik een opdracht over). Altijd leuk achter de schermen.....
Vergeet ik het b elangrijkste nog te vertellen! Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht en ik pas weer een maatje kleiner! Zit nu in maatje 44, dus das er weer 1 minder. jippie!
Even snel want ga zo koken. Berna gefeliciteerd met je moeder! Was vandaag even naar Haarlem, even gewinkeld met een vriendin en een nieuwe broek (zwart voor dat bedrijfje waar ik zaterdag ga proefdraaien) in maat 34! Ik pas het dus nog steeds. Verder 2 pyamaatjes voor Emi gescoord bij Prenatal, eentje was maar 1,99! Kreeg ook nog een stopcontactbeveiliger erbij. Kortom geslaagd dagje al was het ballenweer. Achter de schermen bij Artis is leuk, ben ik ook een keer geweest bij de leeuwen en het aquarium. Als ik dat sigarettenverhaal lees ben ik blij dat ik alweer iets van 8 jaar ofzo gestopt ben. Goed tot morgen ofzo denk ik!
hoi hoi, wat een rotweer vandaag. waren naar de braderie gegaan, wat heb ik daar spijt van. het was droog toen we gingen maar toen we er liepen werd het wel heel erg! 3 truitjes en een paar schoenen gescoord en de Avent flesspenen waren super goedkoop daar dus ook maar ingeslagen! Daarna bij blokker zo'n zwemzitje (weet geen andere omschrijving) gekocht en morgen lekker zwemmen met Joey en papa! gister veel visite gehad, Joey van slag. maar hij er toch aan moeten wennen!
Als ik jullie weer- verhalen zo hoor, hier is het gewoon stralend lente en lekker warm in de zon, we hebben nog geen drupje regen gehad hier. Roxy, lekker zwemmen morgen, ben benieuwd hoe Joey het vind. Hier werd Enzo een uurtje geleden wakker en heeft ie lekker op mijn knieen/bovenbenen gelegen (die zet ik dan zo schuin op de tafel, dan kan hij lekker liggen). 19.00 mag ie weer een flesje, maar 5 minuten geleden viel hij weer lekker in slaap. Ik wacht nog max een half uurtje, want dan zit er al 4,5 uur tussen zijn flesjes. Lexie, mooi weer een maatje kleiner! Hier heb ik na de zwangerschap 1 x een sigaretje opgestoken, en snel weer uitgedrukt, ik voelde me er zo slecht bij, ik weet het zeker, ik rook nooit meer!
Hallo, hier een ontaarde moeder. Bah, voel me vreselijk! Ik ging vanmorgen om half 11 weg zonder huissleutels. Snel voeding gekocht en de bus genomen naar mijn ouders. Deed ik verdorie anderhalf uur over 25 km!?!?! En iedereen maar roepen hoe dom ik was... Nou ik voel me echt nog steeds hartstikke rot! (en zometeen leg ik een sleutel in de tuin!) Was de 2e keer al, al was het de eerste keer niet zo'n ramp als deze keer.
Anita, geen idee wat het kan zijn! Is het al over of heeft hij nog steeds poepluiers? Meesa, ik ben ook alweer begonnen met roken hoor rook wel weinig, doe 3 dagen met een pakje, maar het is wel jammer eigenlijk... San, fijn dat het goed gaat met je vader! Lexie dat zijn de goede berichten! Lekker zo door gaan hoor, heerlijk! Missfrodo, maatje 34 joh! Een vriendin van mij heeft dat ook, ik zeg altijd maatje anorexia. Niet aardig natuurlijk, misschien stiekum een beetje jaloezie... Het nieuwe flessen schema werkt niet echt lekker. Ymke is blijkbaar toch gehecht aan haar oude schema want ze is nog steeds wakker. Over een uur is het alweer tijd voor een fles, maar ze heeft niet veel geslapen. Twijfel toch of we dit wel door moeten zetten.