ik heb een muziekje, boven zijn bed hangen, die muis op de wolk van de HEMA, die zet ik aan als ik hem in zijn bedje leg... maar slaapt ie al.
Nee af en toe word het iets stiller maar hij blijft gillen.....vind het zooo zielig... heb wat foto's weer in mijn album
Joepie hij slaapt! heeft er wel een half uurtje over gedaan, maar goed hij slaapt alweer een kwartiertje denk ik! joehoe de volhouder wint hihihihi En die tip van rondjes draaien met zijn bovenlichaampje helpt ook goed zeg! hij boert nog niet elke keer maar wel veel vaker!
roxy als jij de hyves op wilt zetten...super. een hyves lijkt mij zo leuk.ben ook meer op hyves te vinden doordat daar ook veel vrienden zijn die op de hoogte gehouden willen worden. micko ligt lekker te slapen.gisteren hartstikke goed gegaan met 5 voedingen.nu nog iets meer rust zien te vinden voordat ie in slaap valt. ik ga het straks idd echt drukker krijger maar ik vind het wel erg leuk. ik zie het maar als een oefenperiode met 3 kids. door de situatie nu begin ik straks weer aan de pil maar wij beiden hebben nog een kinderwens. met dit oppaskindje weten we meteen een beetje hoe dat is fijn weekend. ga zo in huis maar weer eens aan de slag
Gefeliciteerd met Maarten, Marieke! Guppie: hier merk ik ook dat als ik Stef eventjes laat huilen, dat het vaak geen 10 minuten duurt voordat ie in slaap valt. Ik ben sowieso bang dat als ik hem steeds in mn armen in slaap laat vallen, hij daar aan went. Kristy: wat leuk oppasmamma! Krijg je het wel lekker drukjes Berna: wat een mooi kereltje! En wat leuk dat lachje! Anita1975: wat goed dat ie zo goed gedronken heeft! Fijn hoor! Goed idee, die hyves! Stef vind het badje ook heerlijk trouwens, maar de tummy tub nog lekkerder! Heb er zelf alleen geen, de kraamzorg had er een meegenomen. Maar ga er wel één halen, want dat vind ie zo zalig! Het leek me eerst helemaal niets zo'n tummy tub, maar ga er toch maar één halen. Alleen bij het weer aankleden is het idd weer huilen geblazen... Stef was vannacht om 5 uur wakker, niet slecht! Voor de meiden die ook dat broodpitmeel gebruiken. Krijgt die van jullie er ook zo'n verschrikkelijk dunne ontlasting van? En moet je dat spul eigenlijk blijven gebruiken of kan je dat afbouwen? Ik doe het nu in ieder flesje, doen jullie dat ook of alleen in het flesje 's avonds? Oh ja, gisteren ruzie met Roy gehad. Hebben we echt bijna nooit. Heeft ie gewoon een hond gekocht, zonder met mij te overleggen! En niet zomaar een hond, nee een Amerikaanse bulldog. Supermooie honden, maar ook super lomp. En we hebben al een hond! Zou niet weten hoe ik dat moet gaan doen met nog een hond erbij... Wat een stunt zeg... Maar goed, we gaan het er nog even goed over hebben. Ze zijn van een vriend, die hebben puppies thuis, dus we kunnen er nog van af zien als ik echt niet wil... Wat een stunt hè? Een keus voor een hond moet je toch met zn 2-en maken of zie ik dat nou verkeerd?
Wow linda heftig! En Amerikaanse bullen zijn leuk maar die moet je dan wel super consequent opvoeden anders worden het losgeslagen stieren... oe dat had hier ook niet hoeven te gebeuren zeg... Jesse was vanmorgen al om half 5 wakker. Hij was enorm aan het niezen en hoesten en werd daarvan wakker alles zat ook verstopt dus heb nu maar even neusdruppeltjes gehaald.. kon het ook niet rekken met een speentje dus maar flesje gegeven daarna sliep hij meteen weer in tot half 9 gelukkig..
zo linda een hond erbij. hadden jullie al plannen of kwam deze hond echt uit de lucht gevallen. pff zou niet weten hoe ik hierop gereageert zou hebben.
kristy, oppasmoeder wat leuk zeg... hier valt het trouwens wel mee om 2 kindjes thuis te hebben, is allemaal makkelijk te doen. linda, een hond, wow ja dat zou je echt moeten overleggen indd, hopop dat jullie er uit komen Ik zelf vind de tummy ideeal en heb zelf tycho nog maar 2 keer in baed gedaan, voor de rest in de tummy, hij vind het ook wel lekker... missme leuke foto's weer enne fijn dat hij toch in slaap is gevallen. berna zielig he dat ze verkouden zijn...LUUF werkt ook goed hoor. ik gebruikte ook wel neusspray.... Nou Tycho heeft net zijn flesje gehad, en weer cc op...nu weet ik dat het weer goedkomt... zal straks een 123 speen kopen voor de avent fles.
Oh die moet ik ook nog halen zo'n 123 speen, er zit nu een speen op van 1+ maar zo'n 123 speen kan je langer gebruiken toch? Linda: das idd nogal heftige beslissing in je 1tje een hond! wel leuke beestjes die bulldogs! Hij slaapt nog steeds! hihi heerlijk zeg
nou dat weet ik niet ik weet wel dat die speeen vanaf 6 maand is maar hij is qua vorm hetzelfde dan die andere, er komt alleen meer uit en het gaatje is een soort streepje bij deze, ik heb nu een speen erop met 2 gaatjes...die is vanaf een maand, maar heb het gaatje wat groter gemaakt, anders krijgt hij er niks uit
Tnx Linda! Enne, ik zou ook niet blij (zwak uitgedrukt) zijn als mijn man zomaar een hond koopt zonder overleg.... Dat verdient een gesprekje Leuke foto's van de kleintjes zie ik voorbijkomen Roxy, leuk dat je het op wilt zetten! Anita, wat fijn dat je mannetje weer goed gedronken heeft! Kan je je dan zorgen maken he! Zo twijfel ik of ik een koortsplek heb onder m'n neus, of dat het een puistje is. Ik ben druk aan het smeren en pads aan het plakken en zwaar in de stress! Stom he, ben je doktersass. en bij jezelf zo aan het twijfelen en miepen als het op je kindje aankomt!
marieke ik heb ook een koorstlip. ben ook goed aan het smeren en heel voorzichtig met de kleine. niet aan jezelf twijfelen hoor. kan het wel begrijpen want het gaat nu ook om je kleine en daar ben je gewoon erg voorzichtig mee.
www.jan08mamas.hyves.nl Hij is nog niet af, maar volgens mij kan iedereen nu alles plaatsen enzo! Ook erg leuk, de afspraken van CB enzo kan je er ook neerzetten!
Leuk Roxy ik ga even kijken En Anita ik heb inderdaad ook Luf gehaald... Pff jesse net fles gegeven 135 cc had ie nog honger.. heb ik hem nog even de borst gegeven maar weet niet of daat nou nog veel uitkomt aangezien hij dat nog maar 1 keer per dag krijgt.. nog honger... 30 cc flesje bijgegeven en nu ligt ie nog te jengelen in bed.. ik laat hem maar even misschien is hij erg moe want honger kan hij echt niet meer hebben!
hoi meiden zo linda een hond moet je zeker overleggen hoor ,vooral als je al een hebt krijg je nu zeker drukker hier een minder goeie nacht selmen werd echt om de 2 uur wakker wou wat drinken maar niet leeg dus en krampjes deden gezellig mee hij slaapt al tijdtje heel lief dan vergeet je ook de zware nacht als je water gekookt hebt moet je die gelijk in de koelkast zetten ? , ik maar voeding gelijk wakker me melk erin en in de koelkast maar misschien doe ik voortaan gewoon gekookte water en later wat voeding erbij maar las dat je die in de koelkast moet bewaren is dat wel zo? ik ga zo naar buiten wandelen,wat gebakjes halen morgen jarige ik ga geen echt verjaardag ofzo maken gewoon wat vriendinnetjes en gewoon gezellig dagje , hubbie zou me leuke lingrie doen ,heb ik gevraagd omdat alles zo klein is geworden , past allen de voeding en meegroei bh nog aan heb me laten meten heb nu 80E moet niet groter worden worden hoor vind zo al groot genoeg ,nou voeding tijd dan naar zonnetje fijne dag verder
missme: ik heb boven net zo'n muziekding als Anita en in de box hangt een muziekmobile van woezel en pip. linda: ik zou denk ik ook niet zo blij zijn als er een hond bijkwam zonder overleg... roxy: leuk een hyvesite, ik ga zo even kijken! Het gaat hier super met Timo. Vannacht uiteindelijk pas om 1.00 naar bed en vannacht om 4.30 had Timo trek. Dan merk je dat je je oude ritme niet meer kan handhaven hahha. Ik ga zo maar even plat.