Ohh Linda wat een schatje zeg! Je zal je handen wel vol hebben, met een pup opvoeden en een baby! San, het gaat weer goed met dr hoor! Vannacht gewoon doorgeslapen tot vanmorgen 06.30 uur. Ze ligt nu weer te slapen, mijn slaapkoppie hihi. Ben zelf nu ook wel weer bekomen van de schrik. Owja, en over dat op links slapen; Nikita doet dat ook , met als resultaat dat ze nu aan de linkerkant een afgeplat schedeltje heeft. We lopen nu bij een kinderfysio met haar.
Ja Roxy dat heeft Stef ook weleens. Slaapt heel vaak tot een uur of 7, maar soms is het 5 uur (dat is gelukkig al lang geleden), maar heel vaak ook 6 uur. Het ritme zit er nog niet helemaal in.
ja vind ik ook, van 11 tot 5! maar was de luxe van de afgelopen week gewend dus stond even raar te kijken
OO lInda das een mooi doggie! nee Jesse ging niet met ochtendhumeur naar het KDV ik doe hem thuis nog even lekker wassen met een washand kleertjes aan en een flesje nou en toen was het alleen maar lachen hoor hihi Ik merk trouwens dat hij ons meer gaat herkennen zaterdag op verjaardag van mijn moeder dat ie even bij mijn oma op schoot maar dat lipje ging al snel hangen en toen zag ie mij en was het weer lachen.. worden toch niet nu al eenkennig?
meestal is dat bij 8 og 9 maanden. Maar als het druk was op de verjaardag kan ik mij voorstellen dat Jesse liever bij jou was. voelt veel veiliger
pagina 400! Berna: had het ook vorige week! hij ging naar oma en janken! terug naar mij en het was goed...maar hij was toen wel heel moe, miss dat het daar aan lag! en sjachie als je hem wakker maakt hahaha! Samama: Fijn dat het weer goed gaat met nikita! en lekker dat je een weekje extra vrij hebt! stiekem wel fijn dan he, heb nog steeds niks gehoord van mijn gesprek, dus ik vrees dat het niks is...miss dat ze vandaag nog bellen, anders zal er wel een brief thuis komen, ach ja! kan ik ook nog lekker ff thuis blijven en er komt wel weer iets anders leuks... Linda: wat een moppie! en terror en diva...hihi geweldige namen! leuk hoor! Marlou: sterkte met je eerste werkdag weer! Jah hier eigenlijk niks bijzonders te vertellen...gisteren een vriendin op bezoek gehad, haar zoon is bijna 6 maanden, hij vond romano wel leuk wou steeds zijn handen pakken, maar romano vond er geen zak aan, hij knorde ff en trok zijn hand wegen draaide zijn hoofd om haha alsof ie wou zeggen: laat me met rust joh al die onzin haha Verder heeft ie tot half 8 geslapen, wel ook veel liggen woelen en draaien, ben er ook wel 4 keer uitgeweest, maar ja
hoi meiden hier vanmorgen wel beetje geschrokken , hoorde euh euh , kijk in bedtje ,hij ligt bijna onder zijn deken gelukkig niet helemaal maar zijn gezicht was dus wel even bedekt , jeetje hoe vaak je ook oplet is gewoon gevaarlijk he nou ik vind tot 5 uur slapen ook wel doorslapen hoor van 22 tot 5 uur , maar vaak kijken mensen mij zielig aan als zeg dat hij om 5 uur komt ,denken ze wat sneu kan je niet door slapen , nou wel hoor om 5 uur flesje en dan gelijk weer slapen , eigelijk is hij al half slapend als flesje krijgt ,dus nooit wakker geworden en wakker blijven hoor ben blij mee samama dood eng zeg nou heb weer wat geleerd als mij zo iets gebeurt nou ik ga buiten peukje doen het is weer lekker zonnig
ooh meesa, dat klinkt eng! Omdat Joey's hoofdeinde is verhoogd heb ik een groot badlaken opgerold en onder de dekens bij het voeteneinde gelegd, zo kan hij er niet onder schuiven.
San wat zul je ontzettend geschrokken zijn, brr gelukkig gaat het goed verder. Linda wat een schat van een hond is Diva. Hier komt Emi ook steevast rond de klok van 5 uur 'sochtends. Soms 6, maar soms ook 3.30. Probeer nu wel die voeding te laten vallen. Langzaam toewerken naar 4 flesjes en dan kan ik best de voeding van 22 uur laten vallen maar die vind ik niet zo erg moet haar dan altijd speciaal wakken maken voor haar fles. Geef nu in de fles van 5 uur 120 met 4 schepjes ipv 180 en 6 schepjes. Straks haar poepbuisjes wegbrengen, ben benieuwd of er iets uitkomt. Meesa oei Emi kruipt er alleen maar uit soms maar gelukkig niet eronder. Ze ligt ook bijna met haar voeten tegen het einde aan zodat ze er niet zo makkelijk onder kan komen. Brrr.
oh dat is goed idee roxy want die van mij wel vaak naar beneden schuiven heb deken altijd tot zijn midden op rug , maar vandaag was echt eng
Ik voel me gelukkig een beetje beter! Ik blijf voor de zekerheid maar thuis vandaag, moet morgen wel weer fit zijn om te werken! Kan weinig hebben vandaag, Rinaldo loopt te zeuren maar dat zal wel aan mij liggen... vivian, maatje 62 van esprit en mexx zit hier ook aan de kleine kant. Alleen broekjes zijn wel vaak te lang hahaha! Samama, dat is idd schrikken zeg! Marieke, echt niet normaal hoor van die laptop! Ik duim voor je dat het nu goedkomt! Linda, het gaat via een loting. Ik maak me nog niet enthousiast hoor, want de belangstelling was giga toen ik er ook was. De kans is maar klein ben ik bang... Wat een lieve pupperd! Ymke heeft echt mega goed geslapen, van 22:00 tot 7:00! Zitten we toch weer op het oude schema vandaag. Ik ga nu de avondfles niet meer om 23:00 geven, voor mij is dat gewoon te laat. Als ze dan de volgende ochtend wel rond 5:00 komt is dat geen probleem, ik val dan wel weer in slaap erna.
ben wel benieuwd naar je schema dan Guppie ik zou Jesse ook wel om 2200 de laatste fles willen geven want ik vind 2300 ook erg laat maar hij krijgt er ook 1 op 1900 dan zit er maar 3 uur tussen zou dat lukken? Hier wordt 56 nu echt te krap dan ishet helemaal een michelinpoppetje haha alleen broeken 62 zitten soms nog iets te wijd om zijn buik en pijpen iets te lang maar ach hij ligt toch het meest haha
Guppie hopelijk ben je morgen weer helemaal opgeknapt! Hier alweer een tijdje maatje 68, en inderdaad mouwtjes en broekjes altijd even omslaan. Zit ook niet aansluitend zeg maar maar ik vind het fijner als het wat ruimer zit. Marieke, hopelijk komt het goed met je laptop, heb wel geduimd voor je
Samama: Timo heeft een licht afgeplat schedeltje. Wat doen ze bij de fysio met Nikita, ik denk nl dat wij er straks ook heen moeten. Beddegoed omgedraaid, maar meneer ligt op links. Alle leuke speeltjes links uit de box gehaald, hij is dol op zijn smurf. Ik haal m weg, kijkt ie me kwaad aan van he wat doe je nou hahaha. Guppie; ben ook benieuwd naar je schema. Timo slaapt meestal voor 23.00 vast en ik moet m wakker maken. Hij krijgt ook om 19.00 dan de fles. Beterschap meis. Linda: hoe gaat het met diva (leuke naam!). Ik ben dol op honde- en babyverhaaltjes. Zelfs bij de tandarts kwebbel ik over Timo...... Berna: als mensen die Timo niet goed kent te dicht bij m komen begint ie te huilen. Nemen ze wat afstand dan lacht ie weer. Eshter: wanneer heb je uitslag van emi d'r ontlasting?
Marieke hier ook een ACer en die moet voor de 2e keer weg vanwege de kap die kapot gaat maar wil hem niet missen eigelijk we hebben geen pc.. zo de balen nooit meer een acer! Wat ruimere kleertjes is zeker fijn want ik heb nog een jas 56 die best strak is en als Jesse niet meewerkt krijg ik hem niet aan dan doet ie zijn armpjes krom houden nou dan lukt het echt niet haha
Berna, bij ymke zijn de pijpen ook te lang vaak. Schema is vandaag 7-10-14-18-22 2e flesje wilde ze wat eerder. Anders had ik 1 van de flessen een uurtje eerder gedaan. Als ze naar mijn moeder gaat moet ze er om 6 uur uit, dus dan kom ik automatisch op 22:00 uit voor de laatste fles.
Jesse begint ook vaak te huilen als ik hem om 2300 wakker maak maar ik vind hem nog te jong om van 1900 tot 7 te slapen