hoi meiden! Gister op visite geweest en wat 3 wijn op en ik was half zat! haha maar vandaag lekker uitgeslapen tot 11 uur! angelo heeft romano om 08.15 wakker moeten maken! dus voor iedereen lekker zondag! Gisteren naar de prenatal geweest...die doos is idd flut! zit niet veel in! oh en wat een leuke kleren hadden ze weer! heb me in kunnen houden heb 2 bloesjes gekocht, 1 voor nu in de aanbieding en nog 1 maat 62..kan ie bijna in..dus is wel leuk...verder moest ik op mijn tanden bijten haha wel nog een cadeautje voor een vriendin gekocht die is 27 wk. kan ik niet laten.. Vivian: wat goed ook al omrollen! super hoor! hier nog geen poging... Rox: leuk dat joey het zo naar zijn zin heeft gehad! lekker babyzwemmen! en succes met de huizenjacht! Anita: leuk een wii! vind dat een leuk ding! veel plezier ermee! AnitadJ: Enzo ook lekker geslapen! heerlijk hoor!
Anita, dat enzo dunne ontlasting had komt echt door het water hoor wat er teveel in zat. Ik moest in het begin toen Tycho niet poepte er 10 cc water bij doen...en dan werkte wel...maar Enzo had ineens 30 cc meer... gelukkig is het weer iets beter rox, fijn dat het zwemmen leuk was, ik wil binnenkort ook weer even heen met de kids.
Valerie, lekker bij prenatal geweest! haha, je moet ook snel langs de kleding lopen , anders wordt je er gewoon naartoe getrokken. Iedereen lekker geslapen bij jullie zeg. Ik kan ook al een aantal 56 truitjes in de opbergdoos stoppen, hij groeit zo hard! Bij 62 zijn de mouwen alleen erg lang.
Anita: ja ik weet het, maar dat lukt net niet om langs de kleding te lopen...word er naar toe getrokken ofzo denk ik haha, hier precies hetzelfde...62 zijn mouwtjes nog wat te lang, maar op zich valt het mee..56 past ie nog goed en broek blijft 56, is 62 nog te groot.... Rox: oh dat valt lekker mee dan in bikini! zou het denk ik ook kunnen, maar denk dat ik de 1e keer toch een badpak aantrek! hihi
Oh gelukkig, dus het is niet erg ofzo! dan zal het vanaf nu wel weer beter gaan, zal het woensdag nog wel even zeggen op het KDV, ze moeten niet weer zo'n foutje maken, want ik zit hier met de poepluiers.
Zoo ben ik weer Gisteren verjaardag gehad van mijn moeder JEsse had een groot hart gemaakt met daarop zijn 3x zijn handafdruk was wel heel leuk! Slapen ging echt supergoed. Had hem daar om 5 uur naar bed gedaan sliep meteen en ik moest hem om 1900 gewoon wakker maken. Daarna flesje en om 20.00 naar bed en heeft hij ook meteen geslapen tot ongeveer half 12 toen naar huis flesje en lekker slapen tot de volgende ochtend half 9! ( moest hem wakker maken haha) Jesse spuugt sinsds een paar dagen en het is doorzichtig omdat ik wilde weten of het maagzuur was heb ik het geproefd ( vies he haha) maar echt heel zuur vind ik het niet en als het maagzuur is neem ik aan dat ie wel huilt toch? ZOu het alleen speeksel zijn? Ik vind het nl wel veel echt een mondje vol hebben meer kindjes dit? San fijn dat het beter gaat met je vader LExie fijn zeg maat 44! HIer zit 44 nu ruim 42 past net niet wel dicht maar veel te strak dat is mijn streven voor volgende maand! Esther met jou praat ik niet maat 34 hahaha maar lijkt wel of de meiden die al heel slank/ dun zijn van zichzelf na eenz wangerschap ook zo weer op gewicht zijn.. blijft voor de wat stevigere dames altijd een strijd hoor bleeh Guppie ik snap niks van je verhaal? hoezo ontaarde moeder? Lag ymke alleen dan ofzo? leg es uit haha Spannend zeg dat nieuwbouwproject! Hier ook vet op heupen buik is slap en te dik maar ik vind het nog wel meevallen had het erger verwacht en hij wordt met de week minder dik het zijn echt die heupen en bovenbenen bij mij al worden mijn benen door het fietsen en bodypumpen ook al wel slanker Wat een knappe luna zeg ook al van rug naar buik.. dat lukt Jesse niet en zal hem ook nooit lukken denk ik hij haat het op de buik haha
boehoehoe ik ben ziek! Was al niet lekker vanmorgen. Terug in bed en geslapen, word ik wakker met koorts! Nog maar wat langer geslapen en nu voel ik me wel iets beter, maar nog steeds verhoging. En we hadden leuke plannen en het was mooi weer... Ik hoop maar dat het morgen weg is, niks aan dit! (ben wel zo blij dat Rinaldo er was!) Vivian, wat leuk dat Luna al zo goed kan rollen! hahaha esther ik heb ook nog wel wat kont en heupen voor je! Maar je hebt gelijk hoor, je moet gewoon happy zijn met je eigen lichaam. Tekortkomingen heeft iedereen wel. Anita, gelukkig gaat het iets beter met de poepluiers! Ik heb wel eens gelezen dat baby's luie darmen krijgen van teveel water in de fles, maar als hij daar na 1 fles al last van heeft... Weet niet hoor of dat het kon zijn! Berna, hier een spuugexpert hahaha! Ymke is een keer getest op maagzuur en dat zou je ook heel goed moeten kunnen ruiken. Doorzichtig achtig spuug heeft Ymke ook wel, dan komt er gewoon wat terug uit de maag. Misschien krijgt hij toch teveel voeding? Ik moest haar voeding toen omlaag doen en dat hielp wel. Zolang het niet met grote snelheid en grote bogen eruit komt hoef je je geen zorgen te maken! Enneh ontaard omdat ik zo stom was de sleutel te vergeten. Ze lag niet alleen, maar moest wel in de bus, op het station wachten enzo. Ik kon wel janken, zo stom vond ik mezelf! Ik ga even foto's kijken. Rinaldo heeft veel foto's van Ymke gemaakt vandaag!
aah ik snap, beterschap Guppie. Oke nou het loopt gewoon uit zijn mondje niet echt spugen en zeker niet met een boog, misschien gewoon zijn speekselklieren die heel goed werken hihi
Dat zou ook goed kunnen. Ymke kwijlt ook wat af hoor, soms met een beetje spuug vermengd. foto's van ons lachebekje: http://i19.photobucket.com/albums/b160/ ... C_0154.jpg http://i19.photobucket.com/albums/b160/ ... C_0130.jpg
wie weet hoelang je het moet aankijken als een volwassene bloed in de ontlasting heeft? kan niks vinden op google
Roxy, ligt er een beetje aan. Is het met diaree ofzo, lijkt het op een buikgriepje? Dan kan het irritatie van de huid zijn, maar dan wel na een paar dagen pas! Als het anders is zou ik het niet weten.
Ja ik weet ook niet wat ik mee maak ik weet dat ze sterk is maar het gaat maar heen en weer hahaha! Iedereen die op visite komt heeft zoiets van wow. Maare onderschat dat kleine meisje maar niet want maat 62 begint met sommige pakjes te klein te worden Rox wat leuk! Begin hier ook gelijk na te denken wanneer we is gaan zwemmen! Guppie wat een mooi meisje! ( Luna heeft het zelfde truitje! ) Enne beterschap meis! Nou ga de was maar weer bijwerken.... :-#
Guppie: beterschap! en wat een schatje! Berna: wat leuk dat hart! was je moeder zeker wel blij mee! en mooi dat het slapen zo lekker ging! En romano begint ook meer slijm te produceren! lekker kwijlen...misschien is dat het...? Vivian: 62 al te klein? is niet zo'n klein meisje dan! haha dan heeft Romano een grotere vriendin