Samama: hij doet het ook al als ie net uit bed komt, dan is ie een half uurtje wakker en ligt ie in de box bv... Ik ga het idd ff in de gaten houden, als ik merk dat ie last heeft ga ik wel naar de ha..hij is nog gewoon vrolijk dus zal wel meevallen... Lachen met geluid doet romano nog niet echt, wel kletsen en heeeeeeeeeeel veel kraaien haha
Weet iemand waar je lakensetjes voor de ledikant en eventueel waskussenhoezen kan bestellen op internet met het bb ruitje? Heb op de 9 maanden beurs een setje gekocht, maar ben helemaal verslaafd geworden van dat patroon, hihi. Deze hierboven is 50 euro, dat vind ik toch wel wat teveel van het goede Missme; stoere blouse hoor! Zou inderdaad het eventjes in de gaten houden, maar zolang hij er geen pijn aan heeft zal het wel niets bijzonders zijn, denk ik. Rox; Ja das waar, maarja ook wel vervelend voor Joey natuurlijk. Hoop dat het snel weer beter gaat!
San, geen idee waar je dat voor een leuke prijs kunt kopen. Weet wel dat KidzImpulz van die hoesjes heeft voor een voedingskussen waar je dan een poef van kunt maken zeg maar met die ruitjes. Rox, wat vervelend dat hij nu weer spuugt, hopelijk is het van korte duur. Ik schiet ook lekker op met de poepbuisjes. Kom gisterenmiddag bij de huisarts, moet het daar helemaal niet naartoe maar naar het lab. Waren ze vergeten te melden maar dat kon dan dus pas vanmorgen. Afijn mijn moeder moest daar toch in de buurt zijn vanmorgen dus die zou het even afgeven. Blijkt daar dat de gegevens van Emi niet door de arts zijn ingevuld, gelukkig weet mijn moeder adres enzo wel maar natuurlijk niet het verzekeringsnummer. Mijn moeder daar afgesproken dat ik dat dan even door zou bellen en dat was goed. Alleen je kunt het lab niet bellen, althans het nummer is niet bekend en staat bijvoorbeeld ook niet op hun website. Uiteindelijk is mijn vader nu het nummer maar gaan brengen naar het lab. Zucht wat een moeilijk gedoe.
inderdaad een gedoe Esther! ik heb net het ZH gebeld, als het goed is word ik vandaag nog terug gebeld! net boodschappen bij super gedaan, krijg ik 3 volle dierentuinkaartjes van een oudere dame! zo lief! Daarna op het kerkhof geweest, bloemen bij schoonmama gebracht , Joey thuis flesje gegeven en meneer ligt weer op bedje!
Jee missfrodo: pfff word je ook lijp van van zoiets he, idd een gedoe! Jee Rox: das zeker lief! en makkelijk Romano heeft vanochtend lekker weer vanhalf 9 tot 11 geslapen! tis lekker weer buiten he! maar gisteren al de stad in geweeest ga vandaag niet weer..miss beetje buiten in het zonnetje zitten, kan dat ook met de kleine als ik hem zijn jasje aan doe?
zo, net via marktplaats voor 30 euro een slinternieuwe baby bjorn draagzak op de kop getikt! Joey vind de minimonkey alleen nog leuk als hangmat namelijk
Valerie: als Romano er geen last van heeft is het niet erg maar houd het wel in gaten, Tim had toen een oorontsteking maar hij had ook pijn. Esther wat een gedoe zeg. Roxy: hopelijk belt het zh snel. wat is het hier rustig zeg.....hoefde helemaal niet veel bij te lezen. Tim is met een slaapmarathon bezig denk ik (om krachten te sparen voor het diplomazwemmen morgen hihi), gisteravond om 20 uur een fles en vanmorgen moest ik hem om 9 uur nog wakker maken! nu ligt hij ook alweer bijna 1 1/2 uur in bed! oh wordt net een beetje wakker, ik hoor gebrabbel uit de babyfoon komen......nou dat zijn vandaag weer 4 flesjes dan.
nou volgens mij is het een slaapdag dan! flesje gehad om 11 uur, half 1 geeuwen dus in bed gelegd en geen kik! haha vanochtend ook al 2 1/2 uur geslapen.. Ja citroentje: huilde tim echt als hij aan zijn oor pakte? het ziet wel rood achter zijn oor, maar dat is van het pakken denk ik..
hmmm ik weet niet, hij mocht niet van me maar misschien is ie wel stiekum gegaan...uit het raam.. zou dat nu al beginnen?
He grapjassen (roxanne en valerie), Tis hier wel rustig zeg, ik heb nu pauze. Vanochtend verslapen! Normaal komt Enzo om 7.00 ongeveer, maar vannacht was het 5.30, en marco's zijn wekker ging niet af dus werden we 7.15 wakker, balen! Ik moest haasten en vliegen. Enzo is vandaag voor het eerst bij mijn schoonmoeder, en het gaat hartstikke goed. Hij slaapt lekker, heeft zijn flesje leegegdronken, speelt vrolijk. Dat is ook weer een geruststelling. Vanavond als we hem ophalen gaan we daar eten, dat hebben we even goed geregeld . Op mijn werk is het echt megadruk dus het is zo half 6. Ik had wel een paar zeikerige klanten/patienten, pfff.... Valerie, ik hoop dat Romano niks ergs heeft, hou het maar goed in de gaten. Roxanne, al wat gehoord van de KA? Missfrodo, wat een gedoe zeg met de buisjes! Citroentje, Tim slaapt echt veel, goed zeg!
Hey Anita, Fijn dat de dag vliegt! Dat heb ik nou nooit als ik mij verslaap! En lekker geregeld bij je schoonouders eten! Vandaag het eerste dagje bij je schoonouders toch? Nee nog niets gehoord helaas!
Yep, 1e dagje bij mijn schoonmoeder, was wel zenuwachtig hoor, stom is dat! KDV vond ik geen probleem, maar mijn schoonmoeder wel, terwijl het echt een schat van een mens is. Nou ik moet alweer gaan, ga lopend naar mijn werk deze keer. Doeiiiiiiii