Hallo! Nou zwemmen was weer super gisteren. Weer 2x onder water en het deed hem niks. Hij heeft veel lol gehad zag hem de hele tijd lachen erg leuk! Wel nog erg verkouden en gisteren slecht gedronken waardoor hij om 4 uur kwam vannacht pff das wel weer zwaar als je dat niet meer gewend bent.. gelukkig na zo'n 50 cc gedronken te hebben ging hij slapen. Vandaag gaan de flessen weer wat beter. Heb ook even met hem in de badkamer gestaan met de douche aan zodat hij even kon stomen. Straks komt zijn vriendje op bezoek dus dat is gezellg. Hij ligt nu in de wagen te slapen nog na de wandeling van 12 uur dus ik heb lekker hele huis schoon kunnen maken maar wacht nu dat ie wakker wordt dat ik beneden kan stofzuigen voor de visite komt haha. Guppie lekker gesport lees ik, ik ook gisteren. Was deze week weer 3 ons kwijt gaat langzaam maar het gaat er wel af! hmm ik ga ook maar eens een ui onder JEsse zijn bed leggen haha OO Marlou mike in de peuterpubertijd? Vivian lekker zeg ff uitslapen hihi! HIer is 8 uur tegenwoodig al uitslapen haha zo ben weer bijgelezen hier!
Misschien baal je er van omdat jij denkt dat dat zo hoort te zijn? en dat jullie niet zo perfectionistisch zijn? maak je er niet al te druk om meid! iedereen is anders! als het voor jullie goed is is het goed toch? en het is niet minder dan hun, maar gewoon anders! en ook al is de tuin niet perfect, jullie zijn er echt niet slechter om hoor Trouwens wat betreft die extra moet ik dan vanavond gelijk een hele fles friso extra geven of moet ik beginnen met half/half ofzo?
berna: fijn dat jesse het zo leuk vond! lijkt me ook super om te zien dat ie er lol in heeft, wel zielig dat ie nog zo verkouden is!
Valerie je hebt gelijk hoor. Weet wel dat ik niet zo stom moet doen en dat ik wel iets beters te doen heb dan die stomme tuin. Heb toch de benedenboel en de badkamer gedaan. Nog ergens goed voor ook, dat inperfecte gevoel! Berna, wat een scheet zeg! Leuke kleertjes ook!
Meiden even snel een vraagje; welke maat luiers hebben jullie voor je kleintje? Ik heb nu nog maatje 2, maar ben in twijfel of ze te krap worden. Heb haar net een maatje 3 pampers active fit aangedaan, en die lijken me prettiger zitten.....
Joey is ruim 5,5 kilo en zit al 2 weken op maatje 3 van huggies. als jij ze prettiger vind zitten zou ik nikita lekker nr 3 geven
hoi meiden hoe is het allemaal? lekker geniete van zon? hier lekker gewandeld naar super , daar gratis suikerspin ,niet voor mij hoor dochter luste wel een berna wat mooie ventje heb je zeg echt liefie hoor ik kijk nooit naar welke maat luier altijd naar kilo ,en selmen is boven de 5 en half dus heeft van van 4 tot 10 kilo dat zou maat 3 zijn? guppie als ergens ga waar super netjes is wil ik ook graag haha , bij mij thuis ook meestal alles netjes maar als bij anderen zie dat geen stofje te zien is denk ik mmmmmm wat ben ik vies :x maar ja als hele dag allen met schoonmaken bezig ben zal ik wel kapot zijn , kids alles zijn hele werk en dagelijk schoonmaak ook best veel werk , nu boven zou ook wat netter kunnen allemaal maar heb nu echt geen zin en puf voor mama van een kindtje op dochters klas is helemaal verliefd op selmen elke keer zien ,zij naar hem kijken stralen helemaal en wil hem graag vast houden en dat mag best ze zou ook graag willen oppassen als ik dat wil haha lief he
Valerie, je kan gewoon de hele fles extra geven hoor! Als hij het niet opdrinkt kan je 1 of 2 schepjes standaard doen. Ymke krijgt overdag 1 schepje extra en 's avonds 5. Samama, hier ook een week nu maatje 3. Maatje 2 kan ook nog wel, maar huggies heeft andere kilo's volgens mij.
Oke dus dat kan eigenlijk geen kwaad, dat ie er eerst aan moet wenne? hij krijgt nu 150+5 rox! Samama: hier nog maatje 2 maar romano zit net over de 5 kilo dus vandaar Guppie: heeft het idd toch nog ergens nut voor gehad hahaha Heb een zwembroekje gekocht net bij de hema! zo schattig en een setje voor mezelf
ikzelf zou eerst half half doen persoonlijk. maar dat is meer omdat Joey zo heftig op alles reageerde. Romano heeft bijna geen krampjes toch?
Niet meer maar die heeft ie wel gehad...misschien probeer ik bij de fles van 7 uur wel eerst 2 schepjes ofzo
Toen ik overstapte op Friso heb ik daar wel iets van gemerkt, iets meer krampjes. De samenstelling van standaard en extra is bijna hetzelfde, het enige verschil is het rijstzetmeel. Je kan dus meteen overstappen. Als hij krampjes krijgt zou hij niet tegen het rijstzetmeel kunnen, en dan kan je helemaal geen extra geven. Maar dat zal zeer weinig voorkomen, iig niet bij kindjes zonder allergieen.
berna: mooie foto's! guppie: kijk, ben je er weer even van af van de badkamer en beneden! En net wat je zegt je hebt wel wat beters te doen dan de tuin, bv lekker genieten van je meisje! Timo krijgt nu 6 schepjes en dan 160 cc, gaat meestal op en meneer is meer tevreden! Alleen nu kwam ie vannacht om 4.30... Iemand tips? Laatste fles was om 22.30. Even een vraagje voor de sporters onder ons: hoe snel was je conditie weer op peil en hoe deed je dat? Ik sport nu 1x in de week maar heb een knalrood hoofd en dan doe ik alleen maar BBB. Ik wil dolgraag weer steppen, maar volgens mij lig ik straks op apegapen!
Ja, we hebben een babygym gekocht, van Tinylove Dit is 'm: Marit keek haar ogen uit toen ze eronder/erop lag.... Leuk is ie he 8) Die van Fisherprice is bij prenatal 89,99 volgens het magazine. Vonden we ook met 20% korting iets te duur. Berna, leuke foto's zeg van je mannetje 8) Jammer dat Marije hier niet meer post! Maar kan me dat ook wel ergens voorstellen....