Nou ja Roy weet wel dat ik die honden heel mooi vind, en hij heeft weleens ooit gezegd dat als die vriend van hem puppies zou krijgen, hij er wel één zou willen, maar daar is dit niet echt het goede moment voor haha. Ach ja, komt goed Stef doet het super vandaag. Vanmorgen om half 9 flesje gehad en toen om half 12, tussendoor gewoon lekker geslapen. Daarna wezen wandelen en ligt nu alweer heerlijk te slapen op zn bedje.
Zomaar een hond erbij, oei das lekekr getimed nu met die kleine. Zou het ook niet zo fijn vinden denk ik, behalve als het een noodhond zou zijn zeg maar dan zou ik het ook meteen goedvinden. Hier lijkt de Omneo goed aan te slaan, gisteren een heerlijke dag en krampvrij. En een vrolijke Emi! Sinds vanmorgen is het weer even minder maar ik denk dat ze de borst ook gewoon erg mist, knuffel haar dus maar wat meer. Ze isa nu in elk geval rustig maar wel wakker nog. Ik zet het gekookte water in een flesje inderdaad meteen in de koelkast. Als ik een flesje nodig heb warm ik het op in de magnetron en dan de voeding erbij. Spenentip, koop eerst 1 pakje van bijvoorbeeld de 123. Ik had 3 pakjes gekocht want leek mij ideaal zeker nu met die dikkere voeding. Maar helaas blijkt het bij Emi niet te werken, alles flubbert ernaast en de hapt gewoon de speen helemaal plat. Snap er niets van maar heb nu dus nog 4 spenen 123 van Bibi in de verpakking waar ik niets mee doe. Iemand ruilen? Avent 2 of 3 gaat hier wel goed en Kruidvat 3 maanden ook. Kon ik nog iemand blijmaken met de slaapzakjes? Anders gaan ze in de verhuisdoos en na de verbouwing op Marktplaats. Trouwens bij om te lezen dat meer van jullie de kramp en slaapproblemen hebben. Tis bij mij allemaal best heftig met die overgevoeligheid die vaak schijnt voor te komen bij te vroeg geborenen maar ben blij dat 'gewone'kindjes ook dat soort problemen hebben dan heb ik niet het idee dat ik helemaal zo'n toestand kind heb. Klinkt zo misschien een beetje gek maar hoop dat iedereen het een beetje kan begrijpen.
Slaapzakjes met lange mouw en kleine maat heb ik hier nog liggen, Emi past er niet meer in. Wil ze binnenkort op Marktplaats zetten maar mocht hier iemand interesse hebben dan mag dat natuurlijk ook. Het zijn deze: http://www.geboortewinkel.nl/l.....dbee8d8c61 en ik heb een turquoise, een roze en een rode. Zijn wel ideaal want passend bij kleintjes en de onderkant sluit met een koord dus handig ook met verschonen enzo. Even gekopiert van aantal blz terug
missfrodo wat heerlijk dat emi goed reageert op de nieuwe voeding. knuffel je meissie maar lekker hoor. de kleintjes moeten ook zo wennen aan alles
He leuk, een hyves pagina. Heb me aangemeld en wacht ook op toestemming, hihihi Ga nu ff lekker naar mijn mamsie met Sten. Later! Liefs Marije
Anita, fijn dat tycho goed gedronken heeft, hopen dat hij zo doorgaat! Wij hebben een muziekmobiel helemaal aan de bovenkant van het ledikantje hangen (Enzo ligt onderin het ledikantje) dus hij kan hem niet zien, alleen horen. Hier werkt het ronddraaien met het bovenlijfje ook goed voor een boertje (laat hem nu vaker). Missme, mooie foto's hoor van Romano Linda, oei wat een actie van roy zeg, zou er ook niet zo blij mee zijn en het zeker eerst met z'n 2-en overleggen! Hier een goede nacht gehad, Enzo kwam steeds om de 4,5 uur, vandaag gaat ie ook lekker, zijn nog even de stad ingeweest met de kinderwagen, heerlijk! Hij heeft nog maar 4 voedingen gehad vandaag, er komen er nog 2 (normaal heb ik er 7), even kijken of dit vaker voorkomt, anders moet er namelijk weer wat meer in de fles, (hij kreeg 7 x 80, misschien moet ik er 6 x 90 van maken) Heb het boek van ria blom gehaald, regelmaat en inbakeren, ben benieuwd! O ja, ik wordt helemaal gek van het feit dat Enzo altijd aan de rechterkant van de luier lekt, ik kon wel janken vannacht, ik kon voor de 4e keer nieuwe kleertjes aandoen. Nou hoorde ik dat je bij het verschonen van een jongentje altijd zijn piemeltje omhoog moest leggen als je een nieuwe luier omdoet, wist ik veel , heeft niemand mij verteld, ik hoop dat het werkt en dat ie nu niet meer lekt.
MisFrodo ik heb wel belang bij die roze of die rode! Laat maar weten wat je er voor hebben wilt en wat de verzendkosten zijn. Ik wacht ook op toestemming op de janmama's hyves, heb me zojusit aangemeld ) Leuk idee! Linda ik zou ook niet blij zijn als mijn roy met een hond thuis zou komen zonder overleg. Logisch dat je pissig bent!
Jullie hebben allemaal toestemming! Sorry, had kraamvisite! MissFrodo, ik zou gewoon proberen te ruilen bij Kruidvat. Gewoon vragen of je mag ruilen voor een pak luiers o.i.d in mijn filiaal doen we nooit zo moeilijk, w zien zo of het pakje open is geweest of niet.
superleuk die hyves. heb meteen een paar foto's van micko geplaatst. hier op deze site staan ze nog niet woensdag heb ik een gesprek met de mama van het oppaskindje en dan zie ik het mannetje ook meteen.
Hallo allemaal, Hier ben ik ook weer een keer. Het was even druk de eerste paar dagen. Martine ging heel goed alleen bleef ze een lage temperatuur houden. Ik moest daarom gaan kolven en we moesten haar bijvoeden met vingervoeding zodat ze voldoende' brandstof' binnen kreeg. Gelukkig is haar temperatuur nu hoog genoeg en heeft ze genoeg aan de borst wat heel goed gaat. Ze slaapt heel veel en heeft heel veel poepluiers Sinds gisteren iets meer last van krampjes maar vandaag lijkt dat weer beter te gaan. Het stopje van de navelstreng is er al een paar dagen af. Gisteren voor het eerst even buiten geweest, het lopen gaat nog niet helemaal lekker bij mij ( knip en scheur) maar er zit vooruitgang in. De afgelopen 2 nachten zat er 's nachts iets langer tussen de voedingen dus ik hoop dat dat door gaat zetten. Mijn man heeft deze week gewerkt en heeft volgende week een paar dagen vrij zodat we nog even met zijn drieen kunnen genieten. Er staan een paar foto's in mijn album. Het is een heel verhaal geworden zie ik. Vanaf nu ga ik ook weer meer meekletsen. Groetjes Martine en Pacific.
Ik wacht ook op toestemming, leuk! Wil ook wel meehelpen met beheren hoor. Pacific mooie foto's! Vandaag Maarten z'n verjaardag gevierd, niet te druk, wel gezellig. Marit wilde niet slapen, maar geloof dat ze nu slaapt. Kristy, hoe voorzichtig ben je dan? Ik ben echt ontzettend para! Ik begin steeds meer te geloven dat het geen koortsplek is, maar ben toch angstig omdat ik het niet zeker weet. Nou zit ie niet bij m'n mond, dat scheelt, maar toch.... Brrr, hoop dat het snel weer weggaat! Heb jij er vaak last van? Hopelijk droogt ie snel in!
Dag dames! Leuk ja dat hyves! Zit met een klein dillemma hier: Het lijkt erop dat we een buikslaper hebben. Faye wilt niet uit zich zelf gaan slapen als we haar in haar wiegje leggen. Kan dan makkelijk een uur liggen huilen/schreeuwen. Dus ze viel meestal na de fles bij mij in slaap en dan legde ik haar in haar wiegje en dan was het oke. Maar ja s'nachts kan dat wel eens een uur duren! In de box ligt ze regelmatig op haar buik omdat we er dan bij zijn. Dus ik dacht laat ik dat ook eens in de wieg proberen en ja hoor, ze valt dan in slaap zonder te huilen! Overdag kan ik dr dan wel terug op dr zij of rug leggen, maar ja als ik dat s'nachts ook moet doen....Wat vinden jullie? Ik weet dat het niet wag op de buik slapen, maar ja dan slaapt ze wel....
Sorry meiden: ik heb niet alles bijgelezen. Moest 12 pag ofzo bijlezen en heb de eerste 2 en de laatste 2 gelezen. Leuk idee die hyve! Ga ik zo ook ff zoeken. @missme: Doutzen is een Friese naam. We wilden graag een Friese naam en zijn op de afuk-site gaan kijken. Daar was een lijst met Friese namen. Het enige wat jammer is, is dat er een topmodel uit Friesland (uit het dorp waar mijn ouders wonen) is dat Doutzen heet.......maar daar weet straks niemand meer iets van. Nog 2 jaar en dat model is weer uitgerangeerd. Voor mij is het heel raar om hier te lezen dat jullie kindjes hebben die niet meer in maat 56 passen. Mijn kleintje past nog niet goed in maart 50. Maar ik mag eigenlijk pas vanaf 4 maart rekenen, omdat ik toen uitgerekend was en ze groeit straks vast heel hard! Ik lees veel over baby's die vaak voeding willen. Ik herken dat niet: mijn meisje slaaapt juist zoveel dat ik me zorgen maak over de voedingen. De eerste 6 dagen kreeg ze in het ziekenhuis 8x voeding - elke 3 uren. Daarna kreeg ze 7 voedingen ('s nacht 4 uren ertussen). Sinds gister willen we eigenlijk gaan voeden op verzoek, maar ik vind het moeilijk te bepalen of ze genoeg krijgt (en ze moet wel groeien......). Hoeveel voedingen geven jullie? Ik vind het best moeilijk om vanb dat schema af te stappen en over te gaan op voeden op verzoek....
Heb ook eindelijk foto's in m'n album gezet. Oh ja....op Doutzen d'r hyve hadden we voor de grap een poll gezet: wie is mooier Doutzen nauta of Doutzen Kroes (topmodel). Natuurlijk met de bedoeling om 100% te krijgen voor onze dochter Doutzen Nauta. Een aantal mentorleerlingen van mijn man (havo 4 leerlingen) heeft nu- heel flauw!- gestemd op Doutzen Kroes....... Zouden jullie op Doutzen Nauta willen stekmmen om het percentage wat op haar stemt groter te maken? De website: http://doutzennauta.hyves.nl/ Thanks!