Romano heeft trouwens heel erg last van een droog hoofdhuidje, toen ik hem borstelde voor ik hem in bad deed hadden we hier echt een plaatselijke sneeuwbui! Iemand tips, behalve borstelen en olieën? O ja.......spam!
Valerie, dat maakt echt niks uit! Qua energetische waarden is standaard en extra hetzelfde, het valt alleen zwaarder op de maag. Als hij er lekker op slaapt mag je gerust alleen 's avonds extra geven en als je er helemaal op over wilt mag dat ook. Ik wissel gewoon naar wat ik denk dat ze nodig heeft. Als ze haar flessen even niet leegdrinkt krijgt ze wat minder extra en als ze aan gaat geven dat ze niet genoeg heeft aan een fles krijgt ze wat meer. De hoeveelheid doe ik nog even niet omhoog ivm spugen, dus ik vind het een uitkomst!
Zit ik ook weleens over te denken maar ben zo basng dat hij dan weer darmkrampjes gaat krijgen, die heeft hij nog met enige regelmaat....
marlou: romano had hier ook altijd krampjes, maar met de extra nog geen last van gehad hoor (afkloppen!) comfort kon ie ook niet tegen hij heeft hele gevoelige darmpjes
phoe wat een knappe ventjes komen hier voorbij! Heb ook nog een foto, mijlpaal want ze speelt! http://i19.photobucket.com/albums/b160/ ... C_0165.jpg
Nou ja, de tranen schieten in m'n ogen, wat lief zeg! (gekke hormonen) Guppie, tnx meid, ook zo'n lieve reactie! Ik verwacht echt niet dat jij of de rest altijd reageert hoor op mijn berichtjes, maar voel me over het ft mama zijn een beetje alleen (met citroentje ) Maar ach, dan ga ik lekker spuien gewoon, hihi! En de andere lieve meiden, tnx voor jullie reacties hoor en dan ga ik zo gelijk maar ff spammen, heb een leuk filmpje van ons punkie-meisje.... Had vandaag Marit in de draagzak gedaan, na de voeding.... Nou, ik klik haar tegen me aan (alleen ze zat iets te hoog bleek later) haar buikje tegen mijn boobs en ja hoor.... Golf voeding terug.... Achgossie! Volgende keer maar bij papa, die is sterker (net als bij jou Guppie, laat die kerels maar sjouwen) Guppie, leuke gym, hoe vindt Ymke het? Berna, hoe bevalt Jesse eigenlijk z'n luxe gym? Over de foto's.... ik had dus laatst een hele map aangemaakt, maar blond als ik ben, stond die map op m'n bureaublad van m'n fantastische nieuwe laptop en die is toen geflashed.. oftewel, map weg... uren werk van selecteren.. kan opnieuw beginnen.. nog steeds nix af laten drukken dus... hoe doen jullie dat, 1 album per levensmaand? met digi. heb je zoveeeellll foto's! Meesa, mooi geknipt hoor, wat een haar, daar is Marit kaal bij, hahahaha! Marlou, wat een leuke mannetjes heb je! 8) Ja, filmpje is af: http://www.wierckx.com/freubeltje/film/wakeuptime.wmv (heb geduld met downloaden, geluid aan!)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah marieke wat een leuk filmpje! wat een schatje zeg, hahaha ze vond het niet zo leuk om wakker te worden hihi schattig!
Marieke das best een heel goed idee, een digitaal album per maand laten drukken. Heb hier vandaag zitten plakken en nog niet eens bijgeschreven... Oh enne lekker spammen hoor met de verhalen over je meisje! Berna, volgens mij hebben Jesse en Emi op een hoekje gestaan, madam is ook een beetje verkouden. Mooie foto's trouwens weer. Zag nog meer mooie foto's voorbij komen en Marije die afscheid kwam nemen, jammer je kwam vaak met goede ideetjes die mij hebben geholpen maar ik begrijp het wel hoor. En nu weet ik het even niet meer, heb zoveel bijgelezen en bijgekeken..
Geeft zakdoekje aan Marieke.... Leuk filmpje joh haha! Als je een keer tijd en geduld over hebt.....kun je me dan eens uitleggen hoe je dat allemaal doet of welk programma je hiervoor nodig hebt. Heb genoeg filmpjes maar weet niet eens hoe ik ze b.v. moet draaien als ik ze op zijn kant heb staan...... Heb alleen Adobe fotoshop en mediaplayer.......
Tnx ladies! Nou Esther, wat ik bedoelde is 1 album maken (plakken, dus ouderwets ) per maand. Maar dan krijg je zoveel albums... Omdat ik zoveel foto's heb en niet goed kan kiezen. Ik weet niet hoe ik het aan moet pakken en wil ook niet te lang wachten. Ben er wel uit dat ik ze bij het Kruidvat laat afdrukken, mooie kwaliteit daar.
@ Marlou: snuit, snotter snotter.... Nou, ik film meestal en Maarten maakt het filmpje met Moviemaker. Schijnt vrij simpel te zijn, gewoon ff klooien. Ik moet het zelf ook nog proberen, kan het je nog niet uitleggen.
Marieke wat een geweldig filmpje, dat handje wat ze steeds naar haar gezichtje probeert te krijgen, smelt. Mooi gedaan ook met de muziek enzo.
dankjewel dames , iedereen zegt ook al heel mannelijk gezicht hij heeft hahah dus die staart kon gewoon niet hoor mamalou wat mooie kids heb je zeg ,echt prachttig marieke leuke flimpje hahah zo lief