Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh en laatste berichtje; we hebben ons ingeschreven voor dat nieuwbouwproject! :D

2. Writer

Writer Niet meer actief

zo we zijn terug van buurf was gezellig ,selmen weer super gedragen ,veel slapen en af en toe wakker ne lachen ,ze vinden hem echt een super baby omdat hij zo weinig huilt en overal op zijn gemak voelt , toen kwam nog andere buurf ,,die heeft hem ook even gepakt ,,ik had wel even zo iets van ehuuuuuuuu :eek: want ze zegt zelden hoi en vaak kijkt ze naar beneden ,dus vond beetje vreemd dat ze hem zomaar pakte ,ze vond hem mollig stevig kindtje :rolleyes: nou ja ze heeft zelf geen kids dus zal niet veel verstand van hebben
    nou voor mij hoef ook geen maatje 36 , vind 38 al goed genoeg en vind nu 40 ook al best maar daar pas ik niet helemaal in snik........
    rond 20 uur thuis gelijk dochter naar bed selmen flesje en slapen allebei ,
    heb ( wij) gekregen vandaag in bus dus ga zo lekker bankhangen :)
    xxx

3. Niet meer actief

Vandaag mocht ik heerlijk uitslapen, papa heeft de fles gegeven. Zalig hoor!
    Snel een cadeautje gekocht voor de kleine man en door naar Emmeloord.
    Marit heeft nog naar Enzo gezwaaid en ook naar Demi! Hebben jullie haar lieve kleine handje gezien? ;)
    Het was gezellig, we bleven iets korter dan voorheen, maar ach, zo gaat dat met een kleine....

Na alle indrukken ging ze net iets moelijker slapen, maar ze slaapt, klein slaapkoppie....

Ja, de siggies, ik rook ook weer elke dag een paar en vind het zo dom, dat we er ook maar weer mee kappen. Morgen opmaken en dan weer schluss! Misschien nog eens na een etentje of feestje, maar niet meer elke dag! (Guppie, daardoor was ik nog eens extra m'n handen, die stank :oops: )

4. Niet meer actief

Guppie, oh wat balen zeg van je sleutels! Wel ontzettend leuk van het nieuwbouwproject, waar is het?

Enzo heeft gelukkig net een normale luier gehad, wel gepoept maar wel een heel stuk dikker dan vanochtend, ik heb zijn laatste fles 140 cc +5 schepjes gedaan.
    Marco zei dat ze gisteren op het kdv hem 180 cc hadden gegeven +5 = 200 cc i.p.v. 150 cc (was een foutje van hun), dus misschien heeft ie daar last van gehad?
    Nou ja, ik hoop dat het nu weer goed gaat.

Meesa, hier ook maat 38- 40 hoor, had ooit 36 maar dat gaat echt niet meer lukken want mijn figuur past niet meer in een 36, teveel vet op de heupen en zijkanten van mijn buik gekregen :( .

5. Samama

Samama Niet meer actief

Rox wij zijn vandaag ook naar de braderie geweest, echt we waren helemaal doorweekt toen we terugkwamen! Niet leuk meer, maar we waren precies op de helft toen het ging storten dus we moesten wel terug, haha.

Heb vandaag geprobeerd mn oude spijkerbroeken aan te trekken, maar jeetje wat was ik slank voordat ik zwanger werd zeg! Kreeg mn broek niet verder dan mn heupen.. ach, komt ooit vast wel weer terug denk ik. Qua buik valt het wel mee, het zit bij mij ook op mn heupen, net zoals bij jou Anita.

Ik ga nu een wikkeldeken van snoozebaby bestellen bij koterkado, heb er eentje gekocht op de jonge gezinnen beurs, en nikita ligt altijd in die deken, krijg ook bijna nooit de kans om hem te wassen. Er zitten ook maxi cosi gaten in, dus dan kan ik hem ook mooi daarin gebruiken. De fleece slaapzak wordt nu toch wel te warm voor dr...
    Vindt het toch wel handig om dan 2 van die dekentjes te hebben.

6. Writer

Writer Niet meer actief

ach ja mij vent vind sigareten helemaal leuk voor deze leven haha , hij zegt je moet toch iets geks doen het leven , dus die zal nooit stoppen en ik vind het daarom ook beetje moelijk , tja tijdens zwangerschap heb niet gerookt omdat niet goed is voor baby dus voelde me schuldig daarom heb ik 9 maanden goed vol gehouden ,na bevalling heb je even zo iets van en nu :) ik mag weer haha en het is gezellig als samen met je hub of vriendin rookt dus vind niet zo erg hoor , duur vind ik wel :x

nou bij eerste bevalling kreeg ook vooral dikke heupen en billen :x en die is eigelijk altijd zo gebeleven en nu heb dus ene hangbuikje erbij , echt niet moooooooooiiieeee , heb echt lieve vent hij stelt me altijd gerust en zegt dat ik echte vrouwen lichaam heb en vrouwen moeten wat meer hebben om vast te houden :rolleyes: wat n'slijmbal he ,maar hij meent het wel volgens mij ,maar goed ik voel me niet lekkerbij dat vet in mij lichaam dus wil echt vanaf , in zomer moet het zeker af :evil:

7. Niet meer actief

Wat een rust hier....

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

sorry, ik reageer even op niemand. ben zo sjagerijnig als de pest

9. Niet meer actief

Wat dan? Lucht je hart meid!

10. ProudMum

o niks hoor, maar ben gewoon moe. en mike en ik kunnen het niet eens worden over huizen, wat ik geweldig vind wil hij niet en andersom hahahahaha!

11. Niet meer actief

Ohoh! Dat is lastig ja!
    Misschien eerst focussen op een bepaalde buurt en dan de huizen?
    Gewoon bij huizen gaan kijken, je hebt een klik of niet....

12. ProudMum

de buurt zijn we het al over eens gelukkig! nu de huisjes. maar we gaan eerst even een afpraak maken bij een hypotheek adviseur.

ik ga naar bed, morgen zwemmen met Joey. Ben zo benieuwd!

slaap lekker!

13. Niet meer actief

Jij ook!
    badderze morgen.... :D

14. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden,

ik ben er ook weer even,
    ben van de week met veel dingen bezig geweest,
    nieuwe bank gehaald, WII gekocht en andere dingen gedaan.
    donderdag, vrijdag en gisteravond werken...
    en Gister ff naar Groningen geweest, het was heerlijk weer, lekker zon....al lees ik wel dat er ook wel regen is geweest. Nou hier niet.

Maar alles goed met jullie....?

Met Tycho gaat alles goed en hij slaapt snachts lekker door.

Rox, slaapt Joey nog steeds door...?

mijn oude broeken passen ook niet, helaas...misshcien ooir, haha.

nou ik zal ff Tycho in bad doen en de was opvouwen...spreek jullie snel weer.

(als ik hier niet ben, wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk hoor ;) )

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Jeetje wat een rust hier!

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Anita lekker geshopt dus!

Luna is vandaag 2 maanden!

Moet zo lachen Luna vind het echt een spelletje om steeds helemaal om te rollen van rug op buik en visa versa haha! Elke keer een big smile!

Nou ik ga veder met lui zijn!

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Luna gefeliciteerd, en je mama en pappa natuurlijk ook. En al omrollen :confused: wow wat goed zeg.
    Emi kan dat alleen met hulp.

Voor iedereen die jaloers is op mijn maatje 34/36, ik heb geen heupen en geen kont en dat betekent een ramp met winkelen.
    Was net zo blij toen ik zwanger was met mijn billen en heupen maar bij mij blijft dat natuurlijk weer niet.
    Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat elk lichaam zijn/haar nadelen heeft en dat geen maat ideaal is.

Spannend Rox op huizenjacht!
    Enne hoe ging het zwemmen?

18. ProudMum

Goedemiddag dames!

:idea: anita1975, Joey slaapt nog steeds door! Heerlijk. hij kreeg gister rond half 12 de fles en kwam vanmorgen om half 8 pas weer!

:idea: vivian, Luna alweer 2 maanden!

:idea: esther, je mag wel wat kont en heupen hebben van mij?

Iemand nog de wens voor grotere borsten? kom maar hier hoor, graag zelfs!

Zwemmen was geweldig! Joey heeft er echt van genoten, en wij zelf ook! Volgende week gaan we weer! Meneer zat in die band, helemaal achterover gehangen te relaxen. denk dat babyzwemmen ook hier wat voor ons is. van de week even informeren

19. Niet meer actief

Roxy, wat leuk dat het zo gaaf was!

Vivian gefeliciteerd met luna's 2 maanden! en al omrollen, zonder hulp?

Anita, lekker een nieuwe bank, veel plezier met de wii.

Enzo heeft vanochtend tot 8.15 geslapen, straks gaat ie nog echt uitslapen zeg! Wow!
    Met zijn poepluiers gaat het wel wat beter, het is in ieder geval weer dikker (sorry, onsmakelijk).
    Hier is het lekker weer, we gaan zo nog even wandelen.

Missfrodo, hoe is het nou met Emi?

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Kom maar hoor Rox met wat heup/bil en borst, kan het wel gebruiken ;)
    Leuk om te horen dat het zwemmen beviel.

Emi heeft sinds gisterenavond 7 uur niet meer gepoept, moet nog wel een buisje vullen vandaag dus er moet wel iets komen ;)

Gelukkig dat de poep van Enzo weer wat dikker is Anita.

Deel Deze Pagina