selmen slaapt ook best veel hoor , om de 3 uur flesje en dan slapen , maximaal een uur wakker en is hij weer moe , vandaag , om 1 uur geslapen tot 3 uur , heb maar naar kinderwagen gebracht moest dochter ophalen half 4 thuis en hij sliep nog steeds , rond half 5 wakker beetje lachen flesje , beetje spelen en toen weer slapen ik zit ook te denken misschien wat eerder fles geven want om 22 moet ik hem vaak gewoon wakker maken , hij drinkt dan half slapend ,en gaat daarna naar bed , en blijft slapen tot uur of 5 , nou ja omdat hij steeds 100 drinkt denk ik laat maar wakker worden om 5 uur maar het is toch niet echt leuk om steeds wakker te maken heb nog wat rijst van gisteren over , bak kroketje erbij hoezo ongezond , wat ik zei ik val toch al niet af blijf gewoon op 65,64 dus kan netzo goed af en toe wat lekkers nemen
Nou Esther, gelukkig is het niet meer zo erg als 4 weken geleden! Joey kreeg nog Zantac dus had hij geen "last"van het zuur. wel last maar niet in die mate dat het brandde zeg maar. Ben allang blij dat er goed naar mij geluisterd word! Morgen motilluim halen, die had ik vorige week terug gebracht aar de apotheek en krijg niets zonder recept. Vergeten aan de KA te vragen, HA was afwezig vandaag en vervangende HA was visite rijden tot 5 uur. daarna pas kon ik naar de HA post. nou, dan redden we het nog wel een avondje zonder hoor!
morgen ga ik beginnen met afvallen. Heb optimel control gekocht, werkt echt goed bij mij. 1,5 liter water drinken en thee zonder suiker en alleen wat lekkers in het weekend. Ben benieuwd!
Langzaam maar zeker gaat het dus steeds beter begrijp ik Rox en inderdaad fijn dat er nu wel steeds naat je geluisterd wordt. Kan me nog herinneren dat dat in het begin wel anders was.
klinkt goed roxy , succec , ga ik ook proberen , ik eet zwizo maar eens in de week ongezond ,en snoep echt niet veel , ja soms s'vonds craker wat salade erop dat is alles ,allen drink ik weinig water en dat moet ik dus nu wel goed opletten
poeh, nou echt wel Esther! Het helpt al zoveel als je het gevoel krijgt dat ze je willen helpen! Bovendien zitten de KA en ik op 1 lijn en dat scheelt ook. Dank meesa!
Oef wat had ik het moeilijk vanmorgen toen Rinaldo met Ymke vertrok. Mijn hart brak! De avond daarvoor ook al steeds tranen, maar 5 minuten nadat ze weg waren was het al goed. En wat heeeeeeeeeerlijk om weer te werken! Ik was een beetje in een sleur geraakt, maar voel me weer zo happy nu! Super ook om na zo'n dag weer met mijn meisje te knuffelen en lekker in bad te doen! Ben heel blij met mij beslissing om voorlopig even 2 dagen te gaan werken Jullie hebben wel veel gekletst!
Berna, fijn dat Jesse het zo goed doet! Samama, ik heb van dat ruitje een boxkleed! Van de jonge gezinnen beurs. Leuk spul he! Ymke slaapt ook veel hoor! Anita, ai verslapen! Lijkt me lastig met Enzo erbij. Fijn dat het werken zo lekker gaat...
Guppie: fijn dat het zo bevallen is! geloof ik graag dat het je goed doet om te werken! Pff mag ik wel zo opscheppen over dat ie zo goed slaapt vandaag...werd ie om 5 uur weer wakker, van half 6 tot 6 echt keihard gejankt en naar zijn oortje pakken! dus ik de HAP gebeld, maar we moesten niet langskomen! als het een oorontsteking was konden ze er niks aan doen en hij had geen koorts, dus maar een paracetamol geven! Maar als ik niet weet dat het een ontsteking is ga ik hem toch niet zomaar een paracetamol geven? een vriendin van me zei zijn het geen tandjes die door aan het komen zijn...hij kwijlt wel, dan pakken ze ook naar hun oortje toch? voor de rest is ie de hele dag vrolijk geweest, hij was zo moe gejankt en zag er zo zielig uit dat ik lekker zijn pyama aan heb gedaan, ff geknuffelt en naar bed...nu slaapt ie weer... Heb wel paracetamol in huis voor het geval het vannacht weer is ofzo. Moet ik morgen naar de ha gaan? citroentje tim heeft ook een oorontsteking gehad he? kunnen ze daar iets aan doen had hij koorts? Sorry voor het lange verhaal, maar als je iets niet weet kan je zo onzeker van worden he? pff
WAUW meiden, wat een berichten alweer. Samama, je kunt even kijken op www.s-factory.nl die hebben erg leuke. je kunt zelfs kiezen o je grote of kleine ruit wilt. Berna, 300 euro! Wauw.. Dan mogen ze ook wel een flink aan jaren mee gaan ja Roxy, succes met lijnen! Hier begint het op te schieten. Ben niet echt eer aan het lijnen, maar mijn broek zit iedere week een beetje ruimer. Guppie, lekker he, om weer even aan het werk te zijn! Had hetzelfde gevoel hoor.\ San, leuk zo'n fietskar! Missfrodo, Fijn zo'n oppasgezin. Al reactie gehad ondertussen? Anita, Verslapen.. Tja.. Kan gebeuren. Hier echt een mega drukke dag gehad. Ik heb bij randstad altijd op de onderdelen overheid & banken en een tijdje op zakelijke dienstverlening gezeten. Dan bemiddel je vooral hoger opgeleid en administratief personeel. Nu zit ik op een industrie/productie unit. Echt zo ontzettend vermoeiend. Heb gewoon mensen aan mijn bureau die NIET kunnen schrijven/geen nederlands kunnen praten etc. Daar kan ik nu echt niks mee. Of van die mensen die hun leven echt giga verkloot heben. Dan heb je daar een hartig gesprek mee, geef je ze nog een kans, mogen ze ergens full-time en voor langere tijd aan het werk en dan verkloten ze het WEER! Die kerel kwam gewoon niet opdagen. GRRRRRRRR.... Krijg hier wel de kriebels van. Ben dan ook stiekum wel naar een andere baan aan het kijken. Wil het liefst als accountmanager bij een andere uitzendorganisatie aan de gang, maar alleen als het een stap omhoog is qua organisatie. (dus geen adecco, start, tempo-team, vedior etc.) maar bijv. naar detacheringsbureau's oid. Sorry voor het lange aso verhaal hoor. Moest het echt ff kwijt..
Liza: dat is een behoorlijk verschil met je vorige taak. Kan me voorstellen dat je daar moe van wordt. Joey: dikke kus, arm ventje. Guppie: fijn dat het werken zo goed bevallen is!
Guppie, fijn dat het werken zo goed beviel! Missfrodo, heb je al wat gehoord? ben benieuwd of ze reageren. Lizab, wat een verschil qua taak zeg, lijkt me inderdaad wel vermoeiend. Roxy, je moet dus motilium gaan gebruiken? ik hoop dat dit echt goed gaat werken dan, of had je die ook al eerder gehad? San, gefeliciteerd met je fietskar! jeetje, ik heb een drukke dag gehad vandaag, iedereen had medicijnen nodig leek het wel. Ben ook ziekjes, lijkt wel buikgriep, we gingen Enzo ophalen en het eerste was ik deed wat de toiletpot van de binnenkant bekijken :x , gatsie! Heb maar 1 boterhammetje gegeten bij mijn schoonouders. Enzo heeft het perfect gedaan, veel geslapen! en alle flesjes leeggedronken.
Anita; beterschap. Wat goed van Enzo he. Volgens mij ben je beretrots! Ik heb onzettend zin om te fietsen met de kar, ben benieuwd wat Timo daar van vindt!
Ik kwam een oudleerling tegen en even staan kletsen. Het gesprek kwam erop dat Timo zo op mij lijkt. Zegt ze en ik zie dat hij net zo vrolijk is als u. Pubers kunnen zo lief zijn. Ik liep te stralen achter de wagen!
Anita, Joey heeft dat al eerder gehad en leek aan te slaan. Daarna werd het weer meer. toen af gaan bouwen en het word nog meer. Maar als dit niet werkt wat volgt daar dan op weet jij dat?
oo ik moet echt bijlezen maar wil ff op jou reageren guppie; lekker he weer werken en die tranen ik ken het zo goed! had ik ook... dit went snel hoor.. Jesse heeft een offday hij is zoo verkouden zo zielig en net had ie echt 15 min nodig om in slaap te komen ook de flessen drinkt ie niet helemaal leeg. Ik probeer er zo relaxt mogelijk mee om te gaan zal nog wel sprongetje zijn of door de verkoudheid hij krijgt natuurlijk weinig lucht met drinken ennnn deze supermama heeft net gespint! en de heeeele les volgehouden! ben trots op mezelf hihi had dit niet verwacht maar mijn hoofd is nog nooit zo rood geweest zelfs niet met persen geloof ik hahahah ik ga nu eerst plat op de bank hoop dat ik nog puf heb om bij te lezen zo hihi
Zo ben weer een beetje terug op Aarde haha. VAndaag wel lekker dagje gehad JEsse Senna en ik hebben heerlijk gewandeld, het was echt superweer. Jesse had lekker een petje op stond hem stoer. Fotot zet ik zo in het album. Mijn vriendin is nog ff op bezoek geweest, kleintje van anderhalf poeh das echt druk haha alleen maar in de gaten houden. Ze drukte Jesse ook vrij hard een speeltje in het gezicht toen moest JEsse wel even huilen maar gelukkig is ie nogal hard en was het na een paar sec ook weer over maar hij heeft wel een schram op zijn neusje nu Verder de ramen gewassen.. was ook echt nodig haha. Ik hoop dat Jesse's verkoudheid morgen minder is heb net wat Luuf gesmeerd en otrivin gesprayd. Roxy fijn dat Joey door heeft geslapen! Missfrodo dat is zeker gedoe zeg. zucht! Citroentje hoe laat moet Tim morgen? alvast heel veel succes! Anita fijn dat Enzo het goed doet! Samama hier ook een slaapkop hoor. Jesse slaapt van 8 tot 11 van 1300 tot 1500 van 1700 tot 18.30 en dan van 8 tot de volgende ochtend met nog een fles om 2300 Missfrodo wat stom dat je geen reactie hebt gehad! Beetje aso eigenlijk! Heb je nu wel een reactie gehad al? Succes met je kuur San. Ik had een ijzerkuur net na de bevalling erg fijn.. je ontlasting wordt harder en das niet zo prettig als je hechtingen nog pijn doen haha Valerie hoe is het nu? tandjes wel vroeg maar ja zou kunnen... Hmm Liza kan me voorstellen dat je erg baalt van dat soort mensen!
San: heb wel een foto gemaakt ja van Diva in de wipstoel. Zal hem binnenkort weleens hier op zetten. Op di en do ga ik trouwens tussen de middag naar huis om ze uit te laten (dat kan nu, met mn nieuwe baan zo dichtbij huis!) Op de andere dagen is er iemand hier in huis (ik, oma of Roy) Roxy: wat balen dat Joey weer spuugt! Wat zei de KA? Heb je eigenlijk een gastoudergezin gevonden? Dat heb ik ff gemist denk ik. MissFrodo: wat een gedoe allemaal! Meesa: 3 maanden alweer! Samama: Stef slaapt ook nog veel. Na iedere voeding nog steeds tot aan zn volgende voeding. Het langste wat ie op is, is 1,5 uur. Guppie: fijn dat het werken je weer beviel!
Hoi, wat is er met deze pagina aan de hand.... Dit is poging tig om wat neer te zetten hier Kom morgen weer, truste!