Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja, inderdaad, behoorlijk...

En natuurlijk voel ik iets voor hem, hij is de vader van mijn kind, we zijn niet voor niets ruim 2jr bij elkaar geweest...maar wat ik nu voel is slechts walging, walging om wat hij gedaan heeft...want ik geloof het wel. En dat zegt eigenlijk al genoeg.

Hij belde me vanochtend ook vanuit Arnhem (daar zit hij in de gevangenis), hij heeft dus half toegegeven wat hij gedaan heeft, máár de slachtoffers hadden dit en dat gezegd dus dacht hij dat...nou ja je kent het wel :(

@all
    Nu even over de hoofdomtrek, die van Dean is 43cm. Voor een prematuur zou dit te groot zijn, maar idd het CB heeft altijd wat te zeuren ;)

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Mamalou sterkte 8)

Hier heerst er rust, rust en nog eens rust.... :D Allebei de kids zijn uit logeren geweest ga ze straks weer ophalen. Mama is gisteren heerlijk weg geweest lekker hoor en niet helemaal onbelangrijk heerlijk uitgeslapen haha. Luna doet het perfect bij mijn schoonzus dus daar ben ik heel blij mee maar goed ik ga me toch maar snel douchen en aankleden ik mis ze! Fijne dag meiden!

3. Niet meer actief

vivian: lekker! heerlijk uitgerust dus!

Marlou: sterkte! plak hem anders maar achter het behang ;)

Pfff hier echt stad en land afgezocht voor friso extra! blijbaar is er dus een productiefout en word die niet geleverd door friso! alles in de buurt afgebeld en als het goed is heb ik er nu 1 en hebben zehem voor me weg gezet! straks ff halen, kan nog wel 2 weken duren voor hij weer normaal leverbaar is! gelukkig gebruik ik hem niet standaard zeg...

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goeiemorgen! Ik heb heerlijk uitgeslapen tot half 11! Ymke was pas om 8 uur wakker en ligt nu nog lekker te knorren!

Valerie, met iets anders bedoel ik qua werk ;)
    Maar komt wel goed hoor, het is goed om vooruit te blijven kijken!

Anneliesje met het kolven komt het vast goed! Je bent al zo lang bezig joh, beetje vertrouwen hebben in je zelf hoor! Ik neem mijn petje af voor je, echt knap!

Thunder, sterkte met de situatie hoor! Welke beslissing je ook neemt, als ie weloverwogen is, is het altijd de goede!
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is. Je wilt toch een vader voor je kind. Ymke heeft 2 rottige grootouders, terwijl ik ergens wel wil dat ze 2 opa's en oma's heeft, weet ik dat die mensen niet goed voor haar zijn.
    It's a big struggle!

Ymke is trouwens ook verkouden. Heb een ui naast haar bed gezet, net als vroeger hahaha! Het helpt wel want haar neusje is al open!

5. Niet meer actief

oh guppie haha :oops: nou ja! het is idd goed om vooruit te blijven kijken, en gewoon proberen als je iets leuks ziet! beetje verandering en afwisseling is af en toe wel eens nodig he! :D

6. Niet meer actief

Mijn laptop is weer terug, maar of het nou beter is?!
    Pfff, zo'n raar touchpad, ik kan er niet echt aan wennen....
    Maar weer even proberen en als het nou weer niet gaat, gaan we kijken of we de koop terug kunnen draaien. Maar ben bang dat ik er vet bij in ga schieten :cry:

Watsgeburt met Marije? Al een tijd nix 'gehoord' van haar....

Heb gister trouwens zwemluiers gekocht, nu maar eens kijken wanneer we met haar gaan zwemmen.
    Ik zit nog steeds te dubben over het chloorwater, en ben bang dat ze last van haar oortjes gaat krijgen.

marlou, klinkt als niet relaxed zeg! Suc6!

Missme, wat een gedoe zeg met die Friso, als ze er zijn maar ff voorraadje inslaan he.

Hier regent het alweer, blergh!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, volgens mij heeft Marije niet zoveel zin om hier vaak te komen. Ze houdt op hyves wel haar blog bij, dus ik denk niet dat er "iets" is.

Mamasu post nog wel op zwangerschapspagina, maar ook niet meer hier...

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemiddag!

Thunder, sterkte meis!

Mamalou, Joey zet zich met zijn voetjes af in bad en knalt dan met zijn kop tegen het badje aan. spetteren en trappelen vind hij ook geweldig!

Marieke, op de site staat hij voor 79.95 bij prenatal en bij Neckermann ook. Maar was vandaag bij Prenatal en geen spenen en ook geen Gym! kwam dus voor niks!

9. Niet meer actief

jaaaa ik heb mijn friso extra! volgens mij de allerlaatste in heel zeeuws vlaanderen hahaha

10. ProudMum

Vreemd Valerie, hier in de supermarkt stond het vak nog vol

11. Niet meer actief

Echt? ook nr 1? 2 hadden ze wel overal maar 1 niet

12. ProudMum

ja eerlijk!

13. Niet meer actief

das wel heel vreemd ja overal zeiden ze dat ze niet konden leveren... ach ja heb er nu een en doe alleen de laatste fles, dus doe er wel ff mee

14. ProudMum

maar ligt er misschien ook aan hoeveel het er hier gebruiken denk ik.

15. Niet meer actief

ze zeiden dat het vanuit de fabriek was dus weet het ook niet...

16. ProudMum

Ach, je hebt het gelukkig!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Valerie, ik heb ook een keer in de supermarkt op zaterdagavond staan balen, maar toen hadden ze achter nog een pak.

Vaak hebben ze bij de apotheek ook alle soorten zuigelingenvoeding op voorraad!

18. Niet meer actief

ja was ook bij apotheken geweest, ook in andere gemeentes, maar echt nergens haha heb wel een half uur zitten bellen

Maar ik heb het idd!

19. ProudMum

Morgen weer zwemmen met Joey!

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    lekker hoor Roxy!

Onze buren zijn in de tuin bezig, bah ik baal daarvan. Het zijn lieve mensen hoor, maar ze zijn zo perfect burgelijk. Er gaat een godsvermogen aan planten de tuin in en het moet allemaal spik en span. Onze tuin lijkt op een vuilstort vergeleken met die van hun. Bah, voel me zo slecht vergeleken bij hen...
    Hoewel ik toch bewust kies om niet al mijn vrije tijd te gaan sloven in huis en tuin om het zo spik en span te hebben. Het huis is altijd netjes, maar de tuin schiet er gewoon bij in. En dat terwijl Rinaldo morgen in de tuin gaat werken, het zal altijd minder zijn vergeleken bij hun perfecte stukje grond.
    En dan ook nog elke maandagmorgen uitgebreid de auto poetsen. Wil ik nou ook zo zijn? Waarom voel ik me nou zo?

Deel Deze Pagina