Oei dan moet je wel veel kastruimte hebben, dacht dat je een album wilde laten maken per maand. Zo'n boekje bedoel ik dan. Ik laat tegenwoordig bij WIJ afdrukken, bevalt ook goed.
Oh zo marieke! dat ga ik niet doen hoor, word idd een beetje veel denk ik ja! Ik weet ook nog niet helemaal hoe ik dat ga doen..denk dat ik nu van de eerste 3 maanden de mooiste uit ga zoeken en beginnen met plakken, ff kijjken of ik nog ruimte over heb en anders met volgende album beginnen.. Misschien de mooiste per half jaar proberen?
nou Marit wat ben jij een slaaaaaaapkopje! Ik dacht dat Ymke erg was. en Ymke is ook kaal vergeleken bij jou! Daar heeft jouw mama vast werk aan na elk slaapje, hihi! Domme muts als ik ben, ben gisteren pas begonnen met echt filmen. De eerste weken helemaal niks gefilmd, zonde eigenlijk! Maar nu gaat ze pas dingen doen die leuk zijn om te filmen.
Hey meiden, ik lees morgenavond weer verder want er liggen nog 2 wassen op mij te wachten om opgevouwen te worden..... Waar zijn die verdomde kaboutertjes als je ze eens nodig hebt! En dan Romano om 22.00 zijn flesje, dan kan ik daarna lekker plat en dan ben ik smorgens ietsjes frisser........!(scheelt niet veel maar toch... )
1 album per maand? Waar maak je dan allemaal foto's van? Ik heb nu misschien 15 fotobladen vol. Wilde dat album van het eerste jaar maken, of is dat heel weinig?
De kabouters zijn hier aan het afwassen Zal ze straks naar je toe sturen. Hier zitten de eerste 3 maanden in een album, ongeveer dan en wij hebben dat Felicitasding.
Euhmmmmm, ik loop gewoon gigantisch achter met foto's..... Heb er een kleine 400 op de pc staan vanaf januari.... Moet ze allemaal nog afdrukken en inplakken, evenals de geboortekaartjes...... En nu ga ik echt.....weltrusten meiden......
oke dames , wel te rusten allemaal , straks ook flesje en naar bed , ik wacht tot mij grote mannetje thuis komt terusten \/
Ben hier ook aan t wachten totdat mijn ventje thuiskomt ga nog ff tv kijken denk ik...en chippies eten
Ja, vooral de eerste paar dagen veel foto's gemaakt, eigenlijk de eerste paar maanden wel... En aangezien ik slecht kan kiezen... Ik ga denk ik gewoon maar eens beginnen met selecteren en dan afdrukken en dan nog een keer selecteren welke foto's daadwerkelijk in het album komen. De rest kan wel in een mapje ofzo... Owjee, wat een klus Hihihi! Maarre, mijn idee is ook 1 album per jaar, maar of dat lukt?! Truste ladies, Marit mag nog ff verder slapen.... Over een uurtje is ze aan de beurt
Marieke, wat een geweldig filmpje! Amber is heel jaloers op Marit, die heeft nog helemaal geen haartjes! Ik ben bezig met online fotoalbum te maken, iedere week een paar bladzijden, bedoeling was ook 1 album per jaar, dat doe ik voor ons ook, maar voor Amber wordt het 1 per half jaar ben ik bang. Pfff alles staat klaar, straks nog een keertje kolven anders ben ik bang dat ik morgen niet genoeg heb en dan gaat morgen om 6 uur het wekkertje (uur voor mezelf en afkolven en uur voor Ambertje). Haha ben net zo zenuwachtig als op mijn eerste werkdag. Morgen op het werk lees ik weer bij Trusten allemaal
haha meesa: maar het is nog weekend! heb er zelfs nog een wijntje bij ga maar stoppen met de chips want anders eet ik heel die zak op haha Annelies: heel veel succes morgen! lukt het trouwens beter met de flesjes?
Annelies, succes morgen! Goed dat je lekker de tijd neemt, gestresst beginnen is ook nix he! Chips, hm.... Laat ik het maar niet doen....
OOO wat een schatje die Marit haha. Ik ken het dat wakker worden.. vanmiddag kon Jesse ook niet wakker worden doet ie zijn ogen open kijkt me aan en slaapt weer verder. Maar die haren he zo geweldig! Anneliesje succes morgen he! Hoe gaat het nu met uit flesje drinken? Hier gaat ook 6 uur de wekker morgen en daarna weer lekker 2 dagen vrij.. mooi vooruitzicht vind ik
missme niet erg hoor ik heb vandaag ook kroketje gegeten het is idd weekend nu ga ik echt , fijne avnd
Goedemorgen Zo ben al lekker op mijn werk, Jesse weggebracht net die was al lekker aan het spelen in de box dus komt helemaal goed vandaag