Had ik al verteld dat Joey weer alles onder spuugd? vandaag zo erg de zijn slabbers het niet meer houden. moest denken aan berna want mijn neus zit verstopt dus kon het niet ruiken en dus geproeft. ZUUR! KA was al niet meer te bereiken dus morgen maar even bellen. Gelukkig krijgt hij nog Zantac dus pijn heeft hij niet, moesten do gaan stoppen met Zantac maar dat durf ik niet meer
hier ook zo hoor, steeds de fles wegduwen en tong uitsteken...weet niet waar ze last van hebben. Tim pakt mijn hand waarmee ik de fles vast heb en duwt hem dan weg maar trek hem ook weer naar zijn mondje toe nou heb even tekst van citroentje gekopierd want dat doet selmen percies zelfde hahah , en liefste ook in stilte , dochter praat best hard dus daar hebben we vaak woorden over , tijdens fles even mondtje dicht hij heeft vandaag beetje krampen ofzo hele tijd keunen in box en allen vastpakken is goed , of is dat sprongetje wat ze noemen ofzo? :x
Anita, alleen de kleine nog maar? Die bestaat al lang zeg! Is dat nog steeds zo'n leuke winkel? Roxy, wat vervelend! Is joey weer gaan spugen na het provoceren? Of spuugde hij daarvoor ook al?
daarvoor een beetje, toen provoceren, en toen hij weer opgeknapt was van het provoceren moest ik stoppen metDomperidon. heel langzaam werd het weer meer, maar dankzij de Zantac heeft hij geen "last" van het zuur. hij vind het vervelend maar huilt er niet bij. Joey lag lekker op de bank naast me toen ik aan het eten was en ik was aan het praten. Nou, meneer had babbels voor 10! Als ik wat zei brabbelde hij terug! Zo schattig!
leuk is dat brabbelen he! Ymke is sinds afgelopen weekend ook zo gaan brabbelen. Ik denk dat ze het springetje genomen heeft want ze slaapt weer goed. Niet te geloven hoe ze zich ontwikkelt heeft de afgelopen week!
ja echt geweldig en ook lachen met geluid! Maar kan niet zeggen dat ik iets van een sprongetje heb gemerkt! Ik ga er vandoor, tot morgen ik duik mijn theorieboeken in!
Linda: had je een foto gemaakt van Diva in de wipstoel? Ik moest wel lachen dat ik 't las. Heb je een uitlaatservice voor je honden of houden ze het lang op? roxy: hoe is het nu met joey? Samama: ik ga dat van dat speeltje proberen! Timo heeft zijn sprong duidelijk gehad. Vannochtend van 7.30 tot 9.30 geslapen. Om 11.30 er in en om 13.30 wakker. Om 15.00 erin (tussendoor in de wagen en in de box geslapen) en pas om 18.00 wakker! Nu ligt ie al vanaf 19.15 te slapen..... Mama is blij! Morgenochtend ga ik bij de ha laten testen of mijn ijzer goed is. Ben nog vaak moe.
Hier ook zo'n kletskousje, hele verhalen vertelt ze! Ook raar drinken, wat jullie omschrijven, gaat ze demonstratief zitten kokhalzen, terwijl ze best meer lust. Vanavond ben ik met haar in bad geweest,nou zalig hoor, lekker spetteren echt genieten! Berna, Acer, hou op schei uit! Ik baal zo van dat apparaat! Hij is vandaag weer opgehaald. Hopelijk zetten ze er een nieuw touchpad in! Zit nu op de laptop van hubbie, een HP, nou perfect ding! Linda, wat een scheetje jullie nieuwe aanwinst!
Hallo meiden, Hier na een drukke werkdag weer even tijd gevonden om achter de computer te kruipen. ONdertussen zit ik lekker Grey's a te kijken. Hubbie is voor zijn werk naar de andere kant van het land vandaag, dus ik moest het alleen doen. Wij moeten Fenna ook altijd wakker maken voor de laatste voeding. We kunnen idd best eens proberen om die wat eerder te gaan geven. Fenna zit nu op 180 + 6. Linda, nieuw hondje? Schattig! Anita, ik heb van mijn zusje ook een shirtje van lief gekregen. Roze gestreept met Eigenwijs erop. Zo leuk! Guppie, Fenna past ook al een aantal dingen mt. 68 (sommige verzuipt ze nog in hoor) Voor de zomer ga ik alles dan ook echt in 74 kopen. Villa happ is idd een erg leuke winkel. Heb er een paar weken geleden een super leuke roze bodywarmer gekocht. Berna, wandellaarzen? Is dat iets speciaals of zijn dat gewoon laarzen die lekker lopen? Roxy, lastig van dat spugen weer. Daar word je toch ook moedeloos van lijkt me. citroentje, meesa en marieke, Fenna heeft er gelukkig nog geen last van. Die drinkt rustig haar flesje op. Wel zie je haar echt met de dag meer doen/groeien. zo leuk.. nou, ik ga ff opruimen.
volgende keer hier ook gewoon weer HP Mijn lieve knulletje heeft het weer zo goed gedaan! Meisje kwam meteen naar me toe dat Jesse het zo goed doet. HIj heeft van kwart voor 8 tot half 11! geslapen toen flesje toen van 12 tot half 1 lekker in de hangmat daarna lief gespeeld en toen zijn ze naar buiten gegaan heeft Jesse van 1400 tot 16.15 heerlijk buiten in de wandelwagen gelegen en al die tijd geslapen. Rennende lawaaierige kinderen om hem heen deed hem allemaal niks haha! Maarrrr op KDV drinkt ie wel normaal! Hij doet er wel lang over maar geen ge-etter enzo en vanavond bij ons weer hommeles? nou ja zou bijna denken dat het aan ons ligt hij heeft net ook maar 120 cc op hij wilde echt niet nou ja dan vanavond maar wat weer. Hij is trouwens al wel een paar dagen ook goed verkouden. Echt veel hoesten en niezen misschien heeft het daar mee te maken? Rox vervelend van Joey zeg dat zuur elke keer pff
haha wat hoge waterdichte leren laarzen voor als ik met de hond op pad ga. Heb hele mooie gezien maar die zijn 300 euri
Dat zou ik nooit neerleggen Berna, maargoed ik ben nogal laks met mijn schoenen... Joey heeft een jengel avond, slapen in onze armen maar als hij 5 min in bed ligt is het gillen geblazen. incl 1 week telaat geboren is hij 11 weken, toch wel al een sprongetje? San, Joey spuugd weer veel en zuur, dus morgen de KA bellen. we waren de medicatie aan het afbouwen maar bij Joey is het gewoon de combi KMA/Reflux denk ik. nou ik ga naar bed, voor het geval Joey vannacht besluit nog een keer te komen. heb ik iig mijn slaap gepakt
Guppie, ja alleen de kleine nog, is wel een leuke zaak maar ook best wel klein. Ze hebben alle soorten merkkleding, dus is ook wel vrij prijzig. Roxy, echt balen dat Joey weer spuugd zeg! Berna, 300 euro pfff dat is echt veel voor 1 paar Hier trouwens ook een HP, bevalt prima.
Even kort, weer heel weinig tijd helaas....hopelijk morgen weer wat langer. Rox, veel sterkte gewenst met Joey. Hoop dat de k.a. je morgen kan helpen. Fijn dat hij er geen last van heeft iig. En dan bedoel ik in de zin van branden.. Morgen reageer ik even verder, ik ga een flesje maken en mn bed in. Rene moet morgen om 6.00 beginnen dus moet ik alleen 2 kids doen voor ik ga werken. Aankomend weekend ook... Heb iig al gekookt voor morgen, kan het hup zo de magnentron in! Slecht geslapen vannacht maar een lekker eerste werkdag gehad op de zaak, ik mag rustig opstarten deze week van mijn b.l. Lief he? Truste dames!
Hier een ACer...nog geen ellende mee gehad...ff afkloppen! Berna: lekker makkelijk jochie heb jij toch he! heerlijk hoor! en 300 euri voor een paar laarzen..pfff Anita: wat een schattige filmpjes van enzo op hyves! echt een droppie! Rox: wat balen dat joey weer zo spuugt! en zo zielig! en miss wel sprongetje ja! zou goed kunnen Hier ook een shirtje van lief! geel met stoer erop En romano drinkt wel normaal, maar heeft ook ontdekt dat ie met zijn handen de fles kan pakken
Die laarzen gaan wel 8 tot 10 jaar mee he haha zo ga vast bedje in neem flesje mee naar boven eerst even mijn favo soap kijken
lekker rox! weer een beetje bijgekomen dus... Hier eerst eens een half uurtje eerder geprobeerd gisteravond en het was kwart over 7 vanochtend dus das lekker he! romano pakt steeds links naar zijn oortje..die trekt ie er dan bijna vanaf maar hij lijkt geen pijn te hebben ofzo..dus zal waarschijnlijk geen ontsteking zijn dan toch?
Guppie; Ik had dat met een shirtje van Villa Happ. Het valt erg klein inderdaad. Nikita zit nu in maatje 56, sinds 1,5 week en dat shirtje is ook maatje 56. Nou ik kon hem mooi wegdoen want ze paste hem al niet meer. Ligt echt aan hun kleding hoor. Rox; Wat vervelend zeg dat Joey weer spuugd. Denk je eindelijk vooruitgang geboekt te hebben, gebeurt dat weer. San; Ja dat kan je doen met dat speeltje, en hem dan wel echt op zn zij leggen he. Wij konden nog een maand wachten met de fysio, maar ik had zoiets van; beter te vroeg dan te laat. Ik wil proberen te voorkomen dat ze een helmpje moet. Nikita brabbelt ook zo erg! En lachen met geluid inderdaad, echt helemaal geweldig! Ben zo druk met spelen met dr, dat ik het gewoon niet leuk vind als ze naar bed wil omdat ze moe is, hihi. Missme; Nikita grijpt ook vaak naar dr oortje, maar meestal vlak voor t slapen gaan, dat is voor haar een van de tekenen dat ze moe is. Vanmorgen kwam ze al om 05.30 uur terwijl het normaal 06.30 / 7.00 uur is, dus ik heb haar dr speentje gegeven, en aad moest nog een keer terug om hem weer te geven, maar tadaaa ineens was het 07.00 uur