Timo zucht ontzettend overdreven en drinkt de fles met zijn ogen dicht hahaha. Ik vind het ook nog te lang om m na 19.00 de nacht in te laten gaan.
van 7 tot 7 vind ik ook nog te lang. Dat wordt toch ook afgeraden voor 4 maanden? Ons "dillemma" was dat ze vaak wakker werd rond 7 uur, dat is bij ons net de avondspits (en straks nog erger als ik ook werk). Dan moest ze nog in badje en de fles, iemand anders koken en met Sarah weg. Druk druk druk! Als ze die fles nou om 6 uur krijgt dan wachten we gewoon met de rest, kan ze rustig haar fles drinken e.d. en eten wij ook nog een beetje bijtijds. Daarnaast is voor mij 23:00 gewoon te laat. Ik heb een uur nodig om in te slapen, echt te weinig slaap kreeg ik! We moeten zelf nog wel een beetje in het ritme komen, maar het is toch wel heel prettig als die tijden wat gunstiger zijn.
IK vind dat dus ook een twijfelpunt. Ze is niet zo blij als ik haar rond 22 uur wakker maak. Aan de andere kant mag ze volgens mij intussen best naar 4 flessen, misschien moet ik toch dan de laatste voeding laten vallen. Van het weekend maar proberen denk ik. Net het gezin een email gestuurd waarin ik nog even duidelijk heb aangegeven waarom ik dus thuis blijf en dat ik begrijp dat het voor hun heel lastig is maar dus niet anders kan en dat ik morgen dus ook niet kom omdat ze nog steeds last heeft. Kleine hint gegeven onderaan door de opmerking dat het voor ons misschien niet te combineren is. Wat mij betreft hoeft dat gesprek morgen niet eens, tis voor mij duidelijk en dat kost alleen maar weer tijd. Weet niet wanneer ik de uitslag krijg, heb nog niet weggebracht dat doe ik strakjes na de fles van 14 uur zodat we daarna meteen even boodschapjes kunnen doen. Als het tenminste droog blijft want het trekt hier helemaal dicht en op buienradar zag het er ook niet best uit.
Drinken gaat sowieso bagger hier vind ik de laatste week zou het nog met zijn 12 weken sprong te maken hebben? Hij is gewoon irritant, draait met zijn hoofd van links naar rechts, pakt de fles met zijn hand, duwt hem weg ( terwijl hij echt nog honger heeft) gaat zitten kraaien en gorgelen met de melk, steekt zijn tong uit waardoor de speen dus ook uitgespuugd wordt, ik word er soms zo gek van we zitten zo minimaal een half uur aan de fles en of ik het nou op stand 1 doe of 2 het maakt geen fluit uit... Soms is het om te lachen maar 's morgens vroeg niet echt en 's avonds om 2300 ook niet als je lekker wilt slapen....
Berna, hier gaat het precies zo met drinken! normaal tukte Enzo de fles zo leeg, maar nu niet meer, hij spuugt de hele tijd de speen uit, duwt de fles weg en trekt kokhalsgezichtjes (nah ja!). Meneer heeft hier vanochtend gewoon weer tot 8.00 geslapen, dat is wel lekker hoor.
selmen moet ik ook wakker maken voor zijn laatste fles vind ook niet leuk, dat is dan gewoon 22 uur of 22,30 later wil niet , maar gebeurt welles hoor denk misschien word hij zo wakker maar meestal niet dus danmaar om22 uur wakker maken flesje geven en hij valt als blok weer in slaap , gelijk daarna zijn bedtje in
hahaha berna, moet er stiekum wel om lachen. Ymke doet ook wel moeilijk na de eerste slokjes. Er moet dan niet teveel om haar heen gebeuren. Ik heb ze op het KDV al succes gewenst met het flesje geven Rinaldo mag van mij bij de laatste fles ook niet de hele tijd door de slaapkamer lopen en liever ook niet praten hihi!
Berna en Anita: hier ook zo hoor, steeds de fles wegduwen en tong uitsteken...weet niet waar ze last van hebben. Tim pakt mijn hand waarmee ik de fles vast heb en duwt hem dan weg maar trek hem ook weer naar zijn mondje toe. Samama: jeetje dat is schrikken zeg. Tim krijgt zijn laatste fles om 20 uur, ligt dan rond 21 uur in bed en slaapt dan tot 8 uur (hij wordt tussen door tegenwoordig wel even wakker maar dan krijgt hij zijn speentje en slaapt weer rustig verder) Volgens mij geeft hij het wel aan als hij honger heeft dus ik maak me er niet zo druk om dat hij er 12 uur tussen laat zitten, hij is echt hollands welvaren dus komt echt niks tekort. Esther: wij zijn de laatste fles gaan vervroegen omdat we Tim steeds wakker moesten maken (zitten nu op 20 uur) en zo verwachten we dat de 5e fles er vanzelf een keer afgaat, hij krijgt dus nu om de 3 uur een fles en de 4e fles (rond 17 uur) krijgt hij 120+4) maar hij kan 210+7 nog niet hebben dus voorlopig zitten we nog op 5 om aan de hoeveelheid per dag te komen. Ik ga zometeen met Tim naar het inloopspreekuur van het cb hij krijst het af en toe uit en dan vooral als we aan zijn mondje zitten. Ik heb al zo vaak gevoeld en voel alleen maar bobbels op de plekken waar zijn hoektanden moeten komen maar dat lijkt me toch wel sterk dat die nu net als 1e zullen komen. Wel voel ik meer naar onderen op zijn kaak een hard puntje, ik heb geen idee of dat er langer zit maar laat er voor de zekerheid maar even naar kijken. Als meneer teminste op tijd wakker is....het is van 13 uur tot 13.30...zal ik hem anders toch maar wakker maken? (oei twijfels!)
San: Diva is een stoere meid. Ze huppelt lekker rond en gaat overal achteraan. Moet dr goed in de gaten houden, want schoenen zijn niet veilig. Terror vindt ze ook helemaal geweldig, maar hij haar nog niet geloof ik Net was ik haar kwijt, ligt ze in de wipstoel Zindelijk is ze natuurlijk nog niet, maar als de deur openstaat gaat ze wel naar buiten om te plassen en poepen Vind het alleen wel moeilijk om haar naar achteren te doen. We hebben daar een mooi hok voor haar gemaakt en ik doe haar nu zo overdag daar ook vaak in, omdat ze moet wennen aan het alleen zijn Maar dan gaat ze zitten janken hoor!
hmm citroentje zou wel kunnen die tandjes zeker in combi met de oorpijn.. ben benieuwd! o ben blij dat ik niet de enige ben die een irritant kind heeft met drinken. Ik zei vanmorgen ook al tegen het meisje op KDV succes met de fles duurt wel even maar vond ze helemaal niet erg kon ze ook even rustig zitten haha zit wat in natuurlijk ben aan het speuren voor goede wandel laarzen.. hiernaast zit een ANWB winkel straks uit werk maar even kijken
nou ben niet weggeweest met Tim, meneer ligt nog prinsheerlijk te slapen, het staat me altijd tegen als ik hem wakker moet maken. Maak morgen wel een afspraak bij de huisarts die kan ik om het slapen heen plannen.
Moest even wat sokken halen voor Marco in de stad, de 1e winkel die ik tegenkom is een kinderspeciaalzaak waar ze dus de hele collectie van "Lief lifestyle" verkopen, oei wat moet ik me dan inhouden zeg, ben wel ff binnen geweest om te kijken wat de "Stoer!"schoentjes kosten en een "Stoer!"petje, maar ik heb ze netjes teruggelegd. Heb deze maand al veel te veel geld uitgegeven. Dus ik kwam keurig thuis met 6 paar sokken voor 7 euro en verder niks, koopje toch?
San we hebben tot nu toe 1 afspraak gehad, haha. We moeten haar in ieder geval op haar rechter zij te slapen leggen, overdag als het onder toezicht is ( ze slaapt in de reiswieg beneden in de box, dus we lopen er vaak langs) Ik moet haar op dr rechterzij leggen met n speeltje voor dr neus, en qua vasthouden haar zo houden dat ze niet naar links kan kijken. Moet je zeggen dat het wel werkt hoor! Er wil hier iemand de fles, tot straks!
hee heel mijn verhaal weg! Nou even snel dan nog; Heb net een bloesje gekocht in de stad (ja ik weet het, ik zou thuis blijven...) in maatje 68, past het gewoon precies! Maar even ruilen dan, anders heeft ze er niks aan van het zomer. Ze heeft nu wel genoeg kleren. Was bij villa happ, leuke winkel! Oh, anita, waar was dat waar ze alles van lief lifestile hadden? Wil binnenkort een keer naar Kampen, daar hebben ze ook leuke babywinkels!
Guppie, wij hebben in Kampen nog maar 1 babyspeciaalzaak, maar dat is "Baby en kinderspeciaalzaak de Kleine ". Die zit gewoon op de oudestraat, niet aan de kant met de meeste winkels maar juist aan de andere kant, tegenover IJssalon "de Marena". Beneden in de winkel hebben ze alles van Lief! liggen.