Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hier weer voor het eerst ongesteld geworden trouwens, het is weer gelijk alle sluizen open hier hahaha :)

San wel lekker dat je er minder vloeit, bij mij hielp het niks.

Wat een heerlijk weer trouwens!

2. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier een ochtend vol regelen; Die vrouw van dat gezin belt mij gisterenavond behoorlijk overspannen op. Ze had een advocaat ingeschakeld en ze vond het belachelijk en dat kon ik toch niet maken etc etc. Ik bleef supercool en redelijk waardoor ze natuurlijk nog geirriteerder raakte. Maar goed ze zei (schreeuwde) dat ze het gastouderburo al had ingelicht en dus een advocaat in de arm had genomen etc. IK heb vanmorgen meteen dat gastouderburo gebeld, dat wist van niks dus haar verhaal klopte al niet en een vriendin die advocaat is gesproken. Wat ze kunnen aanvechten is het contract, wat er niet is maar je kan stellen dat dat automatisch weer in werking is getreden toen ik weer begon. Dat betekent dat ze mij aan een opzegtermijn van 2 maanden kunnen houden en mij dus ook gewoon die 2 maanden moeten betalen. Of beide partijen besluiten de overeenkomst per direkt te verbreken en dan is niemand de ander iets verschuldigd.
    Heb har dus op aanraden van de mensen die ik vanmorgen gesproken had een email gestuurd, gewoon zakelijk, met die 2 opties en het verzoek om aar over te praten. Volgens mij is ze zwaar overspannen ofzo, hoe dan ook hier zit ik natuurlijk helemaal niet op te wachten.

Straks naar babymassage met Emi, heb besloten gewoon wel te gaan.
    De HA gaat mij straks even terugbellen over het voedselidee wat ik heb, CB vind dat ik even de uitslagen af moet wachten en het dan met de KA moet bespreken.

AnneLiesje, de grote Etos winkels en Babydump verkopen Tommee Tippee. En bij de Kinderwebwinkel kun je ze bestellen, is een aanrader trouwens snel en goed geleverd.

Roxy volgens mij 5 voedingen per dag dan.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dank meiden!

Volgens de verpakking van Nutramigen mag Joey al 4-5 voedingen van 200 ml, maar dat vind ik echt teveel in 1 keer!

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Rox das gelijk aan de Peptiverpakking en Emi krijgt dat dus ook al een tijdje 5 x per dag 200 totaal.
    Meestal gaat dat ook op behalve vanmorgen toen liet ze bijna 60 staan ipv het lege flesje of maximaal 30. Nou ja kan een keertje.

Net de vervangende HA gesproken en wat ik denk kan maar ze raadt mij wel aan om even de kweek af te wachten voordat ik van alles overhoop gooi qua voeding.

5. ProudMum

Denk dat ik het eerst verhoog naar 180 ivm spugen erbij he?

wanneer heb je de uitslag?

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    In stapjes is wel slim denk ik inderdaad Rox, ik ben toen begonnen met 6 x 150 + 5 en daarna dus naar 5 x 180 + 6.

Begin volgende week zou het bekend moeten zijn van de kweek.

7. ProudMum

k ga heel hard duimen voor jullie!

8. Niet meer actief

Missfrodo, gelukkig kunnen ze niks ergs tegen je beginnen dus met een advocaat, phew...
    Wat een reactie zeg, direct een advocaat inschakelen.
    Ik hoop dat je er snel vanaf komt zeg.

Thunderangel en geraldine, fijn dat het met jullie kids goed gaat.

samama en missme, jullie kindjes waren al vroeg wakker, Enzo ook vandaag om 5.00, dus ik luier gedaan (had alleen geplast) en speentje gegeven en toen sliep ie na een kwartiertje huilen weer verder. (ik stond al met een fles klaar, maar ben sneaky weer het bed in gekropen toen hij stil was en toen moest ik hem om 7.10 wakker maken)

Net even een zwangerschapstestje gedaan, voor de zekerheid omdat ik nog steeds zo misselijk ben (overgeven lukt niet, er komt niks, sorry meiden),
    maar gelukkig was die negatief, phew... moest er niet aan denken eigenlijk. (kon ook eigenlijk niet, pil werkt goed en ben hem niet vergeten en heb ook niet overgegeven/diarree gehad na inname, maar ja, you never know!)

De kilo's vliegen er nu wel af hoor, als je alleen leeft op thee, bouillion en crackertjes.

Ik heb een uurtje eerder vrij genomen dan hoeven we vanavond niet zo te stressen als we weggaan.
    ben nu om half 5 vrij.

9. ProudMum

hahahaha wat een opluchting zeker Anita!
    Veel plezier dit weekend!

Ik ga er vandoor, ik zit al vanaf vanmorgen vroeg in de klusherrie. Wonder boven wonder slaapt Joey er doorheen maar ik word er nu een beetje horendol van!

10. Niet meer actief

Tot volgende week dan maar weer!

11. ProudMum

nou zeg, Meneer ligt nog te slapen! Zal zeker de gemiste slaap van gisteren aan het inhalen zijn

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo, even vanaf mijn werk. Mis mijn meisje een beetje! Nu ik even niet met de leerlingen bezig ben denk ik er wel veel aan hoor.
    Gelukkig straks weer even afleiding en vanmiddag druk met de hond en boodschappen, dus de tijd zal snel gaan voor ik haar weer zie!

Valerie, ben benieuwd of de Friso extra voor Romano ook een oplossing is! Ik ben er erg tevreden over!

Roxy, wahaha, wij zagen die speen ook. Nou die komt er echt niet in, wij houden op z'n zachtst gezegd niet bepaald van voetbal.
    Je mag dan 5 flessen, maar dan helemaal niks meer extra. Daarom ben ik er nog voorzichtig mee. Kan me wel voorstellen dat je over wilt met die "kleine" eiwitten. Hoe zeg je dat eigenlijk?

Jeetje Anita, het zal toch...
    Dat van die kilo;s is dan weer een voordeel!

Boehoehoe iedereen is lekker pizza aan het eten! Ik ben echt sterk (positief denken ;))

13. ProudMum

hahaha guppie, ik laat Mike maar lekker met die speen! tis maar voor even ze liggen er toch zo weer uit!

Ik begin te merken dat Joey echt niet genoeg meer heeft aan 150+5. En door die kleinere eiwitten is het veel sneller verteerbaar inderdaad.

Vanavond op kraamvisite, Joey heeft er een vriendinnetje bij: Yenna. Hij is de enige jongen in onze vrienden groep.... dat word nog wat later hahaha

14. Writer

Writer Niet meer actief

zo dames kletskousen zeg , ik hou het niet bij , straks reager ik meer :)

wou even melden mij mannete vandaag om 7,30 kwam :D en niet eens voor melk maar had nachmerrie :cry: zo zielig huilend wakker , hubbie denkt dat in zijn droom zijn melk hebben afgepakt ofzo :)

dochter heeft weer vriendinetje te spelen hier , wel andere meisie hoor dan die van vorige keer :evil: deze is gewoon lief lekker kleien en tekenen zoals gewone kids doen ;)

ik was bij super en slaagroom taart was in aanbieding :) heb gekocht mar de helft gelijk in vierzer gezet , voor als een keer leuke visite heb , dus ga zeker voorzichttig doen ;)

15. ProudMum

hahaha meesa, de melk afgepakt!

Joey slaapt nog steeds, vond het zo eng dat ik maar even heb gekeken of hij ademde.

16. Writer

Writer Niet meer actief

whahahahha tja wat zou anders zo n'kleine over kunnen dromen dan nog eng :confused:

ahhhhh dat doe ik ook nog welles hoor , even chekken of alles goed gaat ,als lang slapen ;)

17. Niet meer actief

Oh ik check hier ook altijd! :)

Ik hoop het ook guppie: ga zo ff naar de drogist, bij de supermarkt hadden ze geen friso 1 extra alleen 2, die hebben ze toch wel in 1?

Dinsdag weer een soll.gesprek. dit keer bij een notariskantoor, voor 3 a 4 dagen per week. dus ben benieuwd

18. ProudMum

extra is er ook in 1. heb nog een half pak staan hier

19. Niet meer actief

thnx dan ga ik zo ff naar de drogist

20. ProudMum

Joey slaapt nog steeds!

Deel Deze Pagina