Ik vind het ook een leuk idee van die hyves! Moet alleen wel iemand de tijd vinden om het op te zetten? wil het anders wel eens doen hoor..! Badje is hier ook heerlijk genieten, soms valt ie er bijna van in slaap is zoooo lief om te zien, zou hem opvreten haha vanavond is ie een beetje onrustig, heb hem net in slaap gekregen, volgens mij had ie flink last van krampen, hij was ook ontzettend aan t zoeken maar hij heeft pas om 19.00 uur gegeten, maar als ze krampjes hebben gaan ze geloof ik ook zoeken he! hij vrat zijn teut bijna op...nu in slaap gekregen, ben benieuwd hoe lang hij het vol houd! zo zielig je kan echt zien dat hij pijn heeft trouwens heb hem net getemperatuurd het was 37,5 dat is nog goed toch? of is dat al verhoging?
missme, 37,5 is nog goed hoor. Hier is het badje eigenlijk elke keer een drama, Enzo vindt het niet zo leuk meer, 's ochtends wel maar nu hebben we het verplaatst naar de avond en gaat het niet zo goed meer, hij huilt er telkens bij. Hij heeft sowieso een zeuravondje, hij huilde na zijn flesje van 18.00, tot 20.00 aan 1 stuk door, niks hielp, ik ga morgen ook even kijken naar het boek van ria blom "regelmaat en inbakeren". Net om 20.45 in badje gedaan en flesje gegeven en in zijn bedje gelegd, hij slaapt nu gelukkig wel, na 10 minuten jengelen.
he missme, 37.5 is nog goed hoor. als het daarboven komt spreek je van verhoging. casper vind de tummytub ook heerlijk, maar de ellende is dat ie daarna nog in zijn kleren moet. als ik hem zo uit bad in bed kon kieperen, zou hij slapen als een roosje denk ik! nou ja, mag niet klagen, hij slaapt inmiddels heel goed! wanneer beginnen baby's wat meer wakker te worden? Casper slaapt zeker nog wel een uur of 19 per dag. hij is een paar keer per dag een half uurtje wakker ná zijn voeding dan zeg maar. maar vaak valt hij ook direct weer in slaap. en wanneer gaan ze wat verder kunnen zien? en wanneer gaan ze gericht lachen? casper lacht al wel af en toe als hij wakker is, maar nog niet echt gericht op mij bijvoorbeeld. wanneer komt dat dan? kan het niet zo snel vinden wanneer dat allemaal gebeurd. iemand een tip waar ik dat allemaal kan vinden?
nou Jesse lacht toch aardig gericht al vind ik hoor als ik binnenkom op zijn kamer en zeg iets liefs gaat ie lachen.. volgens mij beginnen ze vanaf 6 weken meer wakker te worden. Jesse is trouwens na zijn fles van 10.30 tot die van 14.30 erg wakker geweest hoor.. ff uurtje geslapen tijdens wandelen maar verder niet veel. heb hem toen ook niet naar bed gedaan vind dat hij 1 keer per dag tussen de voedingen wel wat meer "op"mag zijn..
Berna wat een moppie enne dat koeienpakje heeft Emi ook! Allang te klein maar wel bewaard want ik vind het zo leuk. Vanavond weer een fles gegeven, hele dag nu fles en geen krampen en ander ongerief Na de fles van 18 uur begon ze op een gegeven moment te huilen en tja toen had ze een flinke poepluier, zijn we helemaal niet gewend zonder krampen vooraf. Gaat dus erg goed. Omdat haar ritme uit bed en dan eten is moest ze natuurlijk wel wat hebben nog dus maar 60ml fles gegeven en sindsdien slaapt ze als een roosje. Ben benieuwd hoe laat ze zich meld. Oh en gebruik nu dus ook gewoon gekookt water, thanks voor de tip!
Hij lacht lief Berna! Thanks voor jullie antwoorden, er zit ook wel logica in. Ik heb een studie gedaan waarvan hechting een onderdeel was en daarom ben ik toch niet zo voor laten huilen. Het is namelijk ook wetenschappelijk bewezen dat babies bij veel troost goed hechten en veel vertrouwen krijgen in hun omgeving, maar daar lees ik eigenlijk niks van terug in boeken of tijdschriften. Vandaar dat ik een beetje in dubio ben. Ik ben ook erg voor een hyve, ik post ook liever niet teveel foto's, ook niet op mijn eigen hyve. Ik wil niet dat mijn schoonfamilie die foto's kan "jatten"! Ben benieuwd of we een beetje kunnen slapen vannacht, Ymke heeft vanavond ook weer krampjes gehad, het arme meisje!
hey meiden ik ga morgen ff bij lezen als me dat lukt. mijnlaptop is nogal traag en zit nu ff snel boven voor ik ga slapen. Maar Tycho heeft vandaag SUPER gedronken, ik heb het gaatje in zijn speen groter gemakat en hij drinkt beter. Dit is niet de oplossing maar eerst ff proberen...ff kijken hoe het gaat het weekend en dan misschien maandag weer anders proberen met de speen. gister heeft hij de hele dag 325 cc gehad en de dag ervoor nog minder maar vandaag heeft hij in totaal 700 cc gehad.....een best verschil he... ook heeft hij vandaag lekker gepoept...de 2e pamper zat zo vol dat hij er helemaal onder zat. Ook is hij gewogen vandaag en was nog steeds 4169 gram... dus niks gegroeid, ze dacht dat hij woensdag en donderdag nog afgevallen was, sinds donderdagavond laat begon hij meer te drinken dus is hij op zijn gewicht gebleven. maandag word hij weer gewogen, dan komt de wv (of vp) weer... ben allang blij dat hij weer beter drinkt...
Marij: ik moest wel een paar keer terug, maar daarna kwam er echt rust bij 'm. Berna: Timo is dol op het badje, alleen het aan- en uitkleden vindt ie afschuwelijk. Ik ben net terug van een korte kraamvisite bij de buren. Ze hebben een zoontje, zo lief. Volgens de echo zou het een meisje worden, dus daar was het kamertje en de garderobe op aangepast. Ik heb maar een namenboekje achtergelaten. Wel erg leuk dat Timo een maatje heeft om mee op te groeien. Begin april is de volgende in de straat en dan nog eind april en ergens mei een baby.
oke rox leuk! ik doe ook mee! Romano vind het terug aankleden ook niet fijn hoor! logischi ook is best koud zo in 1 keer denk ik haha, hij is hier 's ochtends altijd veel wakker! na de vroege voeding zeg maar is ie vaak wel anderhalf uur wakker en dat heeft ie 's avonds ook wel eens verder doet ie overdag veel hazeslaapjes, steeds kwartiertje slapen/wakker Gelukkig is 37,5 nog goed, zometeen maar weer ff checken, is toch wel wat meer als normaal wat ie heeft, ik deed het niet meer elke dag, maar ga dat nu toch maar weer ff wel doen Berna wat een schatje! mooi ventje hoor! echt een lief lachje om op te vreten! hihi
wat een leuke foto's allemaal in jullie mapjes zeg, en die lag Berna, lief hoor... ik zal ook eens wat foto's in mijn mapje zetten. missme, ik temp ook niet elke dag hoor. maar 37,5 is indd nog goed... Tycho is ook best veel wakker, vanmorgen half 8 fles gehad en hij slaapt net weer 10 minuten...en om half 11 moet hij weer de fles, maar dan slaapt hij vast gelijk weer. nou meiden, ik kom zo snel mogelijk weer, moet straks nog ff naar de winkel etc, en zal misschien de pc vanmiddag ff beneden neer zetten, zodat ik snller kan werken. stomme laptop moet maar ff na gekeken worden...als het zo traag is is er ook niks aan. lekker zonntje vandaag, dus allemaal aan de wandel...
pfff romano net weer in bed gelegd....nog wakker! kijken of ie vanzelf in slaap gaat vallen, hij ligt nu flink te protesteren..vind het toch wel moeilijk hoor! hahaha ff 10 minuutjes aan kijken , kijken wat ie doet, of het erger word.... hebben jullie iets van een muziekje ofzo in het bedje?