Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha ik zal blij zijn als hij een uurtje zou slapen nu.
    jij hebt het relaxt vandaag dus!

pff hang al 15 min aan de lijn met CB blijven in gesprek grrr

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

vergeleken met gisteren wel ja. pff dat was echt een rampendag!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    net wezen kijken Jesse slaapt ga zelf ff gauw opruimen hier en dan hoop ik zelf nog ff uurtje tv te kunnen kijken ofzo..
    wat een schatje als hij slaapt :)

5. ProudMum

maar als ze eenmaal wakker zijn en uit hun humeur zijn....grr

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou vanmorgen had ik voor het eerst iets van.. doe effe normaal hij gilde zo hard maar ja hij had denk ik pijn

7. ProudMum

de eerste keer schrok ik mij naar toen hij zo gilde, maar het bizarre is het stopt net zo onverwachts als dat het komt

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja dat klopt wel ineens zitten ze dan te staren met die grote kijkers heel apart...

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wat kletsen jullie veel zeg! Ik weet niet waar ikde tijd vandaan moet halen, als Amber slaapt ben ik druk in huis en ik ga zeker 1,5 uur per dag wandelen.

Juni, ik geef ook nog ft bv. Kolf wel af en toe af. Amber krijgt mijn melk veel te hard binnen met als gevolg buikpijn, met een flesje gaat het beter.

Hier zit er nog totaal gen ritme in, vind het ook niet erg. Amber drinkt ongeveer 6x per dag en slaapt rond 19.00 voor de nacht en komt dan 1 a 2 keer.
    Vind ik wel genoeg ritme voor zo'n klein frummeltje.

Vanmiddag komt mijn vader langs, zo lief mijn ouders hebben zelfs een valentijnskaart gestuurd naar Amber!

Mijn dochter roept weer!

Liefs

10. 12309

12309 Niet meer actief

Ik las over het c1000 pakket, volgens onze super duurde de actie tot 1 jan, oftewel geen doos....
    Straks ga ik met de wagen wandelen.
    timo past nu al maat 62 aan, wat groeit zo'n baby snel...

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    San, Amber heeft nog steeds maatje 50 en sommige dingen 56, wat een verschil!

12. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hazel ligt sinds 12 u ook te slapen. Ik zal haar over een half uurtje moeten wakker maken want ze heeft om half 11 gegeten. Heerlijk om even wat tijd voor jezelf te hebben wel.

13. Niet meer actief

Hier bij het CB geweest. Stef weegt al 4150, vorige week was het nog 3780, dus hij groeit goed!
    Naveltje aangestipt, volgens mij voelen ze daar niets van hoor. Heb aan Stef niets gemerkt in ieder geval, maar hij geeft ook geen kik bij het hielprikje.

Op advies van CB johannes broodpitmeel (schrijf ik dat goed?) gehaald. Ben benieuwd of het helpt.

Guppie: hier ook nog 7 flesjes hoor, 110 ga ik hem nu geven.

Heb Stef net op zn bedje gelegd, maar hoor hem nu huilen. Laat hem toch maar ff hoor. Ik ga ff kolven!

14. Writer

Writer Niet meer actief

over dat hoeveelheid drinken ,dus het hoeft ook niet percies zo veel cc drinken , selmen groeit wel goed dat merk ik wel maar weet nog niet hoeveel hij gegroeid is maandag naar cb en dan wegen , hij heeft om de 3 uur of eerder soms honger dan 90 ofzo leeg drinken en is hij weer tevreden babytje :D meestal dan als geen krampen ofzo krijgt

hebben jullie gisteren oprah gezien , ze hadden over baby taal als baby huilt op zo'n toontje * neh neh ) dan heeft hij honger , als heh word dan is hij moe hahahaha jaaa hoor dacht ik zo kan je ook vertellen maar ze veranderen toch van toon af en toe en soms lijkt alles wel zelfde :)

hier best goed geslapen ,van 22,30 en toen om half 2 drinken en half 5 week maar toen ging het mis menner wou niet slapen heeft tot 6 uur wakker geweest en kreunen ,gelukkig later weer geslapen

hij slaapt nu weer zo lief :D

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Lieve dames al weer veel te lang geleden dat ik hier was maar tis hier ook best hectisch moet ik zeggen.
    Langzaam maar zeker gaat het weer de goede kant op maar we zijn er nog lang niet geloof ik.

Heb dus ook niet bijgelezen maar kom alleen even mij melden voordat niemand meer weet wie ik ben tegen de tijd dat ik weer wat vaker kom.

Emi blijkt overgevoelig te zijn en kan dus maar heel weinig prikkels hebben, zijn nu bezig met een rust en voorspelbaarheid programma om te zorgen dat ze niet weer oververmoeid raakt.
    Verder ben ik de borstvoeding aan het afbouwen, waarschijnlijk is ze allergisch en krijgt ze nu steeds meer dieetvoer.

Tot snel hopelijk weer!

16. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    brian heeft nu maat 56
    broekjes maat 50 passen hem ook nog goed. shirtjes maat 50 die zitten te strak en zijn te kort.
    vorige week donderdag naar het cb geweest. brian woog nu 5150 en is 56.5 cm lang. was 400 gram aangekomen in een maand. meestal komen ze meer aan, maar omdat brian de eerste 3 weken zo veel heeft gespuugd heeft hij niet veel eten binnen gehouden. maar 400 gram is ook netjes. over 3,5 week moeten we terug en dan krijgt brian zijn eerste spuitjes.
    ben benieuwd vind het maar niks maar gelukkig gaat oma mee. haha

as dinsdag moet ik op nacontrole naar de gyn.
    is iemand al op nacontrole geweest bij de gyn. kijken ze dan ook naar je wond en wat doen ze dan allemaal?

donderdag moeten we naar de kinderarts op nacontrole.
    we hebben volgende week een abonnementje op het ziekenhuis. :D

17. Niet meer actief

Oh roxanne zo had ik het ook niet gelezen hoor dat je het rot bedoelde! :) was ook niet zo bedoeld

San: ik heb vorige week nog het pakket gehaald bij de c1000? heb jij hem niet gehad? vreemd en nu al maatje 62? Dat gaat zeker snel hihi lekker toch! Romano heeft nu sommige ook nog 50 en truitjes ook 56...

Idd meesa: ze kunnen wel zeggen wat al die kikjes betekent maar volgens mij verschilt dat ook nog per kindje! ik probeer ook zoveel mogelijk op mijn gevoel naar hem te luisteren..

Jee missfrodo: voor wat is ze dan overgevoelig? gewoon voor geluid enzo? wat zielig zeg! hopelijk gaat het goed

En wat deden jullie met dat johannesbroodpit meel (ofzoiets hihi) een schepje bij de laatste fles ofzo? slapen ze dan lekkerder?

Hier zijn ze net van de felicitas jonge gezinnen geweest met de babydoos, proberen ze je echt vanalles aan te smeren he! en dat moet je dan ook gelijk bestellen, eenmalige aanbieding! ja ja trappen we niet in hahahah het enige wat ik besteld heb is een babyboek! die was wel heel leuk want staat een soort gelijke afbeelding op als op romano zijn geboorte kaart en die had ik nog niet..maar verder...

18. ProudMum

hebben ze wel leuk bruikbaar spul om te bestellen of is dat ook niks missme?

19. Niet meer actief

Nee niet echt.
    Het enige wat je kon bestellen waren tijdschrift abonnementen, en boekenseries van allerlei vreemde beestjes! haha er zat wel 1 leuke serie bij van sesamstraat, kreeg je ook een knuffel bij en iets van 10 boekjes 2 dvd's en een logeerkoffertje van sesamstraat, dat was de enige die ik leuk vond...
    verder...een pakket van Nuby, dat zijn al die drinkflessen, een boek over gezondheid/ziektes bij kinderen en dat was het wel zo'n beetje, niet echt handige dingen dus helaas

20. 12309

12309 Niet meer actief

annelies: wat een verschil he?
    missme: heb mijn moeder van de week naar de c1000 gestuurd, ga ik ze dan even bellen wel raar
    moppie: ik ga morgen de 1e keer op controle bij de gyn en over een maand dan weer.
    Timo heeft af en toe 56 aan, maar het meeste is te strak.
    Hij lag net op schoot te slapen, zo lief. Heb m toch maar weer in bed gelegd.
    Hebben jullie dat ook dat je zo van dat kleine hummeltje al houdt, ik ben stapel op m.

Deel Deze Pagina