De babydoos vanavond opgehaald, nou dat ritje met de fiets had ook niet gehoeven.. En natuurlijk weer wat gekocht bij de Prenatal Zag zo'n leuk spijker tuinjurkje, maar heb het laten hangen, kom ik thuis zegt Mark ahh had toch meegenomen! En op pad geweest voor de Tommee Tippee, ben bij Etos, Da, Kruitvat en Prenatal geweest, nergens te vinden Roxy, fijn dat Joey lekker is gaan slapen, hij heeft mama gemist Berna, lekker zeg dat jesse het zo goed doet op het kdv! Dan zit je een stuk rustiger op je werk zeker?
ffies snel nog; Berna ik ben jonger hihi Marit, Ymke mag pas daten als ze 25 is van haar papa. Heb jij even geluk! valerie ik heb de friso extra niet met het cb overlegd. Hier werkt het goed als nachtvoeding. Overdag krijgt ze 1 schepje en de rest standaard. Roxy, ik denk dat ik ook wel weet wie je bedoelt. Laatst nog over geroddelt via PB! Marieke, heb wel andere dingen van tiny love, is leuk! Zag bij de bart smit een andere van FP van miracles en milestones voor 45 euri's. Zag er ook leuk uit! Ga gauw weer, film begint weer! Morgen weer lekker werken
Mm ja een baby gym, ik weet eigenlijk niet of dat nodig is? Wat denken jullie? Ik hou zelf niet zo heel erg van al dat speelgoed eigenlijk. Maar als ze er echt wat aan hebben vind ik het wel leuk. Foei Guppie mag niet roddelen Werkse morgen! Marit en Ymke, Amber mag pas uitgaan als ze 30 is van papa! Haha
Heey meiden, Ik reageer niet veel meer... ben namelijk erg druk! Hier gaat alles goed! Justin is nu 7kg en 60cm... gaat zo hard! Zal er ff een nieuwe foto er op zetten! Hoe is het verder hier allemaal? Ik hoop goed! Ik laat snel weer ff wat van me horen Liefs, Geraldine
Hoi meiden, Ik meld me ook maar weer eens ja heeeel lange tijd Met Dean gaat alles goed, hij is nu 60cm lang en weegt 5750 gram! Een behoorlijke inhaalgroei dus! (hij woog bij zijn geboorte op 1 december, met 31 weken 1295 gram en was 39,5cm) Alleen vind het CB zijn hoofdomtrek te groot! 43cm nu... Maar in mijn herinnering had hij altijd al een groot hoofd
Hoi TA en Geraldine leuk weer wat van jullie te horen, fijn dat de beebs zo goed groeien! Nou ik ga zo naar mijn werk, Papa en Jesse liggen nog heeerlijk te slapen.. gelukkig vannacht niet wakker geworden
Timo was vannochtend om 5.30 wakker..... Annelies: leuke foto! Valérie: ik heb een spiraal Gisteren de babydoos opgehaald, truitje voor Timo, 2 rompertjes en een zomerjasje maat 68, parasol voor aan de wagen, boodschappennetje, t-shirt en een broek voor mezelf. Vandaag komt een vriendin langs en vannavond de fietskar ophalen. Fijne dag allemaal! Berna: werk ze!
Anneliesje, ik ben ook niet zo van al dat speelgoed hoor. Heb ook nog steeds niet iets van een babygym gekocht, alhoewel ze wel heel graag met iets speelt dat boven haar hangt. Ik denk dat ik iets van hout ga kopen, dat vind ik dan weer wel leuk! Ymke was weer lekker vrolijk vanochtend, en ik had er dit keer niet zoveel moeite mee dat Rinaldo haar meenam. De combi is super op dit moment, al is 2 dagjes werken wel heel weinig (of ben ik nu aan het zeuren?).
Goedemorgen meiden! Luna heeft haar eerste prikjes gehad, gelukkig heeft ze er niet zo'n last van gehad. Ze weegt veder bijna 6 kilo en is 58cm Waar is mijn kleine meisje .... San jij had een vroegertje dus! Nou ga even aan de schoonmaak
Goedemorgen! ThunderAngel en Geraldine, leuk dat jullie er weer zijn! Thunder, Jesse-Dean heeft idd een flinke inhaalslag gemaakt zeg! Marieke, de gym is nu 79.95 en bij de mazzeldagen gaat er nog 20% af! dus dan komt ie rond 64 euro. Vind ik nog meevallen als je bekijkt wat hij eerst heeft gekost! Esther, heb jij de gym al binnen? Vandaag niets bijzonders te doen, lekker wandelen en de volle zegelkaarten brengen naar de Super. Joey ligt weer heerlijk te slapen, werd pas om 7.30 wakker!
Ontzettend irri! san: hoe gaat dat bij jou met je spiraal, geen last van? Rox: joey heeft lekker geslapen! Vivian: Luna is lekker gegroeid zeg...bijna 6 kilo! heerlijk hoor en gelukkig heeft ze weinig last van de prikjes! Guppie: is nie zeuren hoor, wil ook wel 3 dagen werken het liefst. ga ook de friso extra halen vandaag, en niet overleggen het is hetzelfde merk he dus Anneliesje: mooie foto! en die doos was idd geen ritje waard! maar is wel altijd leuk ff de prenatal in Nou hier was het vannacht weer 04.15 dat ie voor het eerst wakker werd! pfff om half 6 was het huilen maar hij pakte toch zijn teutje en later werd ie om half 8 wakker! hij slaapt zo onrustig! vanavond de friso extra proberen, lijkt me voor hem ook niet lekker steeds wakker worden toch?
Hebben jullie die oranje speen gezien voor het EK? Mike moet en zal hem hebben en kan niet wachten tot ik eind van de maand ga, dus moeten we moergende prenatal in. wat een straf zeg!
goedemorgen! Nou, hier was het een heeele vroege morgen Nikita had het om 05.00 uur wel weer gezien met slapen. Ik heb het nog kunnen rekken tot 05.45 uur maar daarna ging het niet meer en heb ik haar maar de fles gegeven. We zitten hier echt weer middenin het sprongetje hoor! Ze drinkt nu niet eens dr fles leeg, terwijl ze dat anders echt wel doet! En lekker knuffelen met mama vind ze nu heerlijk, normaal is het niet zo'n knuffelkont dus ik geniet er nu echt van, hihi. Die Etos babydoos stelde ook niks voor zeg, heb alleen het boek kind en gezondheid gekocht bij de hostess, die vond ik wel interessant. Vanmiddag komt de fysio weer voor Nikita, ben benieuwd wat ze nu weer gaat doen. Rox; Joey heeft lekker doorgeslapen zeg! Anneliesje; leuke foto! Vivian; Luna groeit ook lekker zeg! Missme; O dus jij had ook al zo'n heerlijk vroege ochtend
Roxy: volgens mij 5x. Check je verpakking van het eten anders. Doe je dan met 6 schepjes neem ik aan? Vivian: ja, het was vroeg........ Valérie: ik heb nu 4 weken spiraaltje en het inbrengen was een gek gevoel, maar voor de rest gaat het super. Ongesteldheid is veel minder. Wij weten nog niet of we een tweede willen en tot die ijd hou ik mijn spiraaltje in.