zo heb net alles terug gelezen maar reageer even niet op iedereen. Tim heeft vanmorgen weer een krijsmomentje gehad, heb dentinox op zijn tandvlees gedaan en daarop kalmeerde hij, denk dus toch dat er tandjes aan zitten te komen. Hij zit nu echt op 4 flessen van 210+7 en dat gaat goed, hij slaapt nog steeds van 20 uur tot 8 uur. Verder doet hij het nog steeds erg goed en is hij afgelopen vrijdagavond weer gaan logeren omdat zijn papa en ik die dag 10 jaar bij elkaar waren dus dat hebben we even gevierd! Dinsdag weer naar het cb dan krijgt hij zijn 3e prikken alweer. EN vandaag 4 maanden!
Roxy, ik ga ook weer voor pampers. Ymke poept 1 keer per 2 dagen heel flink en heb nu al 2 keer vieze rompers. Bij pampers gebeurt dat niet. Citroentje, gefeliciteerd met Tim zijn 4 maanden! Echt een grote vent al, en ook al tandjes. Arm jochie, zielig is dat! Wij zijn 19 mei 2 jaar getrouwd en hebben voor 20 mei kaartjes voor Claudia de Breij. Denk dat ik mijn moeder vraag of ze dinsdag tot 's avonds laat mag blijven, kunnen we eerst uit eten. vind het idee wel moeilijk, laat staan dat ze blijft slapen! Ik heb een topic over de bloom kinderstoel bij babyuitzet geplaatst en daar 2 negatieve reakties. De stoel zou er goedkoop uitzien en niet stevig. Daar word ik echt niet blij van! Binnenkort maar eens kijken, hij is bij prenatal niet te koop, dus moeten we naar Harderwijk. En de tuin is weer netjes! Ik heb zelfs nog geholpen
Timo krijgt nu 6 schepjes en dan 160 cc, gaat meestal op en meneer is meer tevreden! Alleen nu kwam ie vannacht om 4.30... Iemand tips? Laatste fles was om 22.30. Even een vraagje voor de sporters onder ons: hoe snel was je conditie weer op peil en hoe deed je dat? Ik sport nu 1x in de week maar heb een knalrood hoofd en dan doe ik alleen maar BBB. Ik wil dolgraag weer steppen, maar volgens mij lig ik straks op apegapen! _________________ Ik plak mijn tekst nog een keertje, had een paar vragen nl. Marije: jammer hoor, maar begrijpelijk. Zelf merk ik dat ik minder vaak kijk, maar ik vind het nog steeds gezellig.
Tim van harte met je 4 maanden! San waarom 160 cc met 6 scheppen en niet 180 cc met 6 scheppen? Conditie is nog niet optimaal maar kan dus wel uur spinning weer volhouden valt me niks tegen hoe snel het weer opbouwt Missfrodo van harte!
Weet je wat het is hier (voor mij dan), het gaat vaak over 'problemen' met flesjes, slapen, kdv en weer werken en daar kan ik niet echt over meekletsen. Omdat dat voor mij helemaal niet leeft. Als ik vertel over ft mama zijn krijg ik weinig respons hier. En dat snap ik ook wel, maar dat leeft voor mij. En als ik dan niet reageer op jullie voel ik me weer *(^^&&, omdat het dan allemaal erg ego wordt, Marit kan dit, en dat en nog ff een fotootje. En dat vind ik dan ook weer niet leuk overkomen. Hoewel ik graag wil opscheppen hoor Dus, wat ik wil zeggen, is dat ik het best gezellig vind hier, maar dat ik gewoon niet altijd weet wat te zeggen. Het is dus een dubbel gevoel!
San, niet lullig bedoelt hoor, maar heel veel baby tjes slapen nog niet door en hebben echt nog een voeding 's nachts nodig! Marije, jammer, maar heel begrijpelijk, heel veel geluk met Sten. Guppie, blijf maar gezellig kletsen hoor! Wat een mooie baby gym, waar heb je die vandaan? Ik ben ook op zoek naar zoiets. Berna, wat een mooi kereltje! Marieke, ik heb dat ook wel een beetje, maar ben tegelijkertijd ook erg nieuwsgierig hoe het met iedereen hier en alle kindjes gaat. Poeh, morgen weer werken na 4.5 maand! Dat zal wel ff tegenvallen. Om 6uur op denk ik.
Marieke, dat ken ik, ik heb al helemaal niets met flesjes en hoeveel heden! En heb in heel veel dingen een hele andere manier van denken dan de meeste van jullie, maar ik reageer gewoon niet op die dingetjes en pik er voor mezelf uit wat ik wel belangrijk vind! En ft mama zijn, ik zou het ook zo graag willen, maar financieel gezien is dat echt niet haalbaar voor ons helaas! Ga waarschijnlijk wel 2 ipv 3 dagen werken.
Berna: Timo drinkt zijn flessen niet altijd leeg en als ie teveel drinkt geeft ie onwijs (zurig) terug. Hij is te bescheiden om uit zichzelf te stoppen met drinken. Ik eet vaak ook meer dan dat er in mijn maag past en dan heb ik een paar uur onwijse buikpijn.... Marieke: 'ego'verhalen vind ik juist leuk om te lezen, soms weet ik ook niks te reageren maar is het wel leuk om te lezen wat een andere mama meemaakt. Dus wat mij betreft spammen en opscheppen over Marit! Anneliesje: Timo slaapt al vanaf de bevalling van 23.00 tot 7.00. dit mag van het Cb. Dus dit slaapgedrag is voor mij nieuw.
Ik vind het ook heerlijk om te lezen hoe het met de andere mama's vergaat! Dus FT mama's lekker spammen! Ok, ik weet dat ik niet zoveel reageer op alles en iedereen maar ik ben al blij als ik bij kan lezen, laat staan om wat te posten. Ik bedoel het niet slecht, ik zou heel graag willen maar het gaat gewoon niet. Guppie, op zich gaan de huggies wel, alleen als je naar maat 3 kijkt wat tot 9 kilo is vind ik ze niet lekker zitten bij Joey. ze vallen heel klein. Bovendien zijn Pampers overal te krijgen, ik heb in 2 winkels pas Huggies gezien. San, Joey slaapt ook pas 2 weken door. en heeft ook nog wel eens een nacht dat hij tussendoor komt. schijnt heel normaal te zijn hoor! Marieke en Guppie, leuke gyms meiden!. AnneLiesje, 2 dagen lijkt mij ook lekker maar aangezien we een huisje willen kopen moet ik er wel 3 werken helaas. Esther, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
hey meiden heb even op de bank met selmen geslapen , dochter dacht leuk dus bleef hele tijd kids spelletjes te doen op pc ,nu dacht jonge dame aan de kant hoor zo veel mag je niet aan pc hangen straks is ze ook al verslaafd netals mammie ik reageer ook niet op iedereen , moet toch niet erg zijn? we zijn allemaal jonge mam's bedoel dan verse mama die niet veel tijd hebben dus neem aan dat iedereen wel begrijpt , reageer meestal op dingen die leuk,blangerijk,steun , foto's enzo zoooo ga ook op andere forum ,afvallen,vriendinnen,kids , dus als overal moet reageren zal ik alles thuis moeten laten staan en dat is niet de bedoeling he leuke spul guppie heb je gekocht ,ze zal zeker heel wat te beleven daar onder jesse nu al bezig met voetbaltraining hahahah die begint wel erg vroeg maar zo leuk he om te zien hoe goed hij kan trappen we gebruiken gewoon lidel luiers hoor die zijn netzo goed voor ons , super ervaring mee nooit lek ,en zijn niet dik dus voor ons idiaal gewoon met boodschappen halen ben bezig met eten bloemkool en kroket het is weekend he dus mag wel wat ongezond , trouwens die weegschaal van mij is helemaal raar bezig , stond erop geeft aan 63 ikke blij maar vertrouwde het niet dus draai weegschaal even om en weer opstaan 65 zelfde dus niks afgevallen of aangekomen , nou ja , straks maar lekker veel dansen met k3
Anneliesje; liesjehoutenspeelgoed.nl Marieke, ik begrijp je helemaal hoor! Ik reageer ook echt niet op alles. Hoeft toch ook niet? Ik vind jouw verhaaltjes altijd leuk om te lezen, ego of niet. Ik denk nooit "goh wat een egoist, die Marieke" Gewoon lekker opscheppen hoor! Hier kan het tenminste ongestoord en lekker. En over het FT mama zijn, zou ik ook gewoon lekker blijven schrijven. Je schreef laatst dat je het zo heerlijk vind om bij haar te blijven. Ik kan me dat volledig voorstellen, al denk ik er anders over. Ik reageerde op dat moment niet omdat ik nog in de struggle van "weer aan het werk gaan" zit en me op dat moment even rot voelde. Zo heb ik ook nog steeds wel een rottig gevoelentje over de mislukte borstvoeding, dus die gesprekken mijd ik ook liever. Is dat erg denk je? In het dagelijks leven ga ik ook zo met die dingen om. Ik probeer gewoon attent te zijn, maar soms ook even niet om mezelf niet onnodig te pijnigen. San, ik dacht ook dat er 180cc bij 6 schepjes moet. Doe je bewust minder? Anneliesje heeft wel gelijk hoor, hij hoeft echt nog niet door te slapen! Als Ymke 's nachts wakker wordt krijgt ze ook gewoon haar flesje! Net even tussen de buien door in het park gewandeld. Ymke in de baby bjorn bij papa, maar nu voor het eerst met haar gezicht naar voren. Oogjes wijd open opeens, ze zag natuurlijk veel meer van de wereld. Wat een schik had ze!
Hier is het al tijdje droog en ook lekker gewandeld! Toch mis ik af en toe een draagzak in het bos is het niet ideaal met de kinderwagen ondanks de luchtbanden.. maar ja om nu met 3 maanden nog een drager te kopen... ik zelf kan dat denk ik niet met mijn rug.. nou kijk nog wel... Ik heb dat ook met de BV GUppie... beetje dubbelgevoel ik baal dat het mislukt is gewoon omdat het het beste is en ik dat Jesse graag had willen geven minimaal een maand of 3 maar als ik terug denk aan de pijn die ik een maand heb gehad poeh en ik ben nogal van het plannen en regelen dus is flesvoeding nu ook wel lekker al is dat voor mij geen motivatie om het ook te geven. Bij nr 2 ga ik weer volledig voor BV en dan zien we wel weer. zo ik heb lekker pizzabroodjes gemaakt liggen nu in de oven zo lekker eten. Flessen gaan trouwens weer goed! Denk echt dat het met de verkoudheid te maken had dat Jesse weinig lucht kreeg met drinken..
Guppie, wij hebben zo'n drijf ding in bad. Het is wel handig, maar omdat ze niet volledig in het water liggen, koelen ze snel af op dat ding. Je moet haar dus continu met water blijven "verwarmen". Ik gebruik het meer als veiligheidje voor in bad, als ik alleen met haar zit en er zou iets gebeuren, kan ik haar snel daarop leggen. Marije, heel veel succes met je KDV en met Sten! Hoop af en toe nog wel iets van je te horen. Rox, het maakt toch niet uit als je niet op alles en iedereen reageert..?! Ik lees iedere dag, maar reageer lang niet altijd. En soms is er gewoon zoveel gekletst dat je niet eens meer weet waar je op moet reageren, hihi. Vannacht was het 03.15 uur toen Nikita dacht; Jeee ik ben uitgeslapen.. Heb haar maar haar fles gegeven, maar daarna wilde ze nog niet slapen.. Mama wel natuurlijk . Ik heb haar toch in haar eigen bedje gelegd, en licht uit. Vond het wel sneu, ze lag zo lekker te brabbelen, ligt ze daar in het stikdonker. Ik las in de Oei ik Groe, dat niet meer doorslapen ( ineens ) bij het 12 weken sprongetje hoort.
Jesse is deze week ook 3 nachten om 4 uur gekomen hoor vind dat we nog niet mogen klagen vannacht sliep ie weer door en moest ik hem zelfs wakker maken
Ik vind het ook veel te gezellig met jullie! dus als jullie het niet erg vinden blijf ik ook nog ff kletsen hiero ben er wat later bijgekomen, maar vind het echt leuk! En ik reageer ook niet altijd op alles, maar lees ook wel alles, vind het hartstikke leuk om jullie ervaringen te lezen, en de verschillen en gelijkenissen te lezen! en tips natuurlijk want ik weet nog lang niet alles en er gaan ook nog meer dingen gebeuren waar ik nog niks van weet dus ik heb jullie gewoon nodig! haha het is niet altijd ff serieus maar lekker slap ouwehoeren vind ik heerlijk af en toe Ik heb ook wel eens zo'n kussen gezien voor in bad! weet iemand daar iets van? Guppie wat een leuke babygym! idd heel anders als wat je tegenwoordig allemaal hebt, maar vind hem super leuk! En berna: wat voor ding is dat dan? lijkt me ook hartstikke leuk! Meesa: bloemkool met kroket? hahaha leuke combi Wij zijn vanmiddag naar een dorp hier in de buurt geweest ong 20 min. rijden, daar waren de winkels open, romano had om kwart over 1 gegeten en wij gingen rond kwart voor 5 richting huis, hij lag heerlijk te slapen in de wagen, dus ik dacht als ik hem eruit haal en in zijn maxi zet is het brullen natuulijk want dan denkt ie dat ie eten krijg, doet ie meestal, maar hij heeft heel de weg naar huis lekker naar buiten liggen kijken, heb tussendoor nog mijn zus af gezet en toen naar huis, Het lijkt alsof ie een stukje rustiger is door die friso extra! nu 2 schepjes geprobeerd omdat het anders een beetje vroeg is de laatste fles, en straks de hele fles extra! ben benieuwd vannacht
Brenda, het is ideaal hoor, in het bos. We lopen ook wel met de kinderwagen, ook met luchtbanden, maar niet alles is even begaanbaar. Anders kijk je op marktplaats ofzo. De chicco drager is niet duur en is ook prima hoor. Ik loop er maar hele kleine stukjes mee, voor de middagronde neem ik toch de kinderwagen. Naar het bos of park neemt Rinaldo de drager, hij is gewoon sterker. Hij vindt het erg gezellig met Ymke op de buik! Samama, kan je ook een beetje spelen met zo'n ding, of kan ze niet zoveel zien? Ik wil ook niet teveel zooi binnen blijven slepen, dus probeer wat selectiever te zijn met kopen. Waar kan ik zoiets kopen? Ymke wordt trouwens ook wel wakker 's nachts hoor. Maar ik zal ook niet klagen. Ze slaapt al 3 dagen tot 8 uur. Valerie, heerlijk he, dat effect van de extra! Ymke werd er ook een stuk rustiger van. Rond een sprongetje of prikjes drinkt ze wel wat slechter, dan doe ik wat minder extra of helemaal niet. Heb het vanmorgen weer opgehoogd naar 2 schepjes overdag, ze is echt door haar sprongetje nu. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat met een hele fles! Vinden jullie ook dat ze zo groot worden? Ik keek vandaag naar haar in toen ze bij papa op de buik zat en dacht, tjee... waar is dat kleine babietje toch gebleven? Ze is zo flink al en kijkt zo wijs de wereld in. Wat is het toch ongeloofelijk bijzonder he, om een kindje te hebben! Af en toe overweldigt het me echt...
mmm ik had net ook zo'n momentje, JEsse werd wakker maar ik was nog even met de was bezig. Had ik zijn mobile aangezet en toen ik klaar was kwam ik kijken lag ie zo lief dat ding te volgen en toen zag ie mij kreeg ik een bigsmile nou dan smelt je echt helemaal he! Net lekker met hem in bad gezeten ook zo lekker. Gisteren de film teruggekeken van zijn eerste dagen. Nou als je hem dan op zijn aankleedkussen ziet liggen dan denk je echt jeee wat is ie gegroeid! Maar het wordt wel steeds leuker vind ik alleen deze tijd komt niet meer terug en das ook wel weer eens jammer. Toch maar eens kijken voor een chicco dan die zijn inderdaad wat goedkoper... Valerie ik weet niet hoe dat ding van Jesse heet heb hem van mijn vriendin die hem ook gekregen had zal wel eens een foto maken tis best grappig
guppie: ik maak 180 ml klaar met 6 scheppen en gooi dan wat melk weg en hou dan 170 cc (oplossing) over. Dit doe ik bewust, want als Timo teveel binnen krijgt geeft ie onwijs over en hij geeft zelf niet goed aan als ie vol zit. En de keren dat Timo niet doorslaapt zijn bijna op 2 handen te tellen vanaf de geboorte. Wat dat betreft hebben we een luxekindje. Ik hoef er dus eigenlijk nooit 's nachts uit, behalve deze week, dus voeren we de hvh melk langzaam op en dan slaapt ie weer door. Ik vind het helemaal niet erg om er 's nachts uit te gaan, maar ik maak me dan meteen zorgen of ik mijn mannetje wel genoeg geef. Overdag dan heeft hij aan de 4 uur tussen de voedingen genoeg. Het klinkt misschien als klagen, maar zo bedoel ik het dus niet.
ik was net het album voor mijn moeder aan het inplakken. Jeetje wat een verschil met 2,5 maand geleden zeg! Berna,hier via MP een Baby Bjorn aangeschaft. misschien iets voor jou?
Ik heb mijn eerste foto's ingeplakt! he he en nu een hele lading naar AH gestuurd om weer verder te gaan had nog niet zoveel ontwikkelt. Ah nu snap ik het San haha. JEsse krijgt 200 cc aangeboden maar laat 1 keer per dag zo'n 50 cc staan en dat is dan ook helemaal niet erg. Jesse heeft de eerste weken niet doorgeslapen maar kwam 1 keer per nacht. Hij kreeg toen ook borstvoeding. Maar sinds dat ie 3/4 weken was sliep hij elke nacht door dus ik schrok van de week ook een beetje dat ie ineens kwam om 4 uuur... kan best zijn dat Timo net een beetje meer nodig heeft....