Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nou lekker toch rox! :)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou, ik ga hem nu wakker maken. het is ruim 4 uur na zijn flesje en ik moet echt boodschappen doen!

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo wij zijn weer terug van de babymassage.
    Emi vond het wel fijn geloof ik, ze keek haar ogen uit.
    In de emmer was helemaal leuk om te zien, had helaas geen camera bij me volgende keer maar foto maken.
    Ze was wel weer lekker bezig, eerst poept ze op de handdoek en vervolgens in de emmer :rolleyes:

Ik moest haar om 13 uur uit bed vissen en dus wakker maken, normaal slaapt ze tot 14 uur.
    Ze is al die tijd wakker geweest, heeft alleen een tijdje in de kinderwagen geslapen. Kwamen thuis was ze weer klaarwakker dus heeft ze nog even in de box gelegen, nu ligt ze in bed een beetje te mopperen.
    Je zou toch verwachten dat ze intussen wel wil slapen.

MissMe spannend dinsdag, ik ga morgen proefdraaien bij wat hopelijk mijn nieuwe werkgever wordt.
    Is die vorige sollicitatie niets geworden? Blijkbaar heb ik wat gemist.

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Esther, leuk baby massage, was hier alleen 's avonds, ja dan slaapt ze...
    Heb een Tommie Tippee fles van Lactatie deskundige mee gekregen. Maar helaas ook die wil ze niet. Mark probeert het morgen misschien van hem wel.

Guppie, houten speelgoed vind ik ook leuk!

Berna, bijna weer weekend! Lekker genieten van je mannen.

Missme, succes met sollicitaite

ROxy, Joey heeft echt wat in te halen zeg, slaapkoppie.

Vanochtend bij cb geweest, prikjes gehad. Amber weegt nu 6080gram en is 60 cm, goed gegroeit dus, zit nu precies op de middel lijn
    De ka vond Amber erg wijs uit dr oogjes kijken *mama is trots*
    We moeten wel meer oefenen met op dr buikje liggen, want ze vond dr schoudertjes een beetje slap..

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    AnneLiesje, is dit misschien een oplossing voor Amber:
    http://www.borstvoedingalmere.nl/Adirihandleiding.htm
    Hoop dat de Tommee Tippee fles wel werkt als je man hem geeft, dat schijnt ook vaak voor je komen omdat ze jou nu associeert met borstvoeding.
    Maf babymassage 'savonds, dan slapen als het goed is alle baby's toch. Hier is het normaal in de ochtend maar we hebben speciaal les in de middag omdat we dan met het hele clubje kunnen.
    Enne flinke meid al hoor die Amber, super!

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Aanbiedingennieuws:
    Vanaf maandag bij Etos de Huggies 3 halen 2 betalen en de Zwitsal Goedemorgen 25% goedkoper.

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Esther, ziet er apart uit die borst, zal het vanavond aan Mark laten zien.

Goeie van de Etos, heb alleen nog nooit Huggies gebruikt, maar zal wel niet veel schelen met pampers denk ik?

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Vind ze minstens net zo goed die Huggies.
    Ja maf ding he die borst, ik heb er toen ook naar gekeken, voelt heel zacht aan en wordt warm door de melk.

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik haal geen pampers meer! door de nutriton poept joey heel dun en huggies houd het tegen, terwijl de pampers dat niet deden

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hoi meiden
    ik ga vanavond alles bijlezen
    nu even eten en dan weer babyzwemmen alleen ik wilde Jesse nog een uurtje laten slapen maar ik hoor hem nog en half 6 gaan we haha als ie maar niet in slaap valt in het zwembad

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.365
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hallo dames,
    Hier ben ik dan ook weer eens.
    Ik heb 3 dagen met koorts op bed gelegen, zelfs mn man moest vrij nemen om voor Demi te zorgen, ik kon het niet. Nu knap ik langzaamaan weer een beetje op. Tis lang geleden dat ik zó ziek ben geweest. Godzijdank heeft Demi nergens last vanm, ik was zo bang dat ik haar zou aansteken..

Heb alles wel gelezen maar nog niet de puf om te reageren, sorry dames, dat komt later wel weer hoor.
    Fijn weekend!

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Veel plezier Berna!

Ik realiseer me net dat ik ongeveer een jaar geleden vor het laatst ongesteld ben geweest!
    Amber is rond 20 april verwekt!

13. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Anneliesje, ik ben ook een jar geleden (1 april) voor het laatst ongesteld geweest. Ik geef ook nog steeds fulltime BV vandaar wellicht dat ik nog niet ongesteld ben.
    Mooie foto van jou en Amber!
    Hazel wil ook geen afgekolfde melk van het flesje drinken. Maar wat nu wel enigszins lukt is met de rubberen speen van chicco. De spenen van avent zijn veel te hard. Tommee Tippee heb ik voorlopig nog niet gekocht, eerst maar proberen met de flessen die ik heb.

Sinds gisteren duimt Hazel zichzelf in slaap.

14. Niet meer actief

Esther: van die andere sollicitatie heb ik helemaal niks gehoord! dus zal wel niet aangenomen zijn? :( zou ik dan ook helemaal geen trek in hebben meer, je kan toch op zijn minst laten weten dat ik het niet ben geworden...ach ja! dinsdag de volgende en trouwens vanmiddag ook weer gebeld en woensdag nog een gesprek! dus komt helemaal goed..
    Jij veel succes morgen! leuk hoor, hoop dat het bevalt van beide kanten! en wat ontzettend lullig van die familie zeg om er een advocaat op te zetten echt belachelijk!

Berna: veel plezier!lekker zwemmen met jesse

Nou wat een drama om friso extra te vinden zeg! heb het nu dus nog niet, ben bij de jumbo, kruidvat, etos, trekpleister en de apotheek geweest en nergens dus! schijnbaar is er iets met de levering, maar bij de apotheek konden ze hem wel bestellen, dus als het goed is heb ik morgen rond 11 uur friso extra :rolleyes: je zal maar friso extra als standaard voeding geven en het zou op zijn...lekker dan...

15. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Zo, wat is hier alweer veel gekletst zeg!

Ik zit ff in een dipje; mijn nieuwe werk gaat gelukkig prima, en het bevalt echt super tot nu toe. Leuke collega's ook (alleen maar mannen :) )

Met Dean gaat het ook heel goed, van de week naar de poli in Utrecht teruggeweest voor controle, en ook daar waren ze zeer tevreden!

Nu het slechte nieuws: de vader van Dean zit dus in de gevangenis... en echt niet voor een licht vergrijp. Volgende week donderdag komt hij voor. Mocht hetgeen waarvan hij verdacht word, waar zijn, dan kan ik niet meer toestaan dat hij Dean ooit nog ziet! (ja, zo ernstig is het)

Compleet klote dus ! :(

16. Niet meer actief

Jee TA: schiet lekker op dan! waren jullie nog wel samen? (gemist sorry) Kan me goed voorstellen dat je niet wilt dat hij Dean nog ziet dan! niet echt een lekker voorbeeld... :(

17. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Nee, we waren niet samen meer... tijdens de zwangerschap het contact verbroken tot na de geboorte van Dean.

We zagen elkaar daarna voor Dean, omdat ik hem niet het recht wil ontnemen zijn kind te zien, en hij was oprecht veranderd (ik = STOMME KOE :confused: )

Ik had het al lang kunnen zien aankomen... :rolleyes:
    Afspraken niet nakomen, vreemde smoesjes waarom hij niet kwam opdagen... de laatste afspraak was hij niet nagekomen. Ben kwaad naar huis gegaan met Deantje, en nog geen 2dgn later staat de politie 's avonds op de stoep...of ik wil meekomen. Was niet verdacht ofzo, maar ze wilden me wat vragen. En toen kreeg ik dus een vragenlijst over me heen waar ik helemaal naar van werd (en geëmotioneerd).
    Of hij in staat zou zijn (mijns insziens) tot dit en dat en zus en zo... en helaas heb ik alles (uit eigen ervaring) met JA kunnen beantwoorden...voel me zo ontzettend kut! Ik gun Dean zoooo graag een goede vader, die er voor hem is, eerlijk en oprecht is... :cry: :cry: :cry: :cry:

18. Niet meer actief

Nou als jij al die vragen met ja heb kunnen beantwoorden denk ik dat je niet eens moet wachten of het waar is.lijkt me zoiezo al niet zo'n goeie vader! soms is het beter zonder vader dan met he! Dus misschien is Dean wel beter af zonder vader...dan met zo'n vader?

19. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Je hebt gelijk ja.

Donderdag komt hij voor, maar mij is al gevraagd om later (dus niet donderdag) eventueel te getuigen tegen hem!

Hoe leg ik Dean ooit uit dat ik tegen zijn vader getuigd heb in de rechtszaal...

Aan de andere kant: ik voel ook wel dat ik het moet doen, als een soort plicht, al is het voor de slachtoffers :'(

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jeetje Thunder... Laatst poste je nog dat je misschien toch gevoelens voor hem had, in dat huisvestingstopic. Kan me voorstellen dat je je belazerd voelt!

Ben zoooooo moe! Sporten was een hel, maar zo lekker!
    Heb al de hele dag zere ogen, hooikoorts? Of is dat te vroeg.

Daarnaast nog zitten filosoferen met Rinaldo. We willen allebei "iets" anders, maar of we dat samen willen of apart weten we niet en Rinaldo weet ook niet goed wat hij wil eigenlijk. Lastig die dingen, we zijn allebei zo oplossingsgericht, maar hier heb je niet zo snel een antwoord op!

Deel Deze Pagina